Max Enforcer, Isaac, Frontliner, A-Lusion, 2 Sidez hebben al op De Tijdmachine gestaan. Toneshifterz woont tegenwoordig in Australie, vrij duur om hem over te laten komen voor een festival. Philippe Rochard, Nagoom, Balistic, Southstylerz & JDX is onmogelijk dat ze nog komen. Hardstyle Mafia's discografie is niet interresant genoeg om te boeken.wrote:lijstje met namen...
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Balistic staat op de Hardfest classic stage?wrote:Max Enforcer, Isaac, Frontliner, A-Lusion, 2 Sidez hebben al op De Tijdmachine gestaan. Toneshifterz woont tegenwoordig in Australie, vrij duur om hem over te laten komen voor een festival. Philippe Rochard, Nagoom, Balistic, Southstylerz & JDX is onmogelijk dat ze nog komen. Hardstyle Mafia's discografie is niet interresant genoeg om te boeken.wrote:lijstje met namen...
-
S
Dutch Master staat als Slim Shore op Defqon.
Persoonlijk zou ik een Alphaverb & Intractable One DJ set errug gaaf vinden een beetje laat op zo'n avond.
Persoonlijk zou ik een Alphaverb & Intractable One DJ set errug gaaf vinden een beetje laat op zo'n avond.
Balistic staat op de Ouwe Jongens Krentenbrood ;-) We hadden helaas maar 11 uurtjes te vullen.
Verder staan er in dat rijtje namen die hoog op onze wishlist voor de indoor editie staan.
Verder staan er in dat rijtje namen die hoog op onze wishlist voor de indoor editie staan.
-
JHardtraxxer
- 330 posts member since 2013
- last seen 17 days ago
wrote:Wat een meesterlijke line up op de Tijdmachine stage! Wildstylez
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen Jan 2025
Best wel knap hoe Lose you Mind als organisatie na alle kritiek etc. toch goed blijft luisteren naar het publiek en er zelf ook wel om kan lachen. 
Je moet ook vooral tegen kritiek kunnen en zowel positief als negatief combineren om het beste er van te maken. Doet LYM inderdaad goed imho.wrote:Best wel knap hoe Lose you Mind als organisatie na alle kritiek etc. toch goed blijft luisteren naar het publiek en er zelf ook wel om kan lachen.
De kans wordt steeds groter dat ik hier bij ben, wat een ontzettend dikke line-up voor de Tijdmachine stage!!
Wildstylez, Brennan Heart, Zany, DBSTF, Noisecontrollers, Crypsis: echt geweldig!
Zelf nog niet eerder bij zo'n soort concept aanwezig geweest dus zelf de meest voorspelbare sets zullen mij niet vervelen
Wildstylez, Brennan Heart, Zany, DBSTF, Noisecontrollers, Crypsis: echt geweldig!
Zelf nog niet eerder bij zo'n soort concept aanwezig geweest dus zelf de meest voorspelbare sets zullen mij niet vervelen
In dat opzicht zijn ze wel de goeie kant op gegaan sinds de laatste tijdmachine editie vind ik ja! De ambassadeurs zijn ook ineens verdwenen of lijkt dat nou maar zo?wrote:Je moet ook vooral tegen kritiek kunnen en zowel positief als negatief combineren om het beste er van te maken. Doet LYM inderdaad goed imho.wrote:Best wel knap hoe Lose you Mind als organisatie na alle kritiek etc. toch goed blijft luisteren naar het publiek en er zelf ook wel om kan lachen.

CRAFT Festival | Gunz for Hire
'Amsterdam, May God Be With You All…” Gunz For Hire is coming! Roll up, suit up and prepare yourselves for the storm that is about to come at CRAFT Festival 2015.'
De eerste naam van de Penoze stage tijdens CRAFT Festival 2015 dat op 25 juli plaatsvindt op de NDSM-Werf in Amsterdam is bekend. Gunz for Hire zal deze zomer eenmalig op de zaterdag op een Nederlands festival optreden.
Wil je jezelf verzekeren van een 'onvergetelijk' festival en deze exclusieve set? Koop nu je CRAFT Festival 2015 ticket voor máár 29,50 euro via http://www.loseyourmind.nl/tickets
Defqon, vrijdag, 19 juni (lente). Checks outwrote:Gunz for Hire zal deze zomer eenmalig op de zaterdag op een Nederlands festival optreden.
Zeg dat, zeker 1 van de vettere line-ups deze zomer, misschien wel de vetste mede dankzij de Tijdmachine!wrote:Zo, LYM pakt flink uit.
wildstylez en psyko punkz is wel erg leuk. rest ongeveer wel gezien.
Dblock stefan moeten dit maal wel echt met wat anders komen
Zijn alsnog zat mensen die komen voor hun eigen ''classics'' dus veel al de zelfde tracks zullen vaak toch wel gedraaid worden. Maar inderdaad, elke classic set paar verassende platen is nooit weg.wrote:wildstylez en psyko punkz is wel erg leuk. rest ongeveer wel gezien.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 6 hours ago
Ik hoop dat het weer een D-block & S-te-fan set is met eigen platen, want zal de eerste keer zijn dat ik ze zie.wrote:Zijn alsnog zat mensen die komen voor hun eigen ''classics'' dus veel al de zelfde tracks zullen vaak toch wel gedraaid worden. Maar inderdaad, elke classic set paar verassende platen is nooit weg.wrote:wildstylez en psyko punkz is wel erg leuk. rest ongeveer wel gezien.
Wil vooral Keep It Coming, Revelation, Kingdom, Evolutionz horen
Dan zal ik daar zeker niet te vinden zijn. Draai maar wat andere plaatjes, ze hebben genoeg
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 6 hours ago
Ja nog genoeg andere, maar noem er snel paar op die ik al zolang niet meer heb gehoord.wrote:Dan zal ik daar zeker niet te vinden zijn. Draai maar wat andere plaatjes, ze hebben genoeg
Lose Your Mind @loseyourmindnl 14 min.14 minuten geleden
'I'm that loco motherfucker you don't wanna fuck with.'
Digital Punk..
'I'm that loco motherfucker you don't wanna fuck with.'
Digital Punk..
Idd, wat een faalwrote:Defqon, vrijdag, 19 juni (lente). Checks outwrote:Gunz for Hire zal deze zomer eenmalig op de zaterdag op een Nederlands festival optreden.
In zeker zin klopt het, de enige keer dat zo op een zaterdag in Nederland draaien.
Maar waarom zou je dat in godsnaam neer zetten
Omdat Gunz For Hire pas in het najaar weer komt met hun tour door Nederland, en je ze van tevoren alleen kunt zien op Defqon of CRAFT. Exclusieve act dus nog deze zomer, waar je ze op Defqon alleen kunt zien wanneer je t hele weekend gaat. CRAFT is maar 1 dag en t is praktisch makkelijker te regelen voor bezoekers dan een festival van 3 dagen..?wrote: Maar waarom zou je dat in godsnaam neer zetten
Ik snap de gedachte wel hoor : P