Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 21:40 

Hardtraxx Veteran

Ik geloof inderdaad niet dat dit helemaal eerlijk is gegaan. Het slaat sowieso nergens op om een dag later al bekend te maken wie er wint. Wil je aandachtig de setjes bestuderen op trackkeuze en overgangen dan ben je wel langer bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 21:46 

Zeker aangezien meestal de meerderheid op de laatste dag een set instuurt. Maar goed, ik heb niet meegedaan. Mocht dit het geval zijn, waar het ergens toch wel op lijkt, dan is het zeker een kwalijke zaak..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 21:50 

Hardtraxx Veteran

Jezus wat debiel. Hou dan geen DJ contest als je niet eens de moeite neemt om de inzendingen te beluisteren. Niet de eerste keer dat dit belabberde bedrijf liefhebbers in de kou laat staan (pun intended).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 21:55 

Organisator

Hi Vik,
Zoals zojuist op Facebook al direct naar je gecommuniceerd is de set wel degelijk gedownload. Een printscreen van de bestanden zit in je inbox. Wij vinden het spijtig dat er zo snel een conclusie wordt getrokken.

De sets die de afgelopen maand zijn beluisterd en positief werden ontvangen zijn voor intern gebruik op soundcloud gezet. Vanuit die selectie zijn we doorgegaan en zijn de uiteindelijke winnaars zijn vanmiddag openbaar gemaakt.

Het waren er overigens niet zo heel veel die op de laatste dag een set instuurde. De al eerder ingezonden sets waren voor het weekend allemaal al beoordeeld. Zo raar om dan binnen een dag de uitslag te hebben is het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 22:07 

Organisator

Gangsterdwerg schreef:
Jezus wat debiel. Hou dan geen DJ contest als je niet eens de moeite neemt om de inzendingen te beluisteren. Niet de eerste keer dat dit belabberde bedrijf liefhebbers in de kou laat staan (pun intended).

Het is inderdaad zeer dubieus dat een 'belabberd' bedrijf een 16 jarige jongen waar niemand tot nu toe iets over gehoord heeft de kans op CRAFT Festival geeft om voor het eerst voor een publiek te draaien. Als het dan toch 'vriendjespolitiek' mocht zijn dan had dat 'belabberde' bedrijf ook wel een kleiner risico mogen nemen.

Met alle respect, maar zet je dan echt 'liefhebbers' in de kou?

Wij werken keihard aan een festival waarbij we zoveel mogelijk verwachtingen proberen uit te laten komen, maar op deze manier gaan we de volgende keer wel nadenken over een nieuwe contest. De 'lol' gaat er wel vanaf, want je kunt het nooit goed doen. We hebben vandaag ruim 300 mensen moeten teleurstellen. Veel DJ's die het nu niet zijn geworden staan wel in ons bestand en kunnen omhoog komen als we weer gaan nadenken over andere evenementen.

Het is spijtig dat deze bevestiging en de opspraak elkaar kruist. In dat geval blijft het jou woord tegen dat van ons.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 22:07 

Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 22:09 

Hardtraxx Addict

mensen(de zeikende), zet zelf lekker een festival op als je het zoveel beter kan.........
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 22:15 

Hardtraxxer

Miwer schreef:
mensen(de zeikende), zet zelf lekker een festival op als je het zoveel beter kan.........

Het is toch raar dat je een inzending gewoon niet beluisterd? Direct in de verdediging een printscreen ter bewijs willen sturen geloof ik ook niet zo. Zeker niet als dan blijkt dat het bestand zojuist is gedownload (werk zelf ook wel eens met wetranfser in het kader van mijn opleiding).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 22:15 

Miwer schreef:

De dooddoener is er weer jongens. Geef deze man een ballon. Woorden schieten altijd tekort als ik wil beschrijven hoe ernstig deze opmerking is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 22:19 

Hardtraxx Veteran

Lose Your Mind schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Het is inderdaad zeer dubieus dat een 'belabberd' bedrijf een 16 jarige jongen waar niemand tot nu toe iets over gehoord heeft de kans op CRAFT Festival geeft om voor het eerst voor een publiek te draaien. Als het dan toch 'vriendjespolitiek' mocht zijn dan had dat 'belabberde' bedrijf ook wel een kleiner risico mogen nemen.

Met alle respect, maar zet je dan echt 'liefhebbers' in de kou?

Wij werken keihard aan een festival waarbij we zoveel mogelijk verwachtingen proberen uit te laten komen, maar op deze manier gaan we de volgende keer wel nadenken over een nieuwe contest. De 'lol' gaat er wel vanaf, want je kunt het nooit goed doen. We hebben vandaag ruim 300 mensen moeten teleurstellen. Veel DJ's die het nu niet zijn geworden staan wel in ons bestand en kunnen omhoog komen als we weer gaan nadenken over andere evenementen.

Het is spijtig dat deze bevestiging en de opspraak elkaar kruist. In dat geval blijft het jou woord tegen dat van ons.

Je hebt mij niet horen zeggen dat het vriendjespolitiek is. Als je een contest houdt ga je eerst luisteren en dan een winnaar kiezen. En als iemand aangeeft dat zijn set niet is gedownload ga je niet snel die set alsnog downloaden en vervolgens een screenshot posten en keihard beweren dat je hem zaterdag al had. Vertel mij ff dat het toeval is dat Vik 2 minuten nadat jij hem antwoord geeft een downloadbevestiging krijgt. :lol: Zeker familie van Thyron jullie? Het is maar goed dat jullie niet blauw zijn anders werd mijn post zeker op miraculeuze wijze verwijderd. Lafaard, heb dan de ballen om te zeggen dat je teveel sets hebt gehad en dat je geen zin meer had om alles te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 22:20 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:

Hahahahaha ontzettende randdebiel. Op welk punt doen wij hier iets fout dan?? Mods, dit soort kut opmerkingen verdienen gewoon een warning/ban.

Toch wel erg he, wat Hitler heeft gedaan met de Joden... "Mensen die zeiken, zet lekker zelf een derde rijk op als je het zoveel beter kan".....
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 22:23 

Donateur

Lose Your Mind schreef:
De 'lol' gaat er wel vanaf, want je kunt het nooit goed doen. We hebben vandaag ruim 300 mensen moeten teleurstellen. Veel DJ's die het nu niet zijn geworden staan wel in ons bestand en kunnen omhoog komen als we weer gaan nadenken over andere evenementen.

Andersom is het ook schrijnend om te zien dat bij elke contest zich weer oneffenheden voordoen. Sets later ingezonden dan een deadline, sets korter of langer dan een tijdslimiet. Van vriendjespolitiek wil ik jullie niet direct betichten, maar dat die set niet geluisterd is kunnen jullie toch niet simpelweg blijven ontkennen? xd

Miwer schreef:

Yo Miwer, heb je een chromosoom laten liggen in t klokgebouw? Gaarne zsm ophalen anders zitten we weer de hele week met deze onzin. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 22:25 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:

Wauw, Miwer strikes again hoor. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 22:34 

Hardtraxx Veteran

Lose Your Mind schreef:
In dat geval blijft het jou woord tegen dat van ons.

hahaha godverdomme xd dat jullie hele G.R.A.F.T. festival mag afbranden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 22:37 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Edit: Wat betreft de Soundcloud opheldering van LYM: zo had ik er niet over nagedacht. Wat dit betreft heb ik misschien te snel een conclusie getrokken.

hoezo, voordat ze jouw set op soundcloud zetten moeten ze m eerst van wetransfer downloaden toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 22:40 

Hardtraxx Veteran

Lose Your Mind schreef:

Volgens mij betekent vriendjespolitiek júist dat je iemand kiest die niet op basis van kwaliteiten of populariteit, maar omdat je die persoon toevallig kent :P nu heb ik de sets niet geluisterd dus kan ik daarop niet oordelen, maar de uitleg struint nogal tegen je punt in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 22:44 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:

ban pls
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 22:45 

Hardtraxx Addict

Godverdomme wat mooi dit weer :thumbsup:

Miwer grootste kneus op HT waarom banned niemand hem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 22:47 

Bierkoning

Je bent niet de enige Vik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 22:49 

Gangsterdwerg schreef:
Vik schreef:
Edit: Wat betreft de Soundcloud opheldering van LYM: zo had ik er niet over nagedacht. Wat dit betreft heb ik misschien te snel een conclusie getrokken.

hoezo, voordat ze jouw set op soundcloud zetten moeten ze m eerst van wetransfer downloaden toch?

Hun set is nooit op soundcloud gekomen. Ze hebben deze andere sets gedownload, het is ze bevallen en vervolgens online gezet om meerdere mensen ernaar te laten luisteren. Zoiets heb ik er uit opgemaakt.

Anyway, hoe het werkt met dit soort zaken is jullie volgens mij al bekend geworden.. Man up en zeg hoe het zit. Je krijgt nu echt een enorme sloot bullshit over je heen als je dit verhaal gaat proberen te verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 22:50 

Donateur

Hahahaha daar gaan we weer, Losemymind toppers dat jullie zijn :yay: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 22:51 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Miwer schreef:

Hahahahaha ontzettende randdebiel. Op welk punt doen wij hier iets fout dan?? Mods, dit soort kut opmerkingen verdienen gewoon een warning/ban.

Toch wel erg he, wat Hitler heeft gedaan met de Joden... "Mensen die zeiken, zet lekker zelf een derde rijk op als je het zoveel beter kan".....

Voor die onzin vergelijking verdien jij net zo goed een ban. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 22:52 

Dit verkondigen jullie trouwens op facebook:
Citaat:
Vik, jullie set is gedownload alleen zat de link in een mail. Zoals hierboven gemeld krijg je dan geen bevestiging terug.

Hoe kan het dan dat hij een uur of weet ik het geleden wél een mail heeft ontvangen ter bevestiging? Foutje van WeTransfer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 22:55 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Miwer schreef:

Voor die onzin vergelijking verdien jij net zo goed een ban. xd

Omdat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 22:57 

Hardtraxx Addict

Alle trieste reacties achterwegen.
Wees gewoon blij dat er acties zijn, fouten maken(of wat er ook gebeurt is) gebeurt bij elke organisatie. Waarom moet alles dan meteen afgekraakt worden, we zijn veel te verwend hier.

En over die eerste reactie.
"Belabberd dit belabberd dat" maar zelf iets proberen op te zetten doe je niet. Zo wel zou je weten dat het niet zo makkelijk is allemaal.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten