Waarom zou je betalen voor een taxi, als je gratis met de pont kanwrote:vorige keer gewoon met de taxi naar centraal gegaan lekker snel en geen drukte
Wel nederlander blijven he
Waarom zou je betalen voor een taxi, als je gratis met de pont kanwrote:vorige keer gewoon met de taxi naar centraal gegaan lekker snel en geen drukte
laatste keer dat ik er was met penoze niet het festival en toen duurde het me allemaal veels te lang er zouden toen bussen komen ofzo, werd er schijt ziek van toen maar taxi gepaktwrote:Waarom zou je betalen voor een taxi, als je gratis met de pont kanwrote:vorige keer gewoon met de taxi naar centraal gegaan lekker snel en geen drukte
Wel nederlander blijven he
Na Reckless presents Art of War was dat wel het geval.wrote:Rijden er geen bussen naar de pond bij de buiksloterweg? Die zit tegenover het station en daarmee valt de drukte veel beter te verdelen over de verschillende pondjes.
Bij tijdmachine in december was dat ook. Maar dat was dan ook omdat om 7 uur smorgens op de zondag de pont vanaf de ndsm-werf nog niet vaart, die van buiksloterweg wel.wrote:Na Reckless presents Art of War was dat wel het geval.wrote:Rijden er geen bussen naar de pond bij de buiksloterweg? Die zit tegenover het station en daarmee valt de drukte veel beter te verdelen over de verschillende pondjes.
Was gratis door LYM geregeld.
Zaten ook aardige muziekinstallaties in die bussen!
Gaaf, moet je denk wel ver weg om die rockband te bezoekenwrote:Ben benieuwd naar de timetable want ik wil naast de tijdmachine toch een uitstapje maken naar Noisecult.
En waar is dat precies op het terrein?wrote:Kleine impressie van waar de Acces en Ouwe Jongens stages komen
https://www.facebook.com/CRAFTFestivalL ... 31/?type=1
Early op het stranden de Acces in dat restaurant
Dan precies aan de hele andere kantwrote:En als je met de kilo gaat?
Ja eigenlijk welwrote:Eigenlijk is er toch ook veel te veel keus![]()
Ja of gewoon eerder bekend maken, maandag is al laat zatwrote:Kan niemand van die ambassadeurs even timetable uitlekken. Word serieus gek dat ik nog niet kan zien wie ik alrlmaal kan bewonderen
Kan je zeggen dat wij die dus ook niet weten. (en nee dat zeg ik niet omdat ik niet mag lekken ofzo, ik kan het niet eens al zou ik willen)wrote:Kan niemand van die ambassadeurs even timetable uitlekken. Word serieus gek dat ik nog niet kan zien wie ik alrlmaal kan bewonderen