-
RR en B-Front op de Penoze Stage
Bron: Twittert
De volledige Penoze komt vandaag onlinewrote:RR en B-Front op de Penoze Stage
Bron: Twittert
Vraag ik me ook af. Zo veel dure dj's/acts en dat voor een ticketprijs van nog geen 30 euro.wrote:Hoe krijgen ze het financieel klaar om zoveel artiesten op dit feest te zetten vraag ik me af?
Hahahahawrote:Alle ambassadeurs moeten een donatie doen schijnt
Ben bang dat er op andere dingen bespaard gaat worden (geluid, aankleding etc.)wrote:Vraag ik me ook af. Zo veel dure dj's/acts en dat voor een ticketprijs van nog geen 30 euro.wrote:Hoe krijgen ze het financieel klaar om zoveel artiesten op dit feest te zetten vraag ik me af?
Dit dus.wrote:Ben bang dat er op andere dingen bespaard gaat worden (geluid, aankleding etc.)wrote:Vraag ik me ook af. Zo veel dure dj's/acts en dat voor een ticketprijs van nog geen 30 euro.wrote:Hoe krijgen ze het financieel klaar om zoveel artiesten op dit feest te zetten vraag ik me af?
Mij ook niet, maar het zou niet heel sfeerbevorderend zijn als je de hele dag naar een container staat te staren.wrote:Aankleding maakt me geen zak uit, kom ik niet voor. Als ze bezuinigen op goed geluid is dat wel heel jammer...
Dit zijn de namen die tot nu toe bekend zijn:wrote:Daarbij hoop ik niet dat de Penoze stage een overkill aan raw is.
Bij Wish/Intents werkt dat altijd wel prima.wrote:Mij ook niet, maar het zou niet heel sfeerbevorderend zijn als je de hele dag naar een container staat te staren.wrote:Aankleding maakt me geen zak uit, kom ik niet voor. Als ze bezuinigen op goed geluid is dat wel heel jammer...
Daar zijn ze bij LYM heel goed in. In de NDSM waren er rond oud en nieuw iets van 5 feesten achter elkaar met dezelfde opbouw. Heerlijk efficient.wrote:Ik zie ook dat de dag erna ook een feest op de werf is. Misschien gedeelde opbouw? Scheelt natuurlijk ook kosten.
Volgens mij worden de zelfde stages gebruikt ja. Vorig jaar waren ze in ieder geval zo op gezet dat er ook een band op kon staan.wrote:Ik zie ook dat de dag erna ook een feest op de werf is. Misschien gedeelde opbouw? Scheelt natuurlijk ook kosten.
Ze gaan langs de deuren voor giro LYM. Binnenkort hebben je ouders ook meebetaald aan dit feest.wrote:Alle ambassadeurs moeten een donatie doen schijnt
Duidelijk en ook logisch. Prima als dat de prijs drukt qua stageswrote:Klopt.
We werken voor de productie samen met Damaris, een hip festival op 26 juli, en Amsterdam Kookt, een food & music festival van 30 juli tot en met 2 augustus.
Dat betekent dat we op de NDSM Werf 6 festivaldagen met dezelfde basis qua productie kunnen draaien en daar de kosten kunnen spreiden. Hierdoor kunnen we extra in de programmering investeren en dit niet volledig in de ticketprijs hoeven door te berekenen.