Maakt heel veel uit. Trekt mijn autisme niet, ik wil nu weten wie ik kan zien
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 3 hours ago
Ligt eraan wat hoe jij 'op tijd' definieert. Voor mij is een dag van tevoren niet 'op tijd'.
-
DHardtraxx Newbie
- 35 posts member since 2015
- last seen Dec 2019
Precies dat! Ik moet eerst nog een excelsheet maken en alles plannen van het moment dat ik uit bed stap tot dat ik de laatste trein mis!wrote:Maakt heel veel uit. Trekt mijn autisme niet, ik wil nu weten wie ik kan zien
En ik wil ook een plattegrond van het terrein dan kan ik gelijk de meest efficiënte looproutes bekijken. Dan hoef ik alleen nog notificaties in te stellen op m'n telefoon zodat ik niet te veel mee ga in de waan van de dag maar precies m'n planning volg!!
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Optijd zie ik als zodanig optijd dat je nog optijd kan zijn voor de eerste dj's stel je wil die zien.wrote:Ligt eraan wat hoe jij 'op tijd' definieert. Voor mij is een dag van tevoren niet 'op tijd'.
Geef eens een goede reden waarom je hem 2 weken van te voren wil
Goed overwogen keuzes maken welke acts je gaat bezoeken en welke niet. Voor mij persoonlijk is dat niet nodig, ik zie het die dag vaak wel, op enkele zekerheidjes na, maar sommigen hebben dat overwegen gewoon wel nodig.wrote: Geef eens een goede reden waarom je hem 2 weken van te voren wil
En nu andersom, geef jij eens goede redenen waarom je hem niet 2 weken van tevoren al bekend zou maken? De timetable staat al tijden vast dus waarom niet?
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Niet elke time table staat al tijden vast(veel wel natuurlijk)wrote:Goed overwogen keuzes maken welke acts je gaat bezoeken en welke niet. Voor mij persoonlijk is dat niet nodig, ik zie het die dag vaak wel, op enkele zekerheidjes na, maar sommigen hebben dat overwegen gewoon wel nodig.wrote: Geef eens een goede reden waarom je hem 2 weken van te voren wil
En nu andersom, geef jij eens goede redenen waarom je hem niet 2 weken van tevoren al bekend zou maken? De timetable staat al tijden vast dus waarom niet?
Maar voor mij zou een reden zijn om zeker te zijn dat er geen afzeggers/verschuivingen in de timetable voor gaan komen en mensen dan daar weer over gaan zeuren
Afzeggers in de timetable moet je sowieso communiceren. Dus dan de vraag; hoe vaak wordt er nog geschoven in een TT?
Ga er maar vanuit dat voor feesten van dit formaat de timetable wel al lang vast staat. Artiesten moeten dit namelijk zelf ook weten voordat ze eventuele boekingen op andere feesten op dezelfde dag kunnen regelen.wrote: Niet elke time table staat al tijden vast(veel wel natuurlijk)
En hoe vaak zullen er afzegginge of verschuivingen plaatsvinden in de laatste 2 weken?
Afzeggers moet je idd sowieso communiceren dus echt een goede reden is dat ook weer niet..bovendien worden afzeggers vaak vervangen door nieuwe namen die nog niet geboekt waren.
Zeker met 9 stages vind ik het wel handig om een week van te voren de TT te hebben, meestal plan ik wel echt alles met betreft waar ik op welk moment sta (stage, niet precieze coördinaten). Gewoon weloverwogen keuzes maken met wie je absoluut wel en niet wilt zien en dan nog eens kijken met de groep of het kan en anders alleen een uurtje doorbrengen 
Zijn er eigenlijk polsbandjes van CRAFT? Want uuh, er is geen VIP en vind een polsbandje wel leuk als aandenken, of wat krijg je na afloop van het feest? 
Iedereen krijgt een ambassadeur mee naderhand 
vorig jaar nietwrote:Zijn er eigenlijk polsbandjes van CRAFT?
een katerwrote:wat krijg je na afloop van het feest?
Thankswrote:vorig jaar nietwrote:Zijn er eigenlijk polsbandjes van CRAFT?
een katerwrote:wat krijg je na afloop van het feest?
Fuck polsbandjes (really? We zijn geen kralenamerikanen) en is het nu echt nodig om aan het eind opeens iets te krijgen, alsof het een snoepzakje na een kinderfeestje is? We zijn toch met z'n allen volwassen mensen...
Lekker janken Stefan, als iemand toch een aandenken wil, laat hem gewoon.
Ik wil eigenlijk altijd al een Moving head meenemen van een festival als aandenken, is me tot op heden nog niet gelukt.wrote:Fuck polsbandjes (really? We zijn geen kralenamerikanen) en is het nu echt nodig om aan het eind opeens iets te krijgen, alsof het een snoepzakje na een kinderfeestje is? We zijn toch met z'n allen volwassen mensen...
Afgelopen Reckless leken al die ambassadeurs 15/19 jaar, en daarnaast 90% vrouw, dus ik zeg prima!wrote:Iedereen krijgt een ambassadeur mee naderhand
De vrouwen natuurlijk
Hoe herken je een ambassadeur dan?
Blijkbaar zijn het dus knappe jonge meiden 
Iemand die nog een kijkje komt nemen om 12:50 @ future stage?

Is er gratis bier?wrote:Iemand die nog een kijkje komt nemen om 12:50 @ future stage?![]()
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 3 hours ago
Als je de timetable verklaptwrote:Iemand die nog een kijkje komt nemen om 12:50 @ future stage?![]()
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Genoeg "moving heads" te spotten na afloop van een feest, meenemen wordt idd lastigerwrote:Ik wil eigenlijk altijd al een Moving head meenemen van een festival als aandenken, is me tot op heden nog niet gelukt.wrote:Fuck polsbandjes (really? We zijn geen kralenamerikanen) en is het nu echt nodig om aan het eind opeens iets te krijgen, alsof het een snoepzakje na een kinderfeestje is? We zijn toch met z'n allen volwassen mensen...