Kiloknaller schreef:
iMark schreef:
Vreemd, maar wat was er dan slecht aan CRAFT behalve het geluid op de Reckless stage?
- Geluid bij de Tijdmachine waar ik grotendeels voor kwam was dramatisch. (En Reckless maar dat is al genoemd)
- Slecht eten en vond het te prijzig voor wat je kreeg
- Te weinig barpersoneel
- Geen bewegwijzering/floorplan waardoor ik in het begin acts heb gemist
- Wc's
- Regenwater op het terrein. Dit is overmacht maar als het volgend jaar weer gebeurd ligt het terrein weer blank en het was manoeuvreren tot vervelends toe.
- Er hing een agressieve sfeer. Ook al kunnen ze hier weinig aan doen, ik stoorde me er wel aan
En zo zijn er nog wel meer punten maar dit is vorig jaar allemaal uitvoerig besproken. Wanneer het geluid goed is, ik vlot een drankje kan halen en normaal naar de wc kan, hoor je mij niet snel klagen. Maar dit was helaas niet het geval en vandaar dat het voor mij een dikke onvoldoende was.
Klachten die we vaker te horen hebben gekregen en ook zeker speerpunten voor de komende editie zijn. Dit waren gewoon punten die beter moeten om jezelf als een volwaardig en professioneel festival te profileren.
Zoals gezegd zal De Tijdmachine area draaien en worden afgebakend met zeecontainers. Dat zal voor beter geluid moeten zorgen. Verder zal er meer aandacht geschonken worden aan de horeca rondom deze area. Meer barren, dichterbij het publiek en een hogere bezettingsgraad. Dit geldt ook voor de Penoze stage.
Qua aanbod voor de food zullen we met partners in overleg gaan over de prijzen en de hoeveelheden, tevens willen we voor CRAFT het aanbod afstemmen op het publiek met bijv shakes, pasta's en echt vers fruit.
Vorig jaar dachten we de floorplans en de timetables te tackelen met info palen midden op het festival. Dat heeft zijn uitwerking niet gehad. Voor dit jaar is er al een afspraak gemaakt met een partner, Dancepromo voor de kenners, die ervoor zorgt dat er vooraf een timetable/floorplan wordt uitgedeeld en aan het einde een CRAFT magazine beschikbaar is.
Qua regen en sfeer hebben wij helaas niet heel veel in de hand. We hopen op een stralende dag met alleen maar vrolijke mensen. Dat moeten jullie begrijpen.
Deze week hebben we gesprekken gevoerd met Eventtravel en zeer binnenkort start de verkoop van de busreizen, waarbij ze in ongeveer 180 plaatsen binnen Nederland een veilig vervoer zullen aanbieden. Wij komen hier volgende week op terug.