Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 18:02 

Hardtraxxer

Appelsapman schreef:
Protech DJ schreef:
Joey schreef:
Heel rot voor LYM dit, dit is gewoon pure overmacht. De sfeer zat er wat mij betrreft al prima in door die tijdmachine hitjes van NC en BH. Volgend jaar beter!

Eens! Gewoon heel jammer en ontzettend zuur LYM. Hoop wel dat we nog iets leuks kunnen doen met onze 60 munten..

Ik kon mijn munten gewoon inwisselen voor geld, en LYM zei dat je de munten kunt gebruiken op andere LYM feesten.

Daar deden ze bij die aankondiging nogal vaag over, dus we zijn gelijk naar de pont gelopen om gedoe te voorkomen. Hoop vooral dat we ze volgend jaar op CRAFT kunnen gebruiken, dan ben ik tevreden
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 18:18 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Heel zuur dit voor LYM.

Van wat ik hoor hebben ze er alles aan gedaan om het door te laten gaan.

Ook hoorde ik dat het geluid wel goed te doen was en dat de verbeterpunten, zo ver te zien, ook echt doorgevoerd waren. Dus sowieso een plus voor dat. Nu hopen dat ze deze goede attitude ook kunnen doorzetten naar hun volgende feesten.

Tevens hoorde ik ook dat bij de aankondiging op het feest de helft applaudisseerde en de helft ze uitfloten/boegeroep.

Wat mij betreft prima, dat diegene die ze uitjoelend maar nooit meer een LYM feest willen pakken, stijgt het gemiddelde iq ook van op het feest

Je had ze moeten zien bij het munten inwisselen. Ze moesten welgeteld 2,5 minuut ff wachten en ze begonnen gelijk op het raam te slaan en diverse krachttermen naar het personeel te slingeren..

Achterlijk volk
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 18:20 

Hardtraxx Newbie

Ik snap het op zich wel hoor, wij stonden ver vooraan en het ging aardig los. Door de gebouwen merkte je op de main niks van de hard wind. Heel even naar die loods gegaan om vrienden te zoeken maar dan kwam je er achter hoe hard de wind was.
Zo hard balen, ik kreeg moeilijk veel zin om vanaf 5 uur naar tijdmachine te gaan. Hoorde er zoveel mensen over ook, was eerst van plan om nog naar de reckless te gaan maar had al snel besloten om de hele dag tijdmachine te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 18:23 

Hardtraxx Veteran

Ik hoorde bij de bar dat je met de muntjes bij de andere feesten op het festival terrein kan betalen die de komende tijd er zijn, maar geen idee of het echt zo is. (Vrouwke achter de bar zei dit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 18:29 

Kraak... Piep...

Zoals Jeroen zelf al zei op z'n Facebook.

We gaan hier een passende oplossing voor zoeken en komen hier morgen op terug.

Ik denk dat ze daar alles wel in zullen uitlichten.
Als in gratis kaartjes voor de tijdmachine/penoze/volgende c.r.a.f.t. en muntjes beschikbaar voor volgende feesten.

Ik denk niet dat ze een refund doen. Dat zou een bedrijf de grond in stampen financieel. Want in dat opzicht hebben ze alleen de bar als inkomsten. Wellicht dat er een verzekering overheen zit die zulke dingen dekt, ik zou het niet weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 18:35 

Artiest

Broken Balance schreef:

Als in gratis kaartjes voor de tijdmachine/penoze/volgende c.r.a.f.t. en muntjes beschikbaar voor volgende feesten.

Ik denk niet dat ze een refund doen. Dat zou een bedrijf de grond in stampen financieel. Want in dat opzicht hebben ze alleen de bar als inkomsten. Wellicht dat er een verzekering overheen zit die zulke dingen dekt, ik zou het niet weten.

Is inderdaad verzekerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 18:36 

Hardtraxx Addict

Godver wat sneu dit voor elke partij, maar vooral LYM.
Hoe alles in een klein tijdsbestek compleet de boel kan omgooien.

Volgends dit filmpje ziet/zag het er zo uit. Meer dan logisch dat het geschrapt is. Helaas :/

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 18:39 

Hardtraxx Veteran

DeBakker schreef:
Broken Balance schreef:

Is inderdaad verzekerd.

Toch kent een evenementenverzekering vaak wel een bepaald verzekerd bedrag dat men maximaal uitkeert. Hoop echt dat LYM z'n zaakjes voor elkaar heeft. Ontzettend zonde in ieder geval dat er afgelast moet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 18:42 

Artiest

Basxt schreef:

Tering, dat ziet er inderdaad niet al te best uit.

Nog even over dat boe-geroep: Hebben die mensen nou echt niet door dat dit voor hun eigen veiligheid is? Als er een stagelamp op hun hoofd neergepland is, schreeuwen ze wel anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 18:53 

Kraak... Piep...

Kan best, zit toch niks in hun hoofd. Wat maakt zo'n stage