Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 18:37 

Donateur

Was dat die stage rondom dat meer? Zonder geluid? Heb ik wel ff gestaan ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 18:38 

Hardtraxxer

hemme-time schreef:
Ik snapte de mensen goed die boe aan het roepen waren toen ze zeiden dat het werd afgelast, want laten we eerlijk zijn op de main merkte je niet zoveel van de wind met vergelijken op andere plekken van het evenement. En om te horen dat je feestje voorbij is terwijl je zoveel zin hebt in een feestje vieren

Ja heel goed punt dit, het volk dat niet meer naar binnen kwam gewoon buiten laten staan, mensen die al wel op het terrein stonden laten doodwaaien, militanten vooraan zetten zodat bij hoge nood zij containers konden koppen en vooral nog steeds boe roepen, want hey! je feest gaat niet door.

manmanman
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 18:40 

Hardtraxx Newbie

TiMOTHYb schreef:
Was dat die stage rondom dat meer? Zonder geluid? Heb ik wel ff gestaan ja.

Was wel een stuk beter toen het geluid nog aanstond dat moet ik toegeven. En vond wel dat de meeste mensen een rare keuze van zwemkleding aanhad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 18:47 

Hardtraxx Newbie

Blear schreef:
hemme-time schreef:
Ik snapte de mensen goed die boe aan het roepen waren toen ze zeiden dat het werd afgelast, want laten we eerlijk zijn op de main merkte je niet zoveel van de wind met vergelijken op andere plekken van het evenement. En om te horen dat je feestje voorbij is terwijl je zoveel zin hebt in een feestje vieren

Ja heel goed punt dit, het volk dat niet meer naar binnen kwam gewoon buiten laten staan, mensen die al wel op het terrein stonden laten doodwaaien, militanten vooraan zetten zodat bij hoge nood zij containers konden koppen en vooral nog steeds boe roepen, want hey! je feest gaat niet door.

manmanman

Bedankt dat je vol over een regel heen leest zodat het lijkt dat ik het eens was met de mensen die boe riepen. Zeg alleen dat ik ze snapte. Want penoza stond op zo'n plek dat de wind er best meeviel als je er stond! Dan heb je geen idee hoe het bij het rest van het terrein er aangaat! En dan kan een mens wel gaan balen ja!

Ik zelf zag de echte schade pas ook nadat we door de loods heenliepen en er bij de uitgang weer uitgingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 18:51 

Donateur

Jongens laten we geen ruzie maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 19:05 

Hardtraxxer

Craft, wat was je mooi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 19:14 

Hardtraxx Veteran

Blear schreef:
militanten vooraan zetten zodat bij hoge nood zij containers konden koppen

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 20:23 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Heeft Wildstylez Clubbin eigenlijk nog gedraaid?

Heb wel in het eerste uur een track gehoord met dezelfde vocals, telt dat ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 00:29 

TiMOTHYb schreef:
Heeft Wildstylez Clubbin eigenlijk nog gedraaid?

Neen

De raw is ook maar matig verdedigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 07:49 

Hardtraxx Newbie

Een tip voor de organisatie: als je die loods gebruikt zorg dan dat de zijkant dicht doet. Wij zijn met onze conplete groep (40 man) via de zijkant naar binnen gegaan omdat we dachten dat we daar even konden schuilen , bleken we dus al gewoon op het feest te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 13:13 

Hardtraxx Veteran

Miorwl schreef:
Een tip voor de organisatie: als je die loods gebruikt zorg dan dat de zijkant dicht doet. Wij zijn met onze conplete groep (40 man) via de zijkant naar binnen gegaan omdat we dachten dat we daar even konden schuilen , bleken we dus al gewoon op het feest te staan.

Ik denk dat niemand zijn ticket heeft laten scannen. Iedereen liep gewoon binnen en buiten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 13:21 

Donateur

Tickets scannen :lol: iedereen kwam met een papieren vodje met wat uitgelopen inkt aan bij de scanners.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 13:22 

Hardtraxx Veteran

Klopt haha, wat een chaos was het :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 13:24 

Donateur

Omdat de bus al naar huis was gereden toch nog op de pont geweest. Wat een beleving is dat. Ik pleit voor meer feesten met een pont.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 13:39 

Hardtraxx Veteran

Maak me nu niet achteraf nog jaloers godverdomme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 15:22 

Donateur

heb ongeveer 60 euro betaald voor die pont :love: , was het weer helemaal waard
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 15:27 

Hardtraxx Veteran

Oh oh oh wat heb ik genoten die 3 uur lang :love: maar wat ben ik chagrijnig geweest :mad:

Het was ongelofelijk om te zien hoe iedereen stond te genieten op de verschillende soorten stijlen!!

Om half 2 (was om 12:45 binnen) waren mijn schoenen letterlijk doorweekt maar dat mocht echt de pret niet drukken.
Net als iedereen baalde we als een stekker en wilde dan ook zo lang mogelijk blijven maar het geluid stond echt echt heel zacht dus bij het gaan van de sirene zijn we dan toch maar vertrokken.

Bij de kluisjes snel een vervolg plan bedacht: Vroegste after ooit bij mij thuis :D maar juist daar ging het mis :( De NS gooide roet in het eten doordat er niets meer reed. Met ze 10e maar een bruine kroeg in gedoken en met 3 andere om half 8 geprobeerd een trein naar Utrecht te pakken. De rest geloofde niet dat ie zou rijden maar wilde persoonlijk erg graag naar huis. Mijn vrienden waren niet de enige die dachten dat hij niet zou rijden want het was verdomde rustig in de trein die dus wel reed :yay:.

After was een groot succes met ze 4e, heb 3,5 uur staan draaien :love: Om 00:15 kwam eindelijk de rest thuis uit A'dam en om 04:30 trapte ik de laatste me huis uit ;).

Super kut dag dus met een geweldig eind
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 17:07 

Hardtraxx Veteran

Lose Your Mind schreef:
Beste bezoekers,

Momenteel zijn wij met alle partijen in gesprek om voor iedereen een zo goed mogelijke oplossing voor de gevolgen van afgelopen zaterdag te vinden. Wij doen er alles aan om dit op een positieve manier af te kunnen sluiten.

Wij komen hier zo snel mogelijk bij jullie op terug.

Lose Your Mind
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 19:07 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Omdat de bus al naar huis was gereden toch nog op de pont geweest. Wat een beleving is dat. Ik pleit voor meer feesten met een pont.

Wat als er een feest op een pont word gegeven? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 19:17 

Donateur

Regel maar. Ik wil wel MC-en, mag voor mn fee bier worden gehaald voor de aanwezigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 19:25 

Hardtraxxer

Nogmaals mijn complimenten voor alle goede communicatie, dit geeft mij alleen maar meer vertrouwen in jullie als organisatie. Klasse hoe alles wordt opgepakt, ook op het feest zelf, ik heb vertrouwen in een mooie uit- en toekomst en heb genoten in de 45 minuten die ik aanwezig was zaterdag :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2015 19:57 

Hardtraxx Veteran

liever dat ze elke dag zoon update posten, dan dat ze helemaal niets laten horen. (En dan maar mensen klagen dat ze het telkens uitstellen, haat aan deze mensen)

Petje af voor de organisatie en hoe ze alsnog alles gewoon doorgezet/geprobeerd hebben om het toch door te laten gaan! Jammer om te zien, na alle voorbereiding dat het zo moet lopen. Volgend jaar instant aanwezig, sowieso tijdmachine concept :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 15:02 

Hardtraxxer

Wat ik me dus afvraag hé.. Alle dj's vinden het allemaal enorm zielig voor LYM, lopen dit ook (alluz voor de likesss) te verkondigen op de socials, maar er is er nog geen één die zegt; weet je wat, laat mijn fee maar zitten! >.<

Je kunt me niet vertellen dat ze dit niet kunnen missen ;) Daarentegen hoor/lees ik dat een groot deel van de bezoekers geen geld terug hoeft, als ze volgend jaar maar naar CRAFT 2016 kunnen :D Wereld op z'n kop toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 15:05 

M-bition schreef:
Wereld op z'n kop toch?

Ja ben het hier wel mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 15:10 

Hardtraxx Veteran

Mijn inziens zullen er achter de schermen ook echt wel DJ's zijn die dit netjes regelen en af zien van gelden en betalingen. Dit hoeven ze mij dan trouwens ook niet te laten weten via welk medium dan ook.
Niet alles hoeft natuurlijk gedeeld te worden met de ganze wereld.
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten