Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 13:59 

Hardtraxx Veteran

Alsof de keuzes nog niet moeilijk genoeg waren.. >.<
De namen op de Future zijn ook echt niet verkeerd allemaal!
1 van die artiesten heeft een track gemaakt speciaal voor CRAFT en die specifieke stage, klinkt meer dan prima!
25 juli dus ook maar wat uurtjes bij die stage doorbrengen.. :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 13:39 

Hardtraxx Veteran

Ik heb wel zin in dit feestje maar vraag me wel af waarom de Access in een romney loodsje wordt gepropt. Zulke grote namen en dan zo'n ruimte gebruiken? :oh: Zheb die ruimte ff bekeken op hun site maar echt groot is t niet..
Of gaat LYM ook buiten de loods speakers neerzetten wat ze bij Qbase bijv ook doen bij de kleinere hangars?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 20:46 

Organisator

Pllek biedt ruimte aan ruim 1000 personen. Dat is niet echt een lullig klein romney loodsje ;-) er zit ook een bar en balkon in, daarnaast gaat de glazen wand eruit waardoor je van buiten ook mee zult kunnen genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 21:07 

Hardtraxx Veteran

Lose Your Mind schreef:
Pllek biedt ruimte aan ruim 1000 personen. Dat is niet echt een lullig klein romney loodsje ;-) er zit ook een bar en balkon in, daarnaast gaat de glazen wand eruit waardoor je van buiten ook mee zult kunnen genieten.

Bedankt voor t snelle antwoord! Ik vind 1000 nou niet echt veel voor zo'n line up. Ik bedoel op bijna ieder ander festival krijgen deze namen t grootste of t op 1 na grootste podium. Maar we zullen wel zien hoe het gaat uitpakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 21:34 

Hardtraxx Addict

Fout op de line-up pagina:

http://www.craft-festival.nl/ouwe-jongens-krentenbrood/
http://partyflock.nl/artist/3198:Balistic

DJ Balistic, is dat niet DJ Panic? Dan bedoel ik dat de foto fout is die er onder staat, want Panic is namelijk kaal. :$
- Ik denk dat Mani en Panic verwisseld zijn -
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 22:13 

Hardtraxx Veteran

SAIN7 schreef:

DJ Balistic, is dat niet DJ Panic? Dan bedoel ik dat de foto fout is die er onder staat, want Panic is namelijk kaal. :$

Panic en Balistic zijn dezelfde persoon :thumbup: Panic is het hardcore alias, Balistic het hardstyle alias.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 22:15 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
SAIN7 schreef:

Panic en Balistic zijn dezelfde persoon :thumbup: Panic is het hardcore alias, Balistic het hardstyle alias.

Heb het al op Facebook gemeld bij LYM en ze zullen het zsm aanpassen.
Ik wist daarnaast al dat Balistic en Panic dezelfde persoon is omdat partyflock & al eerder gevraagd hier op HT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 00:04 

Hardtraxxer

Raven schreef:
SAIN7 schreef:
ErikZ schreef:
Een jongen heeft zijn schouder uit de kom gebeukt bij Warface

Hoe? Serieus, hoe ver ga je met dansen?

Dat krijg je dus als je vierkant staat te rammen in de 2e qlimax.

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 11:04 

Hardtraxx Veteran

Er zijn nog 1000 tickets te koop, aldus Lose Your Mind op Facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 11:40 

Hardtraxx Elite

Vorig jaar was toch het geluid echt dramatisch? Hoorde van mensen dat er bijv amper bass was bij de main. Ik snap niet dat je zoveel geld aan artiesten uit kan geven en niet eens het geluid optimaal kunnen regelen.. Dat was ook al bij Penoze..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 11:47 

Artiest

pecola-tje schreef:
Alsof de keuzes nog niet moeilijk genoeg waren.. >.<
De namen op de Future zijn ook echt niet verkeerd allemaal!
1 van die artiesten heeft een track gemaakt speciaal voor CRAFT en die specifieke stage, klinkt meer dan prima!
25 juli dus ook maar wat uurtjes bij die stage doorbrengen.. :P

Wow ik zie dit nu pas! bedankt voor het delen :worship:
Idd wel heel veel zin in dit feestje :D!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 11:52 

Hardtraxx Addict

hotymoty schreef:
Ik snap niet dat je zoveel geld aan artiesten uit kan geven en niet eens het geluid optimaal kunnen regelen.. Dat was ook al bij Penoze..

Ze delen de locatie met een aantal andere evenementen die kort na elkaar zullen plaatsvinden. Hierdoor kunnen zij dus betere artiesten boeken. Wat betreft geluid (ben vorig jaar zelf niet geweest) heb ik ook gehoord dat het niet allemaal goed was. Maar ik denk dat het dit jaar wel beter zal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 11:54 

Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Vorig jaar was toch het geluid echt dramatisch? Hoorde van mensen dat er bijv amper bass was bij de main. Ik snap niet dat je zoveel geld aan artiesten uit kan geven en niet eens het geluid optimaal kunnen regelen.. Dat was ook al bij Penoze..

De main was vorig jaar (naar mijn mening) de enige area waar het geluid redelijk was, al die andere stages was het rampzalig..

Maar dit jaar wordt er (in de media) veel nadruk gelegd op de fouten van vorig jaar dat die aangepakt worden. Dat in combinatie met een killer line-up, toch maar een gokje wagen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 12:10 

Hardtraxx Addict

hotymoty schreef:

welke van de 2 mains? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 12:20 

Hardtraxxer

Miwer schreef:
hotymoty schreef:

welke van de 2 mains? :P

de penoze was redelijk te doen, dieptepunt was de reckless nog nooit zo slecht geluid gehoord. met als dieptepunt bij thera, kon geeneens horen welk nummer die draaide af en toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 13:22 

Hardtraxx Addict

Hoe zit het met podiumdecoratie met CRAFT?
Is dit vorig jaar heel minimaal geweest (alleen lampen) of ook nog wat plastic of andere decoratie dingen? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 13:29 

Hardtraxx Newbie

Aangezien LYM zegt goed naar feedback en tips te luisteren, bij deze dan:

Noisecult aub NIET tegelijk met Noisecontrollers, Crypsis of D-Block and S-te-Fan, is dit wel het geval zie ik me genoodzaakt om mijzelf doormidden te hakken op het festival terrein, waar jullie waarschijnlijk niet vrolijk van worden. BVD :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 13:30 

Hardtraxx Veteran

Barmyard schreef:
Aangezien LYM zegt goed naar feedback en tips te luisteren, bij deze dan:

Noisecult aub NIET tegelijk met Noisecontrollers, Crypsis of D-Block and S-te-Fan, is dit wel het geval zie ik me genoodzaakt om mijzelf doormidden te hakken op het festival terrein, waar jullie waarschijnlijk niet vrolijk van worden. BVD :thumbsup:

Dit wil ik zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 13:34 

Hardtraxx Veteran

Kaartje gehaald. Denk dat ik met de fiets ga of ik laat me brengen. Ligt er een beetje aan hoelaat ik klaar ben met werken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 13:42 

Hardtraxx Addict

SAIN7 schreef:
Is dit vorig jaar heel minimaal geweest (alleen lampen) of ook nog wat plastic of andere decoratie dingen? :$

Er was wel wat aankleding maar het zijn podia die de dag er na ook voor een ander festival gebruikt worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 13:48 

Hardtraxx Veteran

SAIN7 schreef:

Vrij karig allemaal, maar helemaal kaal was het ook weer niet

https://album.partyflock.nl/84049988_2915263199.jpg
https://album.partyflock.nl/84182094_3520089512.jpg
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 14:21 

Hardtraxx Addict

Norther66 schreef:
SAIN7 schreef:

Vrij karig allemaal, maar helemaal kaal was het ook weer niet

https://album.partyflock.nl/84049988_2915263199.jpg
https://album.partyflock.nl/84182094_3520089512.jpg

inderdaad vrij karig. Hopelijk doen ze dit jaar meer uitpakken kwa podium.
Misschien wat foto's van de opbouw of schetsen van de podiums op Facebook knallen, vind ik wel interessant om te puzzelen hoe het er uit komt te zien. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 14:31 

Hardtraxx Veteran

Geluid >>> Uiterlijk stages
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 14:32 

Hardtraxx Veteran

naja vorig jaar was het geluid ook niet zo heel denderend :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 15:06 

Hardtraxxer

provehito schreef:
naja vorig jaar was het geluid ook niet zo heel denderend :thumbdown:

Is veelal besproken via dit topic en social media ;)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten