Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 22:43 

Bierkoning

Weer tegelijk met Tomorrowland (geloof ik) en ook nog eens een paar dagen nadat ik terug kom van vakantie, dus moet nog even kijken of ik dat ga redden, maar wil er opzich wel heen mits het geluid idd goed verzorgd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2015 22:47 

Hardtraxx Veteran

Nette communicatie dit LYM! :thumbup:

En verder dit
Broken Balance schreef:
Alleen nog steeds jammer van 2011 bij de Tijdmachine, zitten wel wat goede platen in dat jaar, maar ook een paar die echt niet in de stijl van de Tijdmachine passen imo.

Als er niet steeds dezelfde line-up wordt neergezet op Classic 2005-2010 stages, maar wat meer variërende namen (al tal van suggesties zijn hier voorbij gekomen), is de rek uit het 2005-2010 concept nog lang niet imo. Nu is dit niet per sé op LYM gericht, gewoon in het algemeen. Een line-up zoals op Wasted Festival bijvoorbeeld zorgt ervoor dat het Tijdmachine concept nog aantrekkelijk blijft.
Bovendien past 2011 er überhaupt niet bij qua sounds vergeleken met 2005-2010 imo, maar dat terzijde. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 10:08 

Robbie M schreef:
Een massaal opgekomen publiek heeft zich een volledige dag en nacht vermaakt op de NDSM Werf in Amsterdam.

Speak for yourself :list: Alle aangegeven minpunten hadden het voor mij aardig verpest toen..

OT: Dit jaar niet aanwezig! Aan de hand van de reacties bepaal ik of ik volgend jaar ga of niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 10:11 

Donateur

Dit is zoveel beter inderdaad. Goed bezig jongens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 10:24 

Hardtraxx Veteran

Reacties vanuit LYM is inderdaad dermate doorslaggevend en helder dat ik het opzich nog wel wil overwegen. Uiteindelijk zal de (tijdmachine) lineup bepalen of ik ga of niet. Klintk heel lullig omdat jullie de eerste waren met dit concept, maar met een 13/12 tijdmachine lineup ben ik denk ik niet aanwezig.
Voor namen als Low-E & Alter egosz, alphaverb, Beholder & Zany (om maar een paar voorbeelden te noemen) zal ik er sowieso bijzijn.
Mag ik trouwens vragen hoe jullie dat gaan oplossen met het geluid van de tijdmachine stage? Apparatuur was er genoeg, maar de gemeente deed gewoon moeilijk (wat ik van toendietijd van de geluidstechnici hoorde). Is dit uberhaupt wel een aspect wat jullie kunnen verbeteren als organisatie? Word er misschien een andere indeling gemaakt waar het geluid harder mag als het de andere kant opstaan of iets dergelijks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 14:19 

Hardtraxx Addict

Jordi schreef:
Reacties vanuit LYM is inderdaad dermate doorslaggevend en helder dat ik het opzich nog wel wil overwegen. Uiteindelijk zal de (tijdmachine) lineup bepalen of ik ga of niet. Klintk heel lullig omdat jullie de eerste waren met dit concept, maar met een 13/12 tijdmachine lineup ben ik denk ik niet aanwezig.
Voor namen als Low-E & Alter egosz, alphaverb, Beholder & Zany (om maar een paar voorbeelden te noemen) zal ik er sowieso bijzijn.
Mag ik trouwens vragen hoe jullie dat gaan oplossen met het geluid van de tijdmachine stage? Apparatuur was er genoeg, maar de gemeente deed gewoon moeilijk (wat ik van toendietijd van de geluidstechnici hoorde). Is dit uberhaupt wel een aspect wat jullie kunnen verbeteren als organisatie? Word er misschien een andere indeling gemaakt waar het geluid harder mag als het de andere kant opstaan of iets dergelijks?

Ze gaan het inbouwen met zeecontainers waardoor de muziek minder ver draagt en daardoor harder mag. Ook zal het hierdoor denk ik wel bijdragen aan de akoestiek door het weerkaatsen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 15:00 

Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:
Robbie M schreef:
Een massaal opgekomen publiek heeft zich een volledige dag en nacht vermaakt op de NDSM Werf in Amsterdam.

Speak for yourself :list: Alle aangegeven minpunten hadden het voor mij aardig verpest toen..

OT: Dit jaar niet aanwezig! Aan de hand van de reacties bepaal ik of ik volgend jaar ga of niet ;)

Ze slecht was CRAFT niet, behalve het weer aan het begin van de middag. En het geluid in de Reckless was niet best, maar verder was het goed georganiseerd imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 15:03 

Donateur

Zeecontainers :thumbup: WiSH/Intens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 15:21 

iMark schreef:
Kiloknaller schreef:
Robbie M schreef:

Ze slecht was CRAFT niet, behalve het weer aan het begin van de middag. En het geluid in de Reckless was niet best, maar verder was het goed georganiseerd imo.

Dat kun jij vinden.. Ik ga al heel lang naar feesten (ja heeeel stoer) en ben dan misschien 'verwend', maar in mijn ogen schoot het op (voor mij) belangrijke vlakken enorm tekort. En dat ik me daar aan erger is misschien mijn probleem maar dat heeft voor mij de dag wel verpest, met als resultaat dat we eerder weg zijn gegaan!

Maar dat was vorig jaar! Ik hoop dat ze het dit jaar beter doen/aanpakken ook voor LYM als organisatie. Ze zetten echt wel vette feesten neer alleen is het plaatje nog niet compleet ;) En dat is voor mij wel de reden om wel of niet te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 16:17 

Hardtraxx Veteran

Vreemd, maar wat was er dan slecht aan CRAFT behalve het geluid op de Reckless stage?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 16:39 

Organisator

Richardd schreef:
Ze gaan het inbouwen met zeecontainers waardoor de muziek minder ver draagt en daardoor harder mag.

Je hebt het helemaal goed begrepen. Het geluid zal niet meer het water opgestuurd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 16:40 

iMark schreef:
Vreemd, maar wat was er dan slecht aan CRAFT behalve het geluid op de Reckless stage?

- Geluid bij de Tijdmachine waar ik grotendeels voor kwam was dramatisch. (En Reckless maar dat is al genoemd)
- Slecht eten en vond het te prijzig voor wat je kreeg
- Te weinig barpersoneel
- Geen bewegwijzering/floorplan waardoor ik in het begin acts heb gemist
- Wc's
- Regenwater op het terrein. Dit is overmacht maar als het volgend jaar weer gebeurd ligt het terrein weer blank en het was manoeuvreren tot vervelends toe.
- Er hing een agressieve sfeer. Ook al kunnen ze hier weinig aan doen, ik stoorde me er wel aan

En zo zijn er nog wel meer punten maar dit is vorig jaar allemaal uitvoerig besproken. Wanneer het geluid goed is, ik vlot een drankje kan halen en normaal naar de wc kan, hoor je mij niet snel klagen. Maar dit was helaas niet het geval en vandaar dat het voor mij een dikke onvoldoende was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 16:41 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Zeecontainers :thumbup: WiSH/Intens!

Dat geluid op de Theracords stage van Intents was dik idd! Kei hard maar heel zuiver.

Ik hou deze als optie, nogal ver reizen voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 17:07 

Hardtraxxer

Goede communicatie, ziet er veelbelovend uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 17:15 

Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:
- Geluid bij de Tijdmachine waar ik grotendeels voor kwam was dramatisch. (En Reckless maar dat is al genoemd)

Geluid op de Tijdmachine stage stond naar mijn mening dermate zacht dat het weer een prima volume was voor zonder oordoppen. Als je daar met hebt rondgelopen, kan ik me inderdaad voorstellen dat het behoorlijk tegenviel, of als je normaal geluid zonder oordoppen gewend bent (maar is dat niet asociaal hard?).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 17:29 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Kiloknaller schreef:

Geluid op de Tijdmachine stage stond naar mijn mening dermate zacht dat het weer een prima volume was voor zonder oordoppen. Als je daar met hebt rondgelopen, kan ik me inderdaad voorstellen dat het behoorlijk tegenviel, of als je normaal geluid zonder oordoppen gewend bent (maar is dat niet asociaal hard?).

Als je bij De Tijdmachine oordoppen inhad, klonk t alsof je heel vaag in de verte een beetje muziek hoorde. Zonder oordoppen ging het nog wel inderdaad. Geluid op de main stond wel kneiterhard, dus was het de hele dag doppen in en weer doppen uit wat ook weer niet heel ideaal was.

Verder vond ik CRAFT nog lang niet zo slecht als de meeste doen beweren, qua line-up samenstelling misschien wel het beste festival van afgelopen zomer. Enige minpunten die ik zou hebben waren dan het geluid bij De Tijdmachine en de gigantische plassen water, maar dat is ook weer niet zo heel erg gek met zo'n gigantische plensbui. Bar bij de main was wel heel kloten geregeld, liep je 20 meter de loods ernaast in was je vaak zo aan de beurt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 17:56 

Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:

Zonder oordoppen geen last van gehad. Kan me voorstellen dat het met oordoppen in wel tegen viel.
Kiloknaller schreef:

Dat is jou smaak, maar die kebab toko was echt goed.
Kiloknaller schreef:
- Te weinig barpersoneel

Eens, had wel 2 man per bar extra mogen staan.
Kiloknaller schreef:

Stonden volgens mijn op masten tussen verschillende stages in, in ieder geval tussen reckless en tijdmachine. Helaas niet bij binnenkomst.
Kiloknaller schreef:
- Wc's

Tsja, geen last van gehad omdat ik het grootste gedeelte @ tijmachine geweest ben.
Kiloknaller schreef:
- Regenwater op het terrein. Dit is overmacht maar als het volgend jaar weer gebeurd ligt het terrein weer blank en het was manoeuvreren tot vervelends toe.

