Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 15:13 

Hardtraxx Veteran

SAIN7 schreef:

inderdaad vrij karig. Hopelijk doen ze dit jaar meer uitpakken kwa podium.
Misschien wat foto's van de opbouw of schetsen van de podiums op Facebook knallen, vind ik wel interessant om te puzzelen hoe het er uit komt te zien. :D

Voor de prijs van 30 euro met zo'n line-up hoef je qua stages niet veel te verwachten lijkt me, laat ze dat maar investeren in het geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 15:30 

Hardtraxx Veteran

Vond vorig jaar de tijdmachine stage gewoon goed te doen, qua uiterlijk, verder weinig poespas,
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 15:42 

Organisator

hotymoty schreef:
Vorig jaar was toch het geluid echt dramatisch? Hoorde van mensen dat er bijv amper bass was bij de main. Ik snap niet dat je zoveel geld aan artiesten uit kan geven en niet eens het geluid optimaal kunnen regelen.. Dat was ook al bij Penoze..

Dit jaar wordt het beter. We hebben een aantal ideeën kunnen testen en die kwamen er uitstekend uit. In vorige berichten staat ruim omschreven wat we er dit jaar aan veranderingen in hebben doorgevoerd.

SAIN7 schreef:
Hoe zit het met podiumdecoratie met CRAFT?
Is dit vorig jaar heel minimaal geweest (alleen lampen) of ook nog wat plastic of andere decoratie dingen?

Verwacht veel LED en FX. Het zal in de lijn liggen met de podia die we in december in de scheepsbouwloods hebben gebruikt. Er volgen nog opbouwfoto's voorafgaande aan het festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 15:42 

Hardtraxx Veteran

Dikke scheid hoe de podia er uit zien, ik kom voor de oude hardstyle :P Liever als podium een opengewerkte zeecontainer met goed geluid dan mooi podium en het geluid van vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 19:13 

Hardtraxx Veteran

DJ-set op een wit plastic campingtafeltje is voor mij al voldoende idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 19:17 

Hardtraxx Crew

Firetrap schreef:

Waarom moet ie per se wit zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 19:59 

Donateur

wootum schreef:
Firetrap schreef:

Waarom moet ie per se wit zijn?

Zijn de voordelen van een DJ als Firetrap. Dan kun je eisen gaan stellen aan de kleur van je campingtafeltje
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 20:17 

Hardtraxx Veteran

Impulsief toch maar een ticket gehaald :P Toch de vraag, wat is de realistische tijd die het duurt om na het einde naar A'dam CS te komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 20:19 

Donateur

Met die pont? Een kwartier ofzo als die dan nog vaart. Maar hoezo zou je na een feest direct naar Adam cs willen? Je kunt toch gewoon nog een uurtje buiten naar alles wat beweegt gaan staan schreeuwen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 20:20 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Met die pont? Een kwartier ofzo als die dan nog vaart. Maar hoezo zou je na een feest direct naar Adam cs willen? Je kunt toch gewoon nog een uurtje buiten naar alles wat beweegt gaan staan schreeuwen?

Omdat ik dan de laatste trein mis :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 20:24 

Donateur

Christus, 2:11 :lol:

Wordt wel heel krap, als die überhaupt nog vaart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 20:29 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Christus, 2:11 :lol:

Ik ben meestal niet anders gewend...Rotterdam is een nog grotere ramp.

TiMOTHYb schreef:
Wordt wel heel krap, als die überhaupt nog vaart.

En om die reden post ik hier ook, Robbie leest wel mee :P anders wordt het iets anders regelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 20:31 

Hardtraxx Crew

http://www.amsterdamnoord.com/vaartijde ... -westveer/

Vaart zelfs tot 3 uur snachts door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 20:35 

Hardtraxx Veteran

Zul je om 23:00 de pont moeten hebben (dus helaas voortijdig weg) als je je aansluiting wil halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 20:36 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
http://www.amsterdamnoord.com/vaartijden-pont-nachtelijk-westveer/

Vaart zelfs tot 3 uur snachts door.

Danku. Dat wordt dus iets voor het einde vertrekken. Altijd kut, maar goed.

Tenzij er iemand uit de omgeving van Enschede vertrekt / ergens een station op de route heeft en nog plek in de auto heeft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 20:41 

Hardtraxx Veteran

Ik zou idd sowieso eerder vertrekken. Na afloop staat iedereen te wachten op dat pontje en daar mogen er maar n bepaald aantal tegelijk op. Vorig jaar waren wij vrij snel na t einde gegaan en hadden pas rond 12u het pontje dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 23:38 

Hardtraxxer

Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee: Enschede :cool:
Nemen hier ook met een man of 6 de laatste trein naar Enschede Steffnov:)

Zijn vorig jaar rond 2230 van het terrein gegaan omdat volgens de planning die pont maar 2 keer per uur ging. Die bleek ineens af en aan te varen, waardoor we zelfs nog een trein eerder hadden. Dit jaar dus kwartiertje later van het terrein af, dan ben je de grote drukte net voor en haal je de trein makkelijk. Via Spoorwegwinkel kun je trouwens met 2 man voor 25,- reizen, mooi goedkoop.

Vraag aan de organisatie, vaart dat pontje dit jaar weer af en aan i.p.v. het gebruikelijke vaarschema? Was ideaal vorig jaar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 23:41 

Hardtraxx Addict

Huh? Hoe zit het met dat pontje dan?
Moet iedereen hier over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 00:05 

Hardtraxx Veteran

Svennn schreef:
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee: Enschede :cool:
Nemen hier ook met een man of 6 de laatste trein naar Enschede Steffnov:)

Zijn vorig jaar rond 2230 van het terrein gegaan omdat volgens de planning die pont maar 2 keer per uur ging. Die bleek ineens af en aan te varen, waardoor we zelfs nog een trein eerder hadden. Dit jaar dus kwartiertje later van het terrein af, dan ben je de grote drukte net voor en haal je de trein makkelijk. Via Spoorwegwinkel kun je trouwens met 2 man voor 25,- reizen, mooi goedkoop.

Vraag aan de organisatie, vaart dat pontje dit jaar weer af en aan i.p.v. het gebruikelijke vaarschema? Was ideaal vorig jaar :thumbup:

Misschien ff afspreken in de trein dan, gezellig ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 08:45 

Hardtraxx Veteran

SAIN7 schreef:
Moet iedereen hier over?

Ja tenzij je met de auto komt, dan kom je namelijk vanaf de andere kant.
Kom je met de trein dan stap je vanaf Amsterdam CS zo de pont op (is nog geen 3 minuten lopen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 11:51 

Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
SAIN7 schreef:
Moet iedereen hier over?

Kom je met de trein dan stap je vanaf Amsterdam CS zo de pont op (is nog geen 3 minuten lopen)

Let wel op dat er meerdere pontjes zijn dus dat je wel de juiste hebt (craft word als het goed is aangegeven)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 13:45 

Hardtraxxer

Miwer schreef:
ErikZ schreef:
SAIN7 schreef:
Moet iedereen hier over?

Let wel op dat er meerdere pontjes zijn dus dat je wel de juiste hebt (craft word als het goed is aangegeven)

Gewoon NDSM Werf pont :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 13:46 

Donateur

:lol: Dat je met je LYM kaartje op Texel staat zaterdagavond ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 15:09 

Hardtraxxer

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 02:12 

Hardtraxx Newbie

Kom je met de trein dan stap je vanaf Amsterdam CS zo de pont op (is nog geen 3 minuten lopen)[/quote]
Let wel op dat er meerdere pontjes zijn dus dat je wel de juiste hebt (craft word als het goed is aangegeven)[/quote]

Gewoon NDSM Werf pont :)[/quote]

vorige keer gewoon met de taxi naar centraal gegaan lekker snel en geen drukte :thumbsup:
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten