Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 23:03 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Voor die onzin vergelijking verdien jij net zo goed een ban. xd

Omdat?[/quote]

Omdat die gehele vergelijking gewoon totaal niet klopt met wat Miwer zegt.
Hier zeiken mensen een organisatie af omdat ze iets niet goed doen, waarop Miwer zegt doe het dan zelf. Die 'vergelijking' van jou komt daar totaal niet bij in de buurt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 23:03 

Hardtraxxer

Miwer schreef:
Alle trieste reacties achterwegen.
Wees gewoon blij dat er acties zijn, fouten maken(of wat er ook gebeurt is) gebeurt bij elke organisatie. Waarom moet alles dan meteen afgekraakt worden, we zijn veel te verwend hier.

En over die eerste reactie.
"Belabberd dit belabberd dat" maar zelf iets proberen op te zetten doe je niet. Zo wel zou je weten dat het niet zo makkelijk is allemaal.

Iedereen maakt fouten, maar niet iedereen liegt(?) om ze te verdoezelen, hetgeen een kwalijke zaak is.

Tweede deel van je reactie zal ik maar niet op ingaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 23:04 

Miwer schreef:
Wees gewoon blij dat er acties zijn, fouten maken(of wat er ook gebeurt is) gebeurt bij elke organisatie. Waarom moet alles dan meteen afgekraakt worden, we zijn veel te verwend hier.

"Belabberd dit belabberd dat" maar zelf iets proberen op te zetten doe je niet.

Omdat ik weet dat ik het niet kan, daarnaast is het nogal een verschil om een festival te ervaren ipv op te zetten of niet? Ergens kritiek op hebben mag toch gewoon. Als jij zegt dat iets leuk is, zeg ik toch ook niet van: "wat weet jij er nou van, jij maakt zelf toch geen muziek?"Achterlijk argument. Een forum is geen FaceBook van tegenwoordig.

En deze kwestie trekt gewoon WEDEROM de integriteit van LYM in twijfel. Als niet iedere inzending beluisterd wordt, waarom zou je dan nog in hemelsnaam meedoen? Het gaat gewoon om een stuk professionaliteit en ze blijven zich tegenspreken door in ieder geval ERGENS te liegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 23:04 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:

"Belabberd dit belabberd dat" maar zelf iets proberen op te zetten doe je niet. Zo wel zou je weten dat het niet zo makkelijk is allemaal.

Er zijn er hier maar 2 met trieste reacties monglie, Jij en Lose Your Mind. En nou opbokken aub.
Waarom de fuck moeten we blij zijn met een actie als de set die je instuurt niet beluisterd wordt?
Waarom zou je zelf iets moeten opzetten alvorens kritiek te mogen leveren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 23:05 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:

Hint: Een individu heeft daar niet dezelfde middelen toe als een (professionele) organisatie. Wat een ruk argument, zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 23:05 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Basshunterzz schreef:
Voor die onzin vergelijking verdien jij net zo goed een ban. xd

Omdat?

Omdat die gehele vergelijking gewoon totaal niet klopt met wat Miwer zegt.
Hier zeiken mensen een organisatie af omdat ze iets niet goed doen, waarop Miwer zegt doe het dan zelf. Die 'vergelijking' van jou komt daar totaal niet bij in de buurt :P

Miwer zegt dat mensen die kritiek leveren dat alleen mogen doen indien ze het zelf beter kunnen. Dat is precies wat mijn vergelijking ook zegt, maar dan in het extreme getrokken, om aan te geven hoe ongelofelijk stupide de opmerking van Miwer is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 23:10 

Hardtraxx Addict

Gangsterdwerg schreef:
Miwer schreef:

Er zijn er hier maar 2 met trieste reacties monglie, Jij en Lose Your Mind. En nou opbokken aub.
Waarom de fuck moeten we blij zijn met een actie als de set die je instuurt niet beluisterd wordt?

Jij bent anders ook lekker bezig met meteen schelden.
Maar goed kritiek leveren mag inderdaad gewoon, alleen de manier waarop. Je kan het ook wat netter verwoorden.
Word er gewoon zo moe van dat mensen tegen hun altijd op alle kleine(en dit geval wat grotere) dingen wat te zeuren hebben. Maar bij grotere organisaties alles meestal maar geslikt word want ach het is Q-dance of B2S ofzo.

Maar zullen we er maar over op houden, denk dat we sowieso nergens gaan komen. (wat echt de reden is weten we beide niet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 23:12 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Miwer zegt dat mensen die kritiek leveren dat alleen mogen doen indien ze het zelf beter kunnen. Dat is precies wat mijn vergelijking ook zegt, maar dan in het extreme getrokken, om aan te geven hoe ongelofelijk stupide de opmerking van Miwer is.

Dat is erg he vind ik geen kritiek maar een mening. Maar goed, on-topic.

Vik, heb jij hen de mail van We Transfer ('Bedankt voor het gebruik van WeTransfer - bestand(en) verzonden naar ...) doorgestuurd? Wanneer ze de link in die mail hebben aangeklikt kun je inderdaad niet zien dat hij gedownload is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 23:15 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Maar goed kritiek leveren mag inderdaad gewoon, alleen de manier waarop. Je kan het ook wat netter verwoorden.
Word er gewoon zo moe van dat mensen tegen hun altijd op alle kleine(en dit geval wat grotere) dingen wat te zeuren hebben. Maar bij grotere organisaties alles meestal maar geslikt word want ach het is Q-dance of B2S ofzo.

Maar zullen we er maar over op houden, denk dat we sowieso nergens gaan komen. (wat echt de reden is weten we beide niet)

De manier waarop begon gewoon normaal hoor. Maar zodra LYM bullshit gaat verkondigen en gaat liegen is dat imo minstens zo beledigend als de manier waarop ik mijn reacties verwoord. Het tweede deel van je post is nonsens, als Q of B2S dit zou doen zou ik hetzelfde reageren. Totaal niet relevant ook want LYM laat zich hier gewoon van een hele slechte kant zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 23:21 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Ik heb ze de bestanden via de website van wetransfer verstuurd. Email adres van LYM ingevuld op de website en de bestanden in dat schermpje gesleept (zoals ik dat altijd doe). Ik heb uiteindelijk ook een download bevestiging gekregen, maar dat was pas op het moment dat ik zei dat onze set niet gedownload was.

Als jij niets hebt doorgestuurd of een linkje heb gestuurd, dan kan het inderdaad niet anders dan dat die set niet is gedownload. Er staat geen linkje in de mail vanuit WeTransfer, alleen een knopje 'Download'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 23:26 

Hardtraxx Veteran

Deze organisatie zakt in mijn boekje steeds verder en verder weg. Ik heb nog nooit meegemaakt dat wetransfer pas na 2 dagen een melding geeft dat je bestand is gedownload :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 23:26 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Gast ik ga het echt niet nog een keer uitleggen. Doe eens een IQ test en als je boven de 80 scoort krijg je een biertje van me :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 23:28 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Basshunterzz schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Gast ik ga het echt niet nog een keer uitleggen. Doe eens een IQ test en als je boven de 80 scoort krijg je een biertje van me :thumbsup:

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 23:34 

Kraak... Piep...

Dwarg kan nooit normaal kritiek geven. Bij dwarg is het meer flamen, maar goed. Miwer, je verdient het wel voor zo'n ongelooflijk domme opmerking.

Wel een beetje raar dit inderdaad, want je kan de file niet downloaden, op welke manier dan ook, zonder dat de verzender een berichtje krijgt.

Moeten ze beiden zelf maar oplossen tot er een concreet antwoord uit is, want een geval uit de 100+ inzendingen vind ik meer op een ongeluk lijken (als in over het hoofd gezien) (inb4 ze dat als excuus gebruiken)
Zodra meer mensen het hebben vind ik het niet meer een ongeluk, maar dat excuses zoeken hier is ook niet netjes, zeker omdat een deel van de redenen niet kloppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 23:43 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Moeten ze beiden zelf maar oplossen tot er een concreet antwoord uit is, want een geval uit de 100+ inzendingen vind ik meer op een ongeluk lijken (als in over het hoofd gezien) (inb4 ze dat als excuus gebruiken)
Zodra meer mensen het hebben vind ik het niet meer een ongeluk, maar dat excuses zoeken hier is ook niet netjes, zeker omdat een deel van de redenen niet kloppen.

Ik citeer even een aantal reacties op de post van LYM in het CRAFT event op Facebook.

"vraag me af wanneer dit nou besloten is aangezien onze set om 15.50 vandaag pas werd gedownload"
"Gefeliciteerd! Onze mix is ook niet gedownload..."
"Onze Mix is ook niet gedownload jammer genoeg. Blijkbaar tijd te weinig? Misschien toch beter idee geweest om alle inzendingen te luisteren en dan morgen de bekendmaking te doen.. Beetje jammer! In ieder geval gefeliciteerd winnaars"
"Niet om te klagen maar ik mag ik het hoogstens frappant vinden dat de winnende sets al 6 dagen op jullie soundcloud staan. Winnaars bij deze gefeliciteerd have fun!!"

Mix gedownload en anderhalf uur later al een oordeel vind ik ook best frappant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 23:48 

Hardtraxx Veteran

J oey schreef:
Broken Balance schreef:

Ik citeer even een aantal reacties op de post van LYM in het CRAFT event op Facebook.

"vraag me af wanneer dit nou besloten is aangezien onze set om 15.50 vandaag pas werd gedownload"
"Gefeliciteerd! Onze mix is ook niet gedownload..."
"Onze Mix is ook niet gedownload jammer genoeg. Blijkbaar tijd te weinig? Misschien toch beter idee geweest om alle inzendingen te luisteren en dan morgen de bekendmaking te doen.. Beetje jammer! In ieder geval gefeliciteerd winnaars"
"Niet om te klagen maar ik mag ik het hoogstens frappant vinden dat de winnende sets al 6 dagen op jullie soundcloud staan. Winnaars bij deze gefeliciteerd have fun!!"

Mix gedownload en anderhalf uur later al een oordeel vind ik ook best frappant.

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 23:51 

Hardtraxx Veteran

Oh ja en daar kwam LYM ook met dezelfde verklaringen als in dit topic (die blijkbaar ongegrond zijn gezien het systeem van WeTransfer?), om dat maar even toe te voegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 00:09 

Hardtraxxer

:beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 01:12 

Hardtraxxer

Aparte gang van zaken, maar gefeliciteerd winnaars. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 02:00 

Miwer schreef:

Prima vermaak altijd als Gangsterdwerg ergens zijn entree doet in een topic hiero op Hardtraxx.

Jammer voor Vik en Koen (en natuurlijk anderen) dat er niks met hun inzending is gedaan, aangezien ik ze als erg goede kandidaten voor deze contest zag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 03:27 

Hardtraxx Veteran

Haha LYM lachertje van de scene :lol:
Geef je fouten toe en leer er van, laat het niet nog eens gebeuren en iedereen is het snel weer vergeten. Maar op deze manier zorgen jullie alleen maar voor een negatief beeld over jullie bij de bezoeker. Juist, jullie doelgroep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 09:24 

Donateur

Joeri Delfgaauw schreef:
Valentijn als t jou niet betreft waarom zou je je er dan uberhaupt druk om maken
9 uur · Vind ik leuk · 1

Gadverdamme wat een walgelijk zelfingenomen mannetje zeg. Ziehier een uitmuntend voorbeeld van het egoïsme in hedendaags' maatschappij. Als het niet over jou gaat, waarom zou je je er dan druk over maken. Bah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 10:42 

Wederom een aantal pagina's LYM 'vermaak'. Ik vraag me echt af waarom er constant van alles misgaat daar. Je kunt het wel steeds onder de noemer gooien 'ze zijn net bezig', 'geef ze even de tijd', 'ze mogen nog fouten maken' enz enz, maar volgens mij zijn ze toch al wel een aardige tijd bezig en mag je iets meer professionaliteit verwachten van de mensen daar.

Of ze hebben overal schijt aan of er lopen gewoon niet zulke snuggere mensen en is het nog steeds een "jongens met een droom" bedrijf. Jammer want de goeie concepten en ideeën zijn er zeker wel. Hopelijk binnenkort weer wat positiefs over LYM :thumbup:

Ontopic: Best wel kwalijke zaak :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 11:05 

Hardtraxx Crew

Miwer schreef:
Maar bij grotere organisaties alles meestal maar geslikt word want ach het is Q-dance of B2S ofzo.

Ook niet waar. De X-Qlusive Frontliner line-up, het betaald pissen/geen flesjes vullen in de Maasillo of de Defqon DVD van een aantal jaar terug. Daar ging zelfs heel Facebook tegenin. En dit is het eerste wat zo in me opkomt. Als er iets mis is wordt daar gewoon (terrecht) op gereageerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 11:15 

Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:
Haha LYM lachertje van de scene :lol:

Wat een prutsers.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten