Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 20:53 

Hardtraxx Addict

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 20:58 

Hardtraxxer

Wat hadden wij ons hier op verheugd! Alles is eigenlijk al gezegd hierboven. LYM laat jullie niet kisten :thumbup:

Wat was dat half uurtje noisecontrollers vet zeg!

Attack Again edit, Empire Of The Sun, Promises, Club Bizarre RMX, One Blade RMX :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 21:09 

Hardtraxx Veteran

Het was voor 1,5 uur opzich nog wel te doen in de regen, maar daarna was ik helaas echt aan het kleumen van de kou, dus wel een uur in de loods gezeten.
Er werd goed gedraaid, Outbreak die Shizzle My Dizzle erop legde :D Davide Sonar - Easy Song een keer live gehoord, zou zo kunnen doorgaan voor een raw plaat van nu :P Josh & Wesz vs Audiofreq mixten lekker door.

Ik ging naar m'n kluisje om m'n poncho te pakken, hoor ik Motion geteased worden, die helaas moeten missen. Maar gelukkig kan ik die thuis ook draaien, en hard :P Verder Let's Rock Original Mix, ook een erg fijne plaat

Wij konden onze muntjes niet inwisselen, maar als er een Tijdmachine komt, zal ik ze daar mee naartoe nemen :)
Tijdmachine met Ouwe Jongens Krentebrood stage er bij pleeaassee? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 21:44 

Hardtraxx Crew

Ook eindelijk weer thuis. Wat had ik hier naar uitgekeken (early en tijdmachine stage op 1 festival!!), maarja we weten allemaal hoe het gelopen is. Pluspunten voor LYM om zo snel die loods open te zetten, wel echt sneu dat net hun dit weer moeten meemaken. Heb nog een hoop munten over, die dan maar op de Tijdmachine opmaken (toch LYM?!). En volgend jaar Craft weer zon dikke line-up, wordt het wel een topfeest!

En ik weet niet meer wie hem er oplegde, maar pluspunten voor Dutch Master - Motion :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 21:57 

Hardtraxx Veteran

Zenda schreef:
Sfeertje zat er ondanks het weer best aardig in ^^

Ben ik het zeker mee eens, wat een heerlijke sfeer was er, ondanks (of juist door) het slechte weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 22:14 

Hardtraxx Addict

Ligt het aan mij of hing er een sfeertje zoals vroeger, mensen dachten niet in hokjes maar gingen echt overal op los en alles werd gewoon door elkaar gedraaid als hardstyle en niet als raw, euphoric of early
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 22:28 

Hardtraxx Crew

Dat had ik tenminste wel idd, mede door ieders enthousiasme. Heb ook gewoon wake up en Lose your Mind mee staan blèren, als we er dan toch zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 22:34 

Kraak... Piep...

Delt-A schreef:
Tijdmachine met Ouwe Jongens Krentebrood stage er bij pleeaassee?

Hier teken ik heel veel voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 22:42 

Hardtraxx Veteran

Na mijn ervaringen van craft vorig jaar, was ik erg sceptisch naar de editie van dit jaar. De line-up en alle goede beloftes van LYM hadden me overgehaald om het nog een kans te geven.

Nou LYM heeft me overtuigd! Deze storm is zoals al vaak gezegd hierboven pure overmacht, maar toch alles zo goed geregeld. Alle scepsis is weg, en volgend jaar zijn we er sowieso weer bij.

Wij zijn zo'n 2,5 uur binnen geweest gok ik, ik heb echt serieus tijden niet meer zo genoten van een feest. Die 2,5 uur waren gewoon geweldig, de sfeer, de muziek (voor zover ik heb meegekregen, buiten het schuilen in de loods door), alles was gewoon top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 00:12 

Hardtraxx Addict

Wat een dag... Pluspunten voor LYM dat ze het nog zo netjes opgelost hebben. Pure overmacht. Hoop dat ze kunnen blijven bestaan.

Tijdens de regen zijn we maar a'dam ingegaan en een aantal biertjes gaan drinken. Afgewacht, we zagen de 'bui al hangen' en hebben besloten toch maar niet te gaan.

Vriend van me kwam op het idee om de kaarten op TicketSwap te zetten. Voor aanschafprijs erop gezet, we hadden eigenlijk geen hoop. Binnen één minuut het 1e ticket verkocht. We waren nog aan het juichen en binnen een paar minuten de overige tickets ook verkocht.

Uurtje later kregen we te horen dat het gecanceld is... Behoorlijk sneu wel. Een uur of 5 lang op het station a'dam centraal rondgehangen. Nu eindelijk thuis. Hoop dat het lukt om voor LYM weer een nieuw feest te organiseren, dan zijn we zeker aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 01:27 

Hardtraxx Veteran

Apart dagje...blij dat ik nog redelijk vroeg aanwezig was (kwart voor 1 binnen ongeveer), anders was de lange reis helemaal voor niks geweest. Einde van de eerste set was leuk, 2e was ook opvallend goed, zelfs Outbreak draaide in het begin vette tracks. Zwaar hulde trouwens voor Ryfle of Distractor die afsloot met The Machine - Times Like These :worship: ging samen met een kerel voor me volgens mij als enige hard los, maar was toch leuk :P Josh & Wesz vs Audiofreq was ook prima, al werden Sam's platen vaak er vrij snel weer uitgedraaid had ik het gevoel :P. Toch nog een kleine meeting gehouden daar, alleen geen bier :( Alpha2 vs JoS was dan weer zwaar standaard, het deel dat ik er stond tenminste. Noisecontrollers weer heldig, hield zich goed aan waar hij voor geboekt was, BH daarentegen deed dat pas de laatste 10 minuten, de rest was te erge kaas :P

De regen was ellendig maar daar moet je je maar doorheen bijten, de wind was de grote boosdoener. Bij de stage zelf was het niet te merken maar je waaide haast weg als je naar de loods wilde lopen. Kan LYM hier dua absoluut niets kwalijk nemen, maar ontzettend jammer is het wel dat het na 3,5 uur alweer voorbij was...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 01:54 

Hardtraxx Addict

Zojuist een video doorgekregen van een maat die opbouw deed.

Werkelijk waar bijna alles is verwoest. Tijdmachine stage waar de LED panelen bungelen en stuk zijn,
rondvliegend puin, ingestorte tenten, etc.

Ik ga het niet delen ivm respect voor de organisatie. Maar damn.. wat triest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 02:17 

Hardtraxx Addict

Lip DJ schreef:
Een festival waar een top team (Lose Your Mind) maanden lang naar toe heeft gewerkt

Na de Tijdmachine afgelopen december had je nogal wat kritiek op de organisatie en nu noem je ze een top team! Vanwaar deze grote ommekeer in positieve richting?

Verder is die tracklist weer erg fijn. Die ga ik zeker luisteren! Er zitten een aantal tracks tussen die ik alweer helemaal was vergeten, zoals La Vida Narcotica.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 07:51 

Hardtraxxer

Qz. schreef:
Na de Tijdmachine afgelopen december had je nogal wat kritiek op de organisatie en nu noem je ze een top team! Vanwaar deze grote ommekeer in positieve richting?

Klopt! Ik heb de afgelopen weken duidelijk gezien hoe hard er achter de schermen gewerkt wordt en hoeveel moeite deze organisatie doet om de wensen van de bezoekers en de artiesten te realiseren.
Dan kan ik alleen maar respect hebben.

Om 10:30 bleek mijn boeking niet meer door te gaan. Om 11:00 arriveerde ik en zag ik ook hoe hard er gewerkt werd om een oplossing te vinden om alsnog de artiesten tegemoet te komen (wat resulteerde in b2b sets). Ik heb om 11:30 nog een rondje gelopen over het terrein, en alle area's zagen en prima uit! Het was alleen duidelijk dat een Tijdmachine area zich niet volledig staande zou houden bij Code Rood (hoe dik de stage ook uit zag). Als ik daar toch mijn set had gedaan en het was mis gegaan... dan waren we verder van huis ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 09:14 

Hardtraxx Veteran

Dit gun je niemand, wat ontzettend sneu! Maar LYM heeft het volgens mij prima aangepakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 10:22 

Hardtraxxer

Pff zolang naar uitgekeken, mijn vakantie er zelfs een beetje omheen gepland en dan dit! Echt zuur, maar hier kon niemand iets aan doen. Ik hoop voor LYM dat de schade mee gaat vallen.. Natuurlijk was de situatie soms niet ideaal maar voor hen was het waarschijnlijk zo hectisch dat ze niks anders konden. Ik hoop tot volgend jaar want de mainstage zag er weer top uit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 10:28 

Hardtraxx Veteran

Hoe zag de tijdmachine stage er eigenlijk uit? Normaal ben ik nooit zo geïnteresseerd in stage designs, maar ik heb nu de achterkant gezien, wil nu ook de voorkant wel zien :P Heeft er iemand voor het festival begon nog een foto van gemaakt toevallig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 11:31 

Hardtraxx Veteran

Had jij je Moonpitch shirt aan? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 11:55 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Dat was de Tijdmachine, anderhalf uur nadat iedereen het terrein moest verlaten..
Sneu om te zien hoe het terrein erbij lag door de storm inderdaad..hoop voor de organisatie dat ze zich vandaag kunnen herpakken met een prachtige editie van Damaris en het weekend nog enigzins positief te kunnen afsluiten.

De sfeer bij de Penoze was ongekend, iedereen ging los. Of het nou early/classics/euforisch/raw was. Iedereen had het gezellig met elkaar en voor de dj's moet het ook mooi geweest zijn om te zien dat zoveel mensen het weer nog trotseerden om de setjes bij te wonen. :)

Niets dan lof voor de organisatie. En de mensen die begonnen te fluiten en boe te roepen toen Jeroen op het podium de aflasting bekend maakte, bekrompen zieltjes. Gelukkig reageerde het publiek er goed op door dat te overstemmen door te te klappen en hen respect te tonen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 11:59 

Hardtraxx Veteran

Ziet er idd niet al te best uit die stage :/ logisch dat daar geen feest meer gegeven kon worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 12:09 

Hardtraxx Veteran

Logisch dat ze het afgeblazen hebben, heb me goed vermaakt zolang ik er was.
Hopelijk volgend jaar meer geluk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 12:25 

Hardtraxxer

Ik was denk 45 minuten binnen, maar in die 45 minuten heb ik me toch prima vermaakt, sfeer zat er in ieder geval goed in. :D
Zoals al veel gezegd, snap dat ze het afgeblazen hebben en hopelijk valt de schade allemaal mee.
Dit gun je geen enkele organisatie, maar zeker voor LYM niet na wat ze allemaal gedaan hebben om de feedback te verbeteren. :/

Volgend jaar zeker aanwezig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 12:27 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Had jij je Moonpitch shirt aan? :lol:

Ja. Heb ook een van de Klootviolen gemeet, was een mooie samenkomst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 12:51 

Hardtraxx Addict

begreep dat er vandaag op damaris 2 podia minder zijn door de schaden(vannacht is er met man en macht gewerkt alles weer op orde te krijgen, zelfs de ambassadeurs werden gevraagd te helpen, zoveel schaden was er)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 14:30 

Hardtraxxer

Lose Your Mind schreef:
Beste bezoekers,
We zijn op dit moment alles aan het bekijken voordat we met een passende oplossing voor alle problemen komen.
Gun ons even de tijd om alles op een rijtje te zetten. Wij verwachten morgen met een uitgebreid bericht naar buiten te komen.
Lose Your Mind
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten