Apart dagje...blij dat ik nog redelijk vroeg aanwezig was (kwart voor 1 binnen ongeveer), anders was de lange reis helemaal voor niks geweest. Einde van de eerste set was leuk, 2e was ook opvallend goed, zelfs Outbreak draaide in het begin vette tracks. Zwaar hulde trouwens voor Ryfle of Distractor die afsloot met The Machine - Times Like These

ging samen met een kerel voor me volgens mij als enige hard los, maar was toch leuk

Josh & Wesz vs Audiofreq was ook prima, al werden Sam's platen vaak er vrij snel weer uitgedraaid had ik het gevoel

. Toch nog een kleine meeting gehouden daar, alleen geen bier

Alpha2 vs JoS was dan weer zwaar standaard, het deel dat ik er stond tenminste. Noisecontrollers weer heldig, hield zich goed aan waar hij voor geboekt was, BH daarentegen deed dat pas de laatste 10 minuten, de rest was te erge kaas

De regen was ellendig maar daar moet je je maar doorheen bijten, de wind was de grote boosdoener. Bij de stage zelf was het niet te merken maar je waaide haast weg als je naar de loods wilde lopen. Kan LYM hier dua absoluut niets kwalijk nemen, maar ontzettend jammer is het wel dat het na 3,5 uur alweer voorbij was...