Dit ligt aan de locatie, kan LYM niet veel aan doen maar ik kan begrijpen dat je niet naar een feest gaat als je de locatie kut vindt.
Kiloknaller schreef:
- Er hing een agressieve sfeer. Ook al kunnen ze hier weinig aan doen, ik stoorde me er wel aan

Eens. Heb ook verschillende anabolenboys ruzie zien zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 18:01 

Hardtraxxer

iMark schreef:
Zonder oordoppen geen last van gehad. Kan me voorstellen dat het met oordoppen in wel tegen viel.

....

iMark schreef:
Dat is jou smaak, maar die kebab toko was echt goed.

:lol:

ON:
Ben je ambassadeur, Mark?
Zo ja, op deze manier help je LYM niet.
Zo nee, waarom verdedig je CRAFT zo? Het moge duidelijk zijn dat er fouten zijn gemaakt, hier gaat men gelukkig mee aan de slag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 18:28 

Hardtraxx Veteran

Dus als je positief over een feest bent, ben je dan automatisch ambassadeur? Ik vond het gewoon een erg goed feest. Het LYM bashen begint een beetje overdreven te worden. Als het tijdens de Tijdmachine niet koud was had je niemand gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 18:30 

Organisator

Kiloknaller schreef:
iMark schreef:

- Te weinig barpersoneel
- Wc's

En zo zijn er nog wel meer punten maar dit is vorig jaar allemaal uitvoerig besproken. Wanneer het geluid goed is, ik vlot een drankje kan halen en normaal naar de wc kan, hoor je mij niet snel klagen. Maar dit was helaas niet het geval en vandaar dat het voor mij een dikke onvoldoende was.

Klachten die we vaker te horen hebben gekregen en ook zeker speerpunten voor de komende editie zijn. Dit waren gewoon punten die beter moeten om jezelf als een volwaardig en professioneel festival te profileren.

Zoals gezegd zal De Tijdmachine area draaien en worden afgebakend met zeecontainers. Dat zal voor beter geluid moeten zorgen. Verder zal er meer aandacht geschonken worden aan de horeca rondom deze area. Meer barren, dichterbij het publiek en een hogere bezettingsgraad. Dit geldt ook voor de Penoze stage.

Qua aanbod voor de food zullen we met partners in overleg gaan over de prijzen en de hoeveelheden, tevens willen we voor CRAFT het aanbod afstemmen op het publiek met bijv shakes, pasta's en echt vers fruit.

Vorig jaar dachten we de floorplans en de timetables te tackelen met info palen midden op het festival. Dat heeft zijn uitwerking niet gehad. Voor dit jaar is er al een afspraak gemaakt met een partner, Dancepromo voor de kenners, die ervoor zorgt dat er vooraf een timetable/floorplan wordt uitgedeeld en aan het einde een CRAFT magazine beschikbaar is.

Qua regen en sfeer hebben wij helaas niet heel veel in de hand. We hopen op een stralende dag met alleen maar vrolijke mensen. Dat moeten jullie begrijpen.

Deze week hebben we gesprekken gevoerd met Eventtravel en zeer binnenkort start de verkoop van de busreizen, waarbij ze in ongeveer 180 plaatsen binnen Nederland een veilig vervoer zullen aanbieden. Wij komen hier volgende week op terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 19:18 

Kraak... Piep...

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 19:34 

Hardtraxxer

iMark schreef:
Dus als je positief over een feest bent, ben je dan automatisch ambassadeur? Ik vond het gewoon een erg goed feest. Het LYM bashen begint een beetje overdreven te worden. Als het tijdens de Tijdmachine niet koud was had je niemand gehoord.

Ben je ambassadeur, Mark?

Ik zeg niet dat je automatisch ambassadeur bent als je positief bent, maar jij accepteert bepaalde kritiek niet. Die pareer jij met 'die kebab was gewoon goed'. In dit topic wordt er gewoon goede opbouwende kritiek geleverd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 19:37 

Hardtraxx Veteran

Baas! Als de line-up in het straatje van vorig jaar ligt misschien wat vrienden proberen mee te sleuren, belooft een flinke verbetering te worden in iedergeval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 19:45 

Hardtraxx Veteran

Jij hebt blijkbaar een gigantisch negatieve kijk op het leven. Ik heb CRAFT 2014 als heel positief ervaren. Samen met mij denk duizenden mensen. Maakt dat al die mensen ambassadeur? Rot op man. Ik ben geen ambassadeur. Ik neem het alleen voor LYM op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2015 19:53 

Hardtraxx Veteran

Youri! schreef:
Ik zeg niet dat je automatisch ambassadeur bent als je positief bent, maar jij accepteert bepaalde kritiek niet. Die pareer jij met 'die kebab was gewoon goed'. In dit topic wordt er gewoon goede opbouwende kritiek geleverd.

Ik vond het eten anders ook prima. Weedburger kom je niet bepaald vaak tegen en was erg lekker :drool: . Bijzonder vegetarisch aanbod kan ik sowieso goed waarderen :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten