+1
Wat was dat half uurtje noisecontrollers vet zeg!
Attack Again edit, Empire Of The Sun, Promises, Club Bizarre RMX, One Blade RMX
Ben ik het zeker mee eens, wat een heerlijke sfeer was er, ondanks (of juist door) het slechte weer.
Hier teken ik heel veel voor.wrote:Tijdmachine met Ouwe Jongens Krentebrood stage er bij pleeaassee?
Na de Tijdmachine afgelopen december had je nogal wat kritiek op de organisatie en nu noem je ze een top team! Vanwaar deze grote ommekeer in positieve richting?wrote: Een festival waar een top team (Lose Your Mind) maanden lang naar toe heeft gewerkt
Klopt! Ik heb de afgelopen weken duidelijk gezien hoe hard er achter de schermen gewerkt wordt en hoeveel moeite deze organisatie doet om de wensen van de bezoekers en de artiesten te realiseren.wrote:Na de Tijdmachine afgelopen december had je nogal wat kritiek op de organisatie en nu noem je ze een top team! Vanwaar deze grote ommekeer in positieve richting?

Ja. Heb ook een van de Klootviolen gemeet, was een mooie samenkomst.wrote:Had jij je Moonpitch shirt aan?
wrote:Beste bezoekers,
We zijn op dit moment alles aan het bekijken voordat we met een passende oplossing voor alle problemen komen.
Gun ons even de tijd om alles op een rijtje te zetten. Wij verwachten morgen met een uitgebreid bericht naar buiten te komen.
Lose Your Mind