Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 15:12 

Hardtraxx Veteran

De fees van DJs gaan ook niet via de DJ zelf maar via het boekingskantoor volgens mij. Daarnaast, om zulke privé/werk-zaken (het is voor hen natuurlijk werk) in het openbaar op facebook te gaan verkondigen lijkt me ook niet echt helemaal de bedoeling.

Je tweede punt ben ik het wel mee eens. Afhankelijk van de ticketprijs maakt LYM dan nog steeds verlies (give or take die paar euro meer of minder), maar sommige mensen lijken dit niet te stappen. Ik koop met plezier volgend jaar weer een ticket, laat ze m'n geld van dit jaar maar lekker houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 15:12 

Organisator

M-bition schreef:
Wat ik me dus afvraag hé.. Alle dj's vinden het allemaal enorm zielig voor LYM, lopen dit ook (alluz voor de likesss) te verkondigen op de socials, maar er is er nog geen één die zegt; weet je wat, laat mijn fee maar zitten! >.<

Je kunt me niet vertellen dat ze dit niet kunnen missen ;) Daarentegen hoor/lees ik dat een groot deel van de bezoekers geen geld terug hoeft, als ze volgend jaar maar naar CRAFT 2016 kunnen :D Wereld op z'n kop toch?

Wij gaan geen namen noemen, maar dit soort dingen hebben we al voorgesteld hebben gekregen. Net als alle bezoekers die ons een hart onder de riem steken en heel graag ergens mee willen helpen, hebben wij dat ook van die kant gekregen. Zit daar maar niet over in. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 15:15 

Hardtraxx Veteran

Lose Your Mind schreef:
Wij gaan geen namen noemen, maar dit soort dingen hebben we al voorgesteld hebben gekregen. Net als alle bezoekers die ons een hart onder de riem steken en heel graag ergens mee willen helpen, hebben wij dat ook van die kant gekregen. Zit daar maar niet over in. :)

Had ik ook ergens wel verwacht, maar toch mooi om te lezen dat het echt zo is :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 15:19 

Hardtraxxer

Lose Your Mind schreef:
Wij gaan geen namen noemen, maar dit soort dingen hebben we al voorgesteld gekregen

Goed om te horen! Maar om je collega dj's te triggeren om zoiets te overwegen, zou ik - stel ik was een bekende dj - dit juist wel op m'n socials plaatsen :) Maar goed ik weet het fijne hier ook niet van! Succes in ieder geval met alles wat nog komen gaat! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 15:56 

Hardtraxx Veteran

@M-bition
Dit zou natuurlijk bij bepaalde mensen in het verkeerde keelgat kunnen schieten. Hoe ga je het brengen zonder dat mensen het lezen als "kijk eens hoe goed ik ben, ik hoef geen geld"? Het zou natuurlijk netjes van ze zijn om te doen maar ik zou dit als artiest(om die reden) denk ik ook lekker voor mezelf houden en niet delen.

Jammer van het kut weer zaterdag. Heb genoten van Noisecontrollers zijn set en voor de rest te veel in de loods gestaan als ik zo de filmpjes zie en verhalen hoor. Hier en daar nog lekkere nummertjes gehoord tijdens het heen en weer rennen tussen de loods en de bar/frietkraam :D

Maar goed liever nu een paar euro missen en volgend jaar alsnog een top feest dan dat we volgend jaar helemaal geen CRAFT of tijdmachine meer hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 16:42 

Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 18:32 

Hardtraxx Veteran

Kan bijna wel janken als ik terug denk aan de teleurstelling, de pech, het verlies. Wat had ik hier al een jaar zin in, wat zou het lekker worden de hele dag Tijdmachine en ouwe jongens krentenbrood. Van wat we te zien kregen, van hoe het eventjes was, hoe het had kunnen zijn, wat er allemaal gesloopt is door de storm, dan weet je gewoon dat dit feest echt briljant was geweest.

Toen Jeroen het podium op klom baalde ik eerst als een malle, had hier zo lang naar uitgekeken, hier had ik echt al een jaar zin in. Maar je voelde de pijn in zijn stem, het verdriet, de emotie, elk woord droeg de moeite die zij in het feest hadden gestoken, alles voor niets, hoe kon ik aan mezelf denken. Echt niet normaal wat de klap voor hen moet zijn.

De uurtjes buiten, 't sfeertje zat er goed in, heb echt genoten van elke minuut voor zolang het duurde. Iedereen bedankt voor die dedication, het sfeertje wat ik hoopte te vinden op de tijdmachine stage was verhuisd en versterkt bij de Penoze, gekkenhuis!

Ik kijk nu al uit naar volgend jaar, wat mij betreft komen ze met een hogere entreeprijs, ik ga toch wel. Volgens mij is niemand zo gek om het volgend jaar te laten schieten, de meesten hebben toch ondanks alle ellende ook meegekregen hoe geweldig het had kunnen zijn, al is het maar om LoseYourMind te steunen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 19:16 

Donateur

Dik ook zeg die LED wall. Mooi ook het verschil tussen feesten van grote organisaties en van dat LYM. Iedereen staat ineens uit volle borst mee te schreeuwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 20:46 

Donateur

Waar kan ik die speech van Sijtsma terugluisteren/zien? Heb er geen bal van verstaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 20:50 

Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:

Vet filmpje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 21:01 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Waar kan ik die speech van Sijtsma terugluisteren/zien? Heb er geen bal van verstaan.

Het enige wat ik verstond was: '80% kapot, muntjes zijn de komende evenementen ook geldig, het gaat niet meer door helaas.' en de MC die zei: 'laat hem uitpraten.'
Denk dat niemand dit heeft gefilmd, of er moet iemand zijn die dacht wow wat een moment om te filmen nu!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 21:08 

Donateur

Nja ik zie ook zat filmpjes van mensen die in plassen springen (snel, filmen!!) dus wellicht heeft iemand het. Lees overal dat er zoveel emotie in zat toch mattie
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 21:14 

Hardtraxx Veteran

SAIN7 schreef:
TiMOTHYb schreef:

Het enige wat ik verstond was: '80% kapot, muntjes zijn de komende evenementen ook geldig, het gaat niet meer door helaas.' en de MC die zei: 'laat hem uitpraten.'
Denk dat niemand dit heeft gefilmd, of er moet iemand zijn die dacht wow wat een moment om te filmen nu!

80% van de ruimte was gesloten, niet kapot :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 21:28 

Donateur

Citaat:
Guido Fonteijn‎CRAFT Festival 2016
25 juli om 14:49 · Bewerkt ·
Uitgelekte timetable voor de Rainoze;
17:00 - 18:00 - Wasted Ponchoz & Code Red
18:00 - 19:00 - Rain Reaction b2b Freplenserz
19:00 - 20:00 - Rain-D
20:00 - 20:30 - De Sproeiploeg LIVE
20:30 - 21:30 - Radical Raindemption
21:30 - 23:00 - Rain Concern

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 21:30 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
80% van de ruimte was gesloten, niet kapot :P

Jeroen Sijtsma op FB schreef:
Beste bezoekers, vrienden,
Met pijn in mijn hart moeten we concluderen dat het door de storm niet meer mogelijk is om CRAFT festival door te zetten. De storm heeft 80% van het terrein volledig vernield. Hierdoor kunnen we niet meer de kwaliteit bieden die wij voor ogen hebben. Ook met het oog op veiligheid is het onverantwoord.
Een jaar aan voorbereiding ging hieraan vooraf. Een monsterlijke trailer met alle medewerking van de artiesten/vrienden. Een uitverkochte editie. Alleen maar positieve reacties van iedereen, maar dan ook echt iedereen! En dan dit...
Ik wil iedereen dan ook bedanken voor het geloof in Lose Your Mind en het geloof in mij. We gaan hier een passende oplossing voor zoeken en komen hier morgen op terug.
Dikke zoen Jeroen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 21:34 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Citaat:

Hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 22:06 

Hardtraxxer

Leuke timetable, lekker met z'n allen een potje sproeien XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 22:09 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Citaat:

HAHAHAHAHA :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 22:14 

Donateur

Uitgelekte :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 22:42 

Hardtraxx Veteran

Ik had al wel een 'vierkant sproeien in de tweede climax' verwacht xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 22:44 

Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Ik had al wel een 'vierkant sproeien in de tweede climax' verwacht xd

Hahahahahaha :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 22:46 

Hardtraxxer

:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 09:29 

Hardtraxx Veteran

Oke ik vind 'm leuk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 07:52 

Hardtraxx Veteran

CRAFT 2015 tickets blijven geldig voor CRAFT 2016. Dus officieel gezien is CRAFT 2016 dus uitverkocht. Op 1 maart 2016 zul je je ticket ontvangen. Ook proberen ze exact dezelfde line-up als afgelopen editie te presenteren. Als extra'tje krijg je ook nog eens een gratis CRAFT zonnebril bij binnenkomst.

Bron: Lose your Mind FB
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 07:53 

Hardtraxx Veteran

Wat een top oplossing! Al was ik volgend jaar hoe dan ook toch wel gekomen!

Biertraxx meeting blijft wel staan toch Rob. :P
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten