Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

CRAFT Festival 2015

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 13 days ago
SAIN7 wrote:
inderdaad vrij karig. Hopelijk doen ze dit jaar meer uitpakken kwa podium.
Misschien wat foto's van de opbouw of schetsen van de podiums op Facebook knallen, vind ik wel interessant om te puzzelen hoe het er uit komt te zien. :D
Voor de prijs van 30 euro met zo'n line-up hoef je qua stages niet veel te verwachten lijkt me, laat ze dat maar investeren in het geluid.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 22 hours ago
Vond vorig jaar de tijdmachine stage gewoon goed te doen, qua uiterlijk, verder weinig poespas,
Organisator
192 posts member since 2015
last seen Sep 2016
hotymoty wrote:Vorig jaar was toch het geluid echt dramatisch? Hoorde van mensen dat er bijv amper bass was bij de main. Ik snap niet dat je zoveel geld aan artiesten uit kan geven en niet eens het geluid optimaal kunnen regelen.. Dat was ook al bij Penoze..
Dit jaar wordt het beter. We hebben een aantal ideeën kunnen testen en die kwamen er uitstekend uit. In vorige berichten staat ruim omschreven wat we er dit jaar aan veranderingen in hebben doorgevoerd.
SAIN7 wrote:Hoe zit het met podiumdecoratie met CRAFT?
Is dit vorig jaar heel minimaal geweest (alleen lampen) of ook nog wat plastic of andere decoratie dingen?
Verwacht veel LED en FX. Het zal in de lijn liggen met de podia die we in december in de scheepsbouwloods hebben gebruikt. Er volgen nog opbouwfoto's voorafgaande aan het festival.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Dikke scheid hoe de podia er uit zien, ik kom voor de oude hardstyle :P Liever als podium een opengewerkte zeecontainer met goed geluid dan mooi podium en het geluid van vorig jaar.
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 2 days ago
DJ-set op een wit plastic campingtafeltje is voor mij al voldoende idd
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
Firetrap wrote:DJ-set op een wit plastic campingtafeltje is voor mij al voldoende idd
Waarom moet ie per se wit zijn?
Last edited by wootum on , edited 1 time in total.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
wootum wrote:
Firetrap wrote:DJ-set op een wit plastic campingtafeltje is voor mij al voldoende idd
Waarom moet ie per se wit zijn?
Zijn de voordelen van een DJ als Firetrap. Dan kun je eisen gaan stellen aan de kleur van je campingtafeltje
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Impulsief toch maar een ticket gehaald :P Toch de vraag, wat is de realistische tijd die het duurt om na het einde naar A'dam CS te komen?
Donateur
last seen Aug 2024
Met die pont? Een kwartier ofzo als die dan nog vaart. Maar hoezo zou je na een feest direct naar Adam cs willen? Je kunt toch gewoon nog een uurtje buiten naar alles wat beweegt gaan staan schreeuwen?
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
TiMOTHYb wrote:Met die pont? Een kwartier ofzo als die dan nog vaart. Maar hoezo zou je na een feest direct naar Adam cs willen? Je kunt toch gewoon nog een uurtje buiten naar alles wat beweegt gaan staan schreeuwen?
Omdat ik dan de laatste trein mis :P
Donateur
last seen Aug 2024
Christus, 2:11 :lol:

Wordt wel heel krap, als die überhaupt nog vaart.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
TiMOTHYb wrote:Christus, 2:11 :lol:
Ik ben meestal niet anders gewend...Rotterdam is een nog grotere ramp.
TiMOTHYb wrote:Wordt wel heel krap, als die überhaupt nog vaart.
En om die reden post ik hier ook, Robbie leest wel mee :P anders wordt het iets anders regelen
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
http://www.amsterdamnoord.com/vaartijde ... -westveer/

Vaart zelfs tot 3 uur snachts door.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Zul je om 23:00 de pont moeten hebben (dus helaas voortijdig weg) als je je aansluiting wil halen
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
wootum wrote:http://www.amsterdamnoord.com/vaartijden-pont-nachtelijk-westveer/

Vaart zelfs tot 3 uur snachts door.
Danku. Dat wordt dus iets voor het einde vertrekken. Altijd kut, maar goed.

Tenzij er iemand uit de omgeving van Enschede vertrekt / ergens een station op de route heeft en nog plek in de auto heeft :P
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Ik zou idd sowieso eerder vertrekken. Na afloop staat iedereen te wachten op dat pontje en daar mogen er maar n bepaald aantal tegelijk op. Vorig jaar waren wij vrij snel na t einde gegaan en hadden pas rond 12u het pontje dacht ik.
S
Hardtraxxer
878 posts member since 2011
last seen Dec 2024
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee: Enschede :cool:
Nemen hier ook met een man of 6 de laatste trein naar Enschede Steffnov:)

Zijn vorig jaar rond 2230 van het terrein gegaan omdat volgens de planning die pont maar 2 keer per uur ging. Die bleek ineens af en aan te varen, waardoor we zelfs nog een trein eerder hadden. Dit jaar dus kwartiertje later van het terrein af, dan ben je de grote drukte net voor en haal je de trein makkelijk. Via Spoorwegwinkel kun je trouwens met 2 man voor 25,- reizen, mooi goedkoop.

Vraag aan de organisatie, vaart dat pontje dit jaar weer af en aan i.p.v. het gebruikelijke vaarschema? Was ideaal vorig jaar :thumbup:
Last edited by Svennn on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Huh? Hoe zit het met dat pontje dan?
Moet iedereen hier over?
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Svennn wrote:Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee: Enschede :cool:
Nemen hier ook met een man of 6 de laatste trein naar Enschede Steffnov:)

Zijn vorig jaar rond 2230 van het terrein gegaan omdat volgens de planning die pont maar 2 keer per uur ging. Die bleek ineens af en aan te varen, waardoor we zelfs nog een trein eerder hadden. Dit jaar dus kwartiertje later van het terrein af, dan ben je de grote drukte net voor en haal je de trein makkelijk. Via Spoorwegwinkel kun je trouwens met 2 man voor 25,- reizen, mooi goedkoop.

Vraag aan de organisatie, vaart dat pontje dit jaar weer af en aan i.p.v. het gebruikelijke vaarschema? Was ideaal vorig jaar :thumbup:
Misschien ff afspreken in de trein dan, gezellig ;)
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
SAIN7 wrote:Huh? Hoe zit het met dat pontje dan?
Moet iedereen hier over?
Ja tenzij je met de auto komt, dan kom je namelijk vanaf de andere kant.
Kom je met de trein dan stap je vanaf Amsterdam CS zo de pont op (is nog geen 3 minuten lopen)
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
ErikZ wrote:
Moet iedereen hier over?
Kom je met de trein dan stap je vanaf Amsterdam CS zo de pont op (is nog geen 3 minuten lopen)
Let wel op dat er meerdere pontjes zijn dus dat je wel de juiste hebt (craft word als het goed is aangegeven)
Hardtraxxer
504 posts member since 2013
last seen May 2018
Miwer wrote:
ErikZ wrote:
Moet iedereen hier over?
Let wel op dat er meerdere pontjes zijn dus dat je wel de juiste hebt (craft word als het goed is aangegeven)
Gewoon NDSM Werf pont :)
Donateur
last seen Aug 2024
:lol: Dat je met je LYM kaartje op Texel staat zaterdagavond ofzo
Hardtraxxer
227 posts member since 2015
last seen Mar 2025
:lol: :lol:
R
Hardtraxx Newbie
12 posts member since 2015
last seen Mar 2016
Kom je met de trein dan stap je vanaf Amsterdam CS zo de pont op (is nog geen 3 minuten lopen)[/quote]
Let wel op dat er meerdere pontjes zijn dus dat je wel de juiste hebt (craft word als het goed is aangegeven)[/quote]

Gewoon NDSM Werf pont :)[/quote]

vorige keer gewoon met de taxi naar centraal gegaan lekker snel en geen drukte :thumbsup: