Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 16:13 

Hardtraxx Veteran

zou kunnen, maar verwacht niet dat die op de penoze stage zal staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 16:13 

Donateur

Of

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 16:51 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 16:54 

Hardtraxx Veteran

Flinke opkomst voor Penoze ;) Wel een beetje erg standaard maar gelukkig bieden de andere stages meer dan genoeg vertier voor mijzelf :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 16:57 

Hardtraxx Veteran

Wel een aantal leuke namen zoals Ran-D, B-Front en Audiofreq. Maar kans is groot dat ik niet weg te slaan ben bij de Tijdmachine :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 16:57 

Hardtraxx Addict

_0_

Dik dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 16:58 

Hardtraxx Veteran

hopen dat digital punk samen met radical ofzo staat. en eindelijk een keer een normale set neerzet met o.a. river of souls er in
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 17:03 

Hardtraxxer

Weinig te vinden bij Penoze dus, kan me gelukkig wel vermaken op de andere stages :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 18:01 

Hardtraxx Crew

Hooguit voor B-Front hierheen, maar verder zal ik niet op deze stage te vinden zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 18:14 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Hooguit voor B-Front hierheen, maar verder zal ik niet op deze stage te vinden zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 18:52 

Hardtraxxer

Wat bedroevend die penoze line up
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 19:37 

Hardtraxx Addict

Nog nooit G4H gezien, misschien is een kijkje nemen en hopen Inside my Head te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 20:27 

Hardtraxx Veteran

Jammer dat de Penoze line up alleen maar raw is en niet helft om helft zoals vorig jaar, er is immers al een Reckless stage voor de rauwboys. Voor Audiofreq of B-Front er misschien even heen. Voor de rest Access en Tijdmachine. Al met al een hele dikke line up voor bijna geen geld :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 20:55 

Nee die Penoze line-up is ook niks voor mij! Gelukkig genoeg ander leuks op de Tijdmachine en de Access :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2015 22:20 

Hardtraxx Veteran

Niet meer aanwezig, ga de 24e lekker 9 dagen op vakantie op Tenerife :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 20:00 

Organisator

martieboy schreef:
Wat bedroevend die penoze line up

Hi!
Niet specifiek om deze opmerking persoonlijk, maar wij lezen hier op HT wisselende reacties.
Hoe zouden jullie de Penoze stage liever zien geprogrammeerd worden? Wij zijn benieuwd hoe jullie hierover denken. :)

We kunnen dit altijd meenemen in de keuzes voor de komende indoor en outdoor edities.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 20:05 

Hardtraxx Veteran

meningen van mensen op dit forum zijn niet absoluut niet represantatief voor de totale vraag naar raw in de scene tegenwoordig
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 20:18 

Hardtraxx Veteran

Vorig jaar was de Penoze juist een fijne opbouw van euforisch naar raw. Nu is het de hele dag al vrij stevig daar..zou ik jammer vinden als dat dan weer verreweg de grootste is, helemaal omdat de raw-hype wel een beetje over is (volgens mij?)
Euforisch is juist heerlijk op het begin van de dag, en dan niet op 1 of ander verstopt klein podiumpje zoals vorig jaar. Hopen dan maar dat de Access groot genoeg wordt!

En sowieso, vrij veel namen die je overal al ziet: Titan, Warface, Radical Redemption, Digital Punk
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 20:23 

Hardtraxx Veteran

Tof dat jullie zo meedenken Lose Your Mind, al helemaal top als het te zien zal zijn in de line-ups van komende feesten :D Voor mij is een 'raw' feest geslaagd als er een mooie afwisseling is tussen hard en heel hard, nieuw en oud, talenten, toppers en oude garde. Voor mij persoonlijk zou een line-up als de volgende perfect zijn:

-Talent die de stage opent met wat oudere ploaties-
Artifact
Audiofreq
Noisecontrollers
B-Front
Zany & Tatanka
Gunz for Hire
Radical Redemption
Theracords Allstars (Thera, Prefix & Density en Delete)

Ik gok dat je met een dergelijke line-up veel bezoekers trekt en een leuke afwisseling krijgt. Of dit voor iedereen geschikt is, is natuurlijk maar de vraag gezien de huidige hype rondom de Raw Hardstyle.

Gave line-up voor Craft trouwens :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 20:38 

Organisator

yowan schreef:
meningen van mensen op dit forum zijn niet absoluut niet represantatief voor de totale vraag naar raw in de scene tegenwoordig

Dat zul je ons nooit horen beweren, al weten wij natuurlijk ook dat de mensen die er dicht op zitten en passievol de verrichtingen binnen de scene altijd een stuk vooruitlopen op de massa van de hedendaagse scene.

pecola-tje schreef:
helemaal omdat de raw-hype wel een beetje over is (volgens mij?)
Euforisch is juist heerlijk op het begin van de dag, en dan niet op 1 of ander verstopt klein podiumpje zoals vorig jaar. Hopen dan maar dat de Access groot genoeg wordt!

Sterk punt. Ondanks dat je dat niet gelijk terug ziet in de line up van bijv. de Penoze stage hopen wij dat de rauw-rauwer-rauwste-hype nu wel een keertje stopt. Deze sound is nu populair, maar gaat daarna geen grote nieuwe generatie aanwas opleveren. Wij gaan uitpakken met de Access stage en hopen hiermee een gezond tegengeluid te kunnen ondersteunen zodat er weer een samenhang in het aanbod gaat komen. Alleen op dit moment is de vraag naar de rauwere sound te groot om die gok met de Penoze stage te nemen. Als we euforisch op de Penoze hadden geprogrammeerd, dan schoof de halve line up naar de Reckless stage en zou er waarschijnlijk gekozen zijn voor een extra rauwere stage ipv de Access om die namen die nu op de Reckless staan toch in het aanbod mee te kunnen nemen.

Daveytl schreef:
Tof dat jullie zo meedenken Lose Your Mind, al helemaal top als het te zien zal zijn in de line-ups van komende feesten Voor mij is een 'raw' feest geslaagd als er een mooie afwisseling is tussen hard en heel hard, nieuw en oud, talenten, toppers en oude garde. Voor mij persoonlijk zou een line-up als de volgende perfect zijn:

Wij luisteren graag naar een ander z'n mening omdat een frisse wind meestal gevolgd wordt door nog betere ideeen. Uiteindelijk bepalen wij natuurlijk wel wat we ermee doen en sommige ideeen zijn niet altijd even gemakkelijk uitvoerbaar als soms gezegd, maar we kunnen er altijd naar luisteren. Vandaag hebben we de line up van onze hosting op Outdoor Stereo in Hoorn gepresenteerd. Komt dit ongeveer over met een stage die jij schetst? Voor ons is dit een mooie afspiegeling met wat er mogelijk is als je maar 1 stage binnen een festival hebt.

Frequencerz LIVE
Titan
Bass Modulators
Zany
Chain Reaction vs Artifact
Ophidian LIVE
De Snoeiploeg
Crystal Lake vs Devin Wild
Crisis Era
Audiomedics vs Malúa
F-Active
Bakero vs Melyn
MC Livid
MC Dash
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 20:47 

Hardtraxx Addict

Lose Your Mind schreef:
Frequencerz LIVE
Titan
Bass Modulators
Zany
Ophidian LIVE
De Snoeiploeg
Crisis Era
Audiomedics vs Malúa
F-Active
Bakero vs Melyn
MC Livid
MC Dash

Vet! Ophidian LIVE voor het eerst meemaken, heel erg benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 20:58 

Hardtraxx Crew

Netjes dat jullie hier zo reageren :)

Over de Penoze stage:
Het blijft een lastige kwestie. Het is natuurlijk volkomen logisch om zo'n line-up neer te zetten. Het zijn immers de grootste publiektrekkers. Maar aan de andere kant zie je dit soort line-ups op 90% van de feesten. Dus hij onderscheidt zich niet van de rest (waar ik persoonlijk van hou). Je zou je line-up 'specialer' kunnen maken door minder bekende artiesten te boeken o.i.d. Maar dat doen jullie wel op de early en tijdmachine stage. Er is dus voor ieder wat wils :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 21:37 

Hardtraxx Veteran

Lose Your Mind schreef:
Daveytl schreef:
Tof dat jullie zo meedenken Lose Your Mind, al helemaal top als het te zien zal zijn in de line-ups van komende feesten Voor mij is een 'raw' feest geslaagd als er een mooie afwisseling is tussen hard en heel hard, nieuw en oud, talenten, toppers en oude garde. Voor mij persoonlijk zou een line-up als de volgende perfect zijn:

Wij luisteren graag naar een ander z'n mening omdat een frisse wind meestal gevolgd wordt door nog betere ideeen. Uiteindelijk bepalen wij natuurlijk wel wat we ermee doen en sommige ideeen zijn niet altijd even gemakkelijk uitvoerbaar als soms gezegd, maar we kunnen er altijd naar luisteren. Vandaag hebben we de line up van onze hosting op Outdoor Stereo in Hoorn gepresenteerd. Komt dit ongeveer over met een stage die jij schetst? Voor ons is dit een mooie afspiegeling met wat er mogelijk is als je maar 1 stage binnen een festival hebt.

Frequencerz LIVE
Titan
Bass Modulators
Zany
Ophidian LIVE
De Snoeiploeg
Crisis Era
Audiomedics vs Malúa
F-Active
Bakero vs Melyn
MC Livid
MC Dash

Uitstekend! Niet allemaal mijn smaak maar wel origineel en divers deze line-up. Bovenste 6 namen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 22:44 

Hardtraxx Veteran

Ik vind op zo'n festival als dit ook de andere stages onderscheidend genoeg (Access, Tijdmachine) dat er best een paar standaard stages tussen mogen staan voor het grote publiek. Een voor mij interessante Penoze stage had alleen maar meer moeilijke keuzes opgeleverd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 15:39 

Hardtraxx Veteran

Nou, voordeel van de twijfel dan maar LYM. Ticket is binnen!
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten