Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 14:45 

Hardtraxxer

Ben benieuwd naar de oplossing. Enige wat ik wil is mijn geld terug, totaal geen behoefte aan gratis entree voor een ander LYM feest zoals tijdmachine of penoze (zoals hier eerder werd aangehaald)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 14:49 

Hardtraxx Veteran

Frenchkicks schreef:
Ben benieuwd naar de oplossing. Enige wat ik wil is mijn geld terug

Gaat echt niet gebeuren. Dan is het compleet game-over voor LYM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 14:53 

Hardtraxx Crew

Grim schreef:
Frenchkicks schreef:

En dat tweede, gratis entree voor een ander feest, gaat ook niet gebeuren. Dan zouden ze een heel feest moeten organiseren voor mensen die gratis naar binnen mogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 14:54 

Hardtraxx Veteran

Ook al ben ik maar 1 minuut binnen geweest, kwam aan bij de speech van LYM.
Mijn kaartje is niet gescand, maar ik heb totaal geen behoefte aan geld terug. De organisatie kan hier niks aan doen, enige waar ik op hoop is dat ze met een vervangend evenement kunnen komen of dat we met het CRAFT kaartje naar binnen kunnen bij Tijdmachine etc. Zo niet, jammer voor mij.

Delt-A schreef:
Lenny schreef:
Had jij je Moonpitch shirt aan? :lol:

Ja. Heb ook een van de Klootviolen gemeet, was een mooie samenkomst.

Haha baas. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 14:54 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Frenchkicks schreef:

Ligt er natuurlijk aan, normaal gesproken verzekeren organisaties zich tegen dit soort omstandigheden. Zal er dus maar net aan liggen hoe en wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 15:02 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Grim schreef:
Frenchkicks schreef:

Ligt er natuurlijk aan, normaal gesproken verzekeren organisaties zich tegen dit soort omstandigheden. Zal er dus maar net aan liggen hoe en wat.

Als zelfs een organisatie als Pukkelpop (storm enkele jaren terug) zich dat niet kan permitteren betwijfel ik ten zeerste dat dit gaat gebeuren bij LYM.

In de kleine lettertjes zal wel ergens staan dat ze niet vergoeden bij annulatie/stopzetting vanwege overmacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 15:04 

Hardtraxx Veteran

Johnny schreef:
Ik ben niet geweest en was niet van plan te gaan. Maar vind het des te pijnlijker dat het nu net bij deze organisatie die hard aan de weg timmert moet gebeuren. Zal ze vast een hoop geld gekost hebben. Hoop dat de schade voor LYM te overzien is en ze volgend jaar alsnog een knallende editie neer kunnen zetten.

Dit! :thumbup: Heel zuur voor LYM en alle bezoekers natuurlijk. Jammer van het onbegrip van bepaalde mensen, maar gelukkig zien de meesten in dat het simpelweg pure overmacht was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 15:07 

Hardtraxx Veteran

Bas schreef:
Tijdens de regen zijn we maar a'dam ingegaan en een aantal biertjes gaan drinken. Afgewacht, we zagen de 'bui al hangen' en hebben besloten toch maar niet te gaan.

Vriend van me kwam op het idee om de kaarten op TicketSwap te zetten. Voor aanschafprijs erop gezet, we hadden eigenlijk geen hoop. Binnen één minuut het 1e ticket verkocht. We waren nog aan het juichen en binnen een paar minuten de overige tickets ook verkocht.

Uurtje later kregen we te horen dat het gecanceld is... Behoorlijk sneu wel. Een uur of 5 lang op het station a'dam centraal rondgehangen. Nu eindelijk thuis. Hoop dat het lukt om voor LYM weer een nieuw feest te organiseren, dan zijn we zeker aanwezig.

Netjes, zelf al aan zien komen dat het afgelast gaat worden en dan je kaartjes snel op TicketSwap te zetten.. :thumbup:
Topper ben je voor je mede-festivalgangers die nog niet doorhadden dat het afgelast zou worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 15:27 

Kraak... Piep...

Beste bezoekers,

We zijn op dit moment alles aan het bekijken voordat we met een passende oplossing voor alle problemen komen.

Gun ons even de tijd om alles op een rijtje te zetten. Wij verwachten morgen met een uitgebreid bericht naar buiten te komen.

Lose Your Mind
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 15:32 

Hardtraxx Veteran

staat hierboven al, Broken Balance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 15:39 

Kraak... Piep...

Hmm overheen gelezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 16:20 

Hardtraxxer

Man wat een ellende gister. In 3,5 uur vanuit Enschede eindelijk op A'dam Centraal aangekomen, kom 't bericht dat het definitief niet doorging. Gewacht op vrienden die al wel op het terrein waren, en de trein terug genomen. Met slechts 5x overstappen vanuit Amsterdam in een keurige 4 uur weer thuis gekomen. Heb m'n dagje onbeperkt treinen voor €12,50 wel uit, laat ik t daarbij houden xd Kan de komende maanden geen trein meer zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 16:23 

Hardtraxx Newbie

Svennn schreef:
Man wat een ellende gister. In 3,5 uur vanuit Enschede eindelijk op A'dam Centraal aangekomen, kom 't bericht dat het definitief niet doorging. Gewacht op vrienden die al wel op het terrein waren, en de trein terug genomen. Met slechts 5x overstappen vanuit Amsterdam in een keurige 4 uur weer thuis gekomen. Heb m'n dagje onbeperkt treinen voor €12,50 wel uit, laat ik t daarbij houden xd Kan de komende maanden geen trein meer zien.

xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 16:41 

Hardtraxx Veteran

Dat filmpje van de lampen in die tent.. Holy shit. Nogal logisch dat je besluit dat het terrein echt te gevaarlijk is.
Die tijdmachine stage zag er ook aardig verwoest uit op die foto's. Ongelofelijk jammer dat het zo moest aflopen. Hopelijk kan LYM hier iets passends voor vinden, want dit gun je geen enkele organisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 16:54 

Hardtraxx Veteran

Wat een dag. Ik baal nog ongelofelijk hard. Heb nog lekker in men poncho Noisecontrollers en Brennan Heart kunnen bijwonen. De sfeer was enorm goed, dat wel. Hopelijk komen ze met een goede oplossing. Mijn geld mogen ze houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 16:55 

Hardtraxx Veteran

Svennn schreef:

Viel nog mee dan. Moest ook naar Enschede, maar waarschijnlijk wat treinen later. Stapte dacht ik rond half 8 / kwart voor 8 (niet naar de tijd gekeken) op richting Utrecht. Toen richting Arnhem. Toen richting Zutphen. Daar door nog eens extra vertraging mijn enige fatsoenlijke opties gemist. Toen naar Deventer gegaan. Daar echt anarchistische situaties meegemaakt.

Er was een groot tekort aan bussen richting Almelo (de enige richting waar bussen voor nodig waren, omdat zowel via Zwolle als via Deventer, Almelo niet meer te bereiken was, en via Zutphen - Hengelo was de laatste dus gemist. Na twee bussen die hun rijtijd hadden bereikt, kwam er een uur na mijn aankomst (rond kwart over 11) eindelijk een bus aan die nog wel reed. Daar werden mensen welhaast verdrukt, naar de paar NS security gasten werd vrijwel niet geluisterd, frustraties overal, etc. Maar goed, eerste bus zat vol, en reed bijna over mensen heen om van de parkeerplek af te komen. Ongeveer een half uur later kwam een tweede bus die nog verder kon, iets meer regulering maar verder hetzelfde verhaal. Had daar het geluk dat ik als allerlaatste de bus kon betreden, de paar gemaakte vriendjes (het blijft een anarchie :P ) moest ik achter laten.

45 minuten in de bus en nog 20 minuten met de trein verder stond ik eindelijk op station Enschede, en een kwartier later was ik thuis. Kapot gegaan van de verveling ook, aangezien mijn mobiel rond 9 uur het leven gaf. Het was me het avontuurtje wel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 18:02 

Hardtraxx Newbie

Ik snapte de mensen goed die boe aan het roepen waren toen ze zeiden dat het werd afgelast, want laten we eerlijk zijn op de main merkte je niet zoveel van de wind met vergelijken op andere plekken van het evenement. En om te horen dat je feestje voorbij is terwijl je zoveel zin hebt in een feestje vieren

Vond het erg goed van de organisatie om gelijk te melden dat je de munten bij een volgende evenement kunt gebruiken. Want daar sta je dan feest voorbij en zak vol met munten...

Maar wat heb ik genoten van dit korte feest. 2 uur stampen in de regen om vervolgens zeiknat weer in de beatbuzz te stappen richting het oosten :cry:

Tot volgend jaar :P

PS: Wel balen dat je binnen niet je ticket kon omruilen voor munten maar dat buiten moest:( Wij kregen 10 munten van de organisatie van de bus maar omdat we al binnen waren hebben we deze dus niet ontvangen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 18:05 

Donateur

Heeft Wildstylez Clubbin eigenlijk nog gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 18:10 

Hardtraxx Veteran

hemme-time schreef:
PS: Wel balen dat je binnen niet je ticket kon omruilen voor munten maar dat buiten moest:( Wij kregen 10 munten van de organisatie van de bus maar omdat we al binnen waren hebben we deze dus niet ontvangen..

Dit kon je gewoon aangeven bij de security, die lieten je dan door het hekwerk naast de ingang naar buiten lopen en ook weer binnen. Dus dat is je eigen schuld, ook al vond ik t zelf ook heel apart :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 18:17 

Hardtraxx Newbie

pecola-tje schreef:
hemme-time schreef:

Dit kon je gewoon aangeven bij de security, die lieten je dan door het hekwerk naast de ingang naar buiten lopen en ook weer binnen. Dus dat is je eigen schuld, ook al vond ik t zelf ook heel apart :P

Dat gaven ze namelijk niet aan bij de munten waar ze de ticket probeerde te ruilen daar zeiden ze helaas pindakaas dat moest buiten. De optie van dat je naar buiten kon om dat even snel te doen gaven ze niet aan. Dus niet echt eigen schuld lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 18:20 

Hardtraxx Veteran

Kunt toch zelf ook logisch nadenken dat er echt wel wat geregeld kan worden als al die mensen die binnen komen die munten willen hebben?
Bent toch geen 12? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 18:21 

Donateur

Joh er zat toch geen bar in die loods dus met die munten kon je ook vrij weinig
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 18:25 

Hardtraxx Newbie

pecola-tje schreef:
Kunt toch zelf ook logisch nadenken dat er echt wel wat geregeld kan worden als al die mensen die binnen komen die munten willen hebben?
Bent toch geen 12? xd

Mijn excuus, zal tegen haar zeggen dat ze dom was dat ze er niet verder achteraan is gegaan! En dat ze zich is moet gedragen naar haar leeftijd!

Ik denk eerlijk gezegd dat ze na het horen van dat bericht(dat je dan naar buiten moest) het gewoon teveel werk was om te regelen om die 10 munten te krijgen die ze vervolgens nog over 6 personen moest verdelen.

TiMOTHYb schreef:
Joh er zat toch geen bar in die loods dus met die munten kon je ook vrij weinig

Ik was gewoon op de main:) Genoeg barren daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 18:32 

Donateur

Oh de mainstage? Ik ben twee keer al rennend het terrein overgestoken, heb geen mainstage gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 18:34 

Hardtraxx Newbie

TiMOTHYb schreef:
Oh de mainstage? Ik ben twee keer al rennend het terrein overgestoken, heb geen mainstage gezien.

Mijn excuus, de enige stage, Penoza.
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten