Svennn schreef:
Man wat een ellende gister. In 3,5 uur vanuit Enschede eindelijk op A'dam Centraal aangekomen, kom 't bericht dat het definitief niet doorging. Gewacht op vrienden die al wel op het terrein waren, en de trein terug genomen. Met slechts 5x overstappen vanuit Amsterdam in een keurige 4 uur weer thuis gekomen. Heb m'n dagje onbeperkt treinen voor €12,50 wel uit, laat ik t daarbij houden

Kan de komende maanden geen trein meer zien.
Viel nog mee dan. Moest ook naar Enschede, maar waarschijnlijk wat treinen later. Stapte dacht ik rond half 8 / kwart voor 8 (niet naar de tijd gekeken) op richting Utrecht. Toen richting Arnhem. Toen richting Zutphen. Daar door nog eens extra vertraging mijn enige fatsoenlijke opties gemist. Toen naar Deventer gegaan. Daar echt anarchistische situaties meegemaakt.
Er was een groot tekort aan bussen richting Almelo (de enige richting waar bussen voor nodig waren, omdat zowel via Zwolle als via Deventer, Almelo niet meer te bereiken was, en via Zutphen - Hengelo was de laatste dus gemist. Na twee bussen die hun rijtijd hadden bereikt, kwam er een uur na mijn aankomst (rond kwart over 11) eindelijk een bus aan die nog wel reed. Daar werden mensen welhaast verdrukt, naar de paar NS security gasten werd vrijwel niet geluisterd, frustraties overal, etc. Maar goed, eerste bus zat vol, en reed bijna over mensen heen om van de parkeerplek af te komen. Ongeveer een half uur later kwam een tweede bus die nog verder kon, iets meer regulering maar verder hetzelfde verhaal. Had daar het geluk dat ik als allerlaatste de bus kon betreden, de paar gemaakte vriendjes (het blijft een anarchie

) moest ik achter laten.
45 minuten in de bus en nog 20 minuten met de trein verder stond ik eindelijk op station Enschede, en een kwartier later was ik thuis. Kapot gegaan van de verveling ook, aangezien mijn mobiel rond 9 uur het leven gaf. Het was me het avontuurtje wel...