Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 11:28 

Donateur

wootum schreef:
Miwer schreef:
Maar bij grotere organisaties alles meestal maar geslikt word want ach het is Q-dance of B2S ofzo.

Ook niet waar. De X-Qlusive Frontliner line-up, het betaald pissen/geen flesjes vullen in de Maasillo of de Defqon DVD van een aantal jaar terug. Daar ging zelfs heel Facebook tegenin. En dit is het eerste wat zo in me opkomt. Als er iets mis is wordt daar gewoon (terrecht) op gereageerd.

Miwer is gewoon eenzelfde persoon als bovenstaand. (Terechte) kritiek enkel als betreffende personen daardoor direct (negatief) getroffen worden en anders lekker je muil houden gaarne. Bij Miwer komt er nog bij dat hij ambassadeur is voor LYM en dus schijnbaar nog meer zwaarwegend belang heeft om alle objectieve kritiek in de kiem te smoren. Hieronder nog even een citaat van beste meneer. Vergelijking met Q/b2s is alweer dermate achterlijk, en kan simpelweg van de baan worden gedaan met "hoge bomen vangen veel wind." Q/b2s ontvangen als geen ander kritiek.

Miwer schreef:
En jij snapt er geen flikker van dat het gewoon niet koud was en je loopt te zeuren om niks :P

Na dat moment heb ik hem nooit meer serieus genomen, en ik raad eenieder aan dat ook niet meer te doen. "Het was niet koud en je loopt te zeuren om niks." Oké goos!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 11:31 

Hardtraxxer

Ik heb zelf ook vaak zat DJ contests gehouden en ook WeTransfer gebruikt. Wat we dan vaak doen is een directe forward naar een andere mailbox om alle sets bij elkaar te hebben staan. Op het moment dat de link vanuit de mailbox wordt geopend waar deze naar toe is gestuurd krijg je een bevestiging. MAAR: Op het moment dat je de mail forward naar een ander mailadres en deze in de andere mailbox opent krijgt de verzender GEEN bevestiging. Niet ter verdediging van Lose Your Mind, maar dit is wel hoe het gegaan kan zijn, in tegenstelling tot wat anderen hier beweren; Je krijgt dus niet altijd een bevestiging als je set gedownload is.

Desalniettemin ben ik wel benieuwd naar de gang van zaken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 11:55 

Hardtraxx Addict

Heb niet alles gelezen (geen kracht voor :P ) Maar heb mij vorige editie erg goed vermaakt.
Stond helaas midden in de hoos bui maar dat zorgde ook weer voor de nodige lol met mijn vrienden.
Als 1 van de weinige (stonden 10 mensen) lekker staan knallen in de plassen haha kleren waren toch niet meer te redden! Daarna naar binnen en toen zonnetje door kwam, was het top!! wateroverlast heb je dan niet in de hand misschien pallets neergooien waar het te erg word. Verder mocht alleen het eten voor mij wat uitgebreider en zoals LYM al zei met echt fruit aankomen zetten want had een bekertje met fruit wat niet te vreten was :P

Verder top feest gehad en hing voor mij ook een goede sfeer!! Dit jaar weer! eindelijk weer is een feest waar ik op de fiets heen kan, heerlijk zo in me home town ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 12:38 

Hardtraxx Veteran

Die van mij was wel gedownload, donderdag verstuurd, of ze 'm hebben beluisterd weet ik natuurlijk niet :P
Beter hadden ze inderdaad nog een week de tijd kunnen nemen om alles te luisteren. Heb je wel een volle werkweek voor nodig denk ik :P
Maar een gratis ticket gekregen voor de deelname dus dat is wel mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 13:41 

Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:

Dit is wel cool van ze inderdaad :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 13:47 

Hardtraxx Elite

Paling schreef:
Delt-A schreef:

Dit is wel cool van ze inderdaad :woot:

Das wel netjes!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 14:34 

Hardtraxx Veteran

Seneeq schreef:
Ik heb zelf ook vaak zat DJ contests gehouden en ook WeTransfer gebruikt. Wat we dan vaak doen is een directe forward naar een andere mailbox om alle sets bij elkaar te hebben staan. Op het moment dat de link vanuit de mailbox wordt geopend waar deze naar toe is gestuurd krijg je een bevestiging. MAAR: Op het moment dat je de mail forward naar een ander mailadres en deze in de andere mailbox opent krijgt de verzender GEEN bevestiging. Niet ter verdediging van Lose Your Mind, maar dit is wel hoe het gegaan kan zijn, in tegenstelling tot wat anderen hier beweren; Je krijgt dus niet altijd een bevestiging als je set gedownload is.

Leuk verhaal, geloof je best, maar hoe kan het dan dat Vik gisteren ineens een downloadbevestiging krijgt? :')

Jouw verhaal kan LYM dus nooit als excuus gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 15:28 

Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Seneeq schreef:

Leuk verhaal, geloof je best, maar hoe kan het dan dat Vik gisteren ineens een downloadbevestiging krijgt? :')

Jouw verhaal kan LYM dus nooit als excuus gebruiken.

Puur hypothetisch; wellicht om te checken wat de bestandsnaam was van de WeTransfer-zipfile om te checken of het bestand al gedownload was? Als je via WeTransfer download krijg je namelijk een mapje met de naam wetransfer-*random cijfers en letters*. Om maar een dwarsstraat te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 15:57 

Hardtraxxer

Seneeq schreef:
Om maar een dwarsstraat te noemen.

Oké en wat heeft de Dwarsstraat hier mee te maken?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 16:06 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Bij Miwer komt er nog bij dat hij ambassadeur is voor LYM en dus schijnbaar nog meer zwaarwegend belang heeft om alle objectieve kritiek in de kiem te smoren.

Haha dit wist ik nog niet eens. Wat een totaalmalloot zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 17:20 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Heerlijk. Ik snoep van dit topic.

Niet vergeten om straks je tandjes te poetsen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 17:44 

Hardtraxx Veteran

Haha dit is wel heel erg vreemd. Dat ze het niet geluisterd hebben is tot daaraan toe(klopt natuurlijk ook niet als het binnen de deadline is) maar om vervolgens keihard te gaan lopen liegen >.< Ze zijn zeker hun verstand kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 19:16 

Hardtraxx Veteran

TIJDMACHINE PART 2 :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 19:36 

Donateur

Zijn er heaters?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 20:06 

Hardtraxx Addict

Zo hebben ze toch maar weer een hoop mensen '' in de kou laten staan...'' nu met deze contest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 20:08 

Hardtraxxer

Pete schreef:
Zijn er heaters?

Ventrue schreef:
Zo hebben ze toch maar weer een hoop mensen '' in de kou laten staan...'' nu met deze contest.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 21:56 

Hardtraxxer

Ventrue schreef:

Denk je?
Alle deelnemers hebben wel een ticket ontvangen voor C.R.A.F.T.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 22:08 

Hardtraxx Addict

Repulze schreef:
Ventrue schreef:

Denk je?
Alle deelnemers hebben wel een ticket ontvangen voor C.R.A.F.T.

Kon ik ook makkelijk een setje insturen. :x xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 22:40 

Donateur

Luisteren ze toch niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 22:45 

Hardtraxx Veteran

Laatst dit topic doorgespit en moet zeggen dat ik het goed vind om te lezen dat er zoveel met de kritiek wordt gedaan en dat er geluisterd wordt vanuit de organisatie naar wat wij hier als simpele internet helden te vertellen hebben... (natuurlijk altijd nog afwachten tot 27 juli)

Maar laten we het grappig doen gewoon over aan topics van de Bass Hypnoticzzzz (?) dan kijken we of we hier een beetje ons voordeel kunnen doen met de interesse die vanuit de organisatie getoond wordt :D

Of ben ik nu ook een ambassador? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 23:21 

Kraak... Piep...

Ach, ik laat het feest wel voor ze spreken. Als ze de e-mails doorsturen naar een ander e-mail waar het vandaan gedownload wordt, dan krijgt men inderdaad geen melding. Maar goed, een of andere soort van bevestiging sturen dat ze het ontvangen hebben en gaan beluisteren is op zijn duur dan ook wel weer netjes.

Laat het feest maar voor ze spreken, dan zie we wel echt of ze zich zo veel van de kritiek aantrekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 23:24 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Laat het feest maar voor ze spreken, dan zie we wel echt of ze zich zo veel van de kritiek aantrekken.

De afgelopen tijdmachine heeft voor mij genoeg voor ze gesproken :P .
Daarbij is het aanbod van dit soort concepten ontzettend gegroeid dus is het geen verplichting meer om naar een LYM feest te gaan om deze muziek te horen :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 23:57 

Organisator

CRAFT Festival | Future

De line-up van de Future stage tijdens CRAFT Festival dat op 25 juli plaatsvindt op de NDSM-Werf in Amsterdam is bekend.

Crystal Lake
Crisis Era
Envine
Concept Art
Electronic Vibes
Galactic
Fanatics
Unchained
Mandy
Conqreet Approach
Feroxx
Raiden
Hynix
MickeyG
MC Dash

Koop nu je CRAFT Festival 2015 ticket voor máár 29,50 euro via www.loseyourmind.nl/tickets
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 00:02 

Kraak... Piep...

Henk-Jan schreef:
Broken Balance schreef:

De afgelopen tijdmachine heeft voor mij genoeg voor ze gesproken :P .
Daarbij is het aanbod van dit soort concepten ontzettend gegroeid dus is het geen verplichting meer om naar een LYM feest te gaan om deze muziek te horen :D .

Bedoel meer dat ze actief luisteren naar suggesties hier en op andere plekken, dus ik kijk wel in welke mate ze zich er iets van aan trekken. Dat bepaalt voor mij of ik een volgende Tijdmachine ga bezoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 00:05 

Aub een promomix van feroxx. Die zijn altijd goud waard! :love:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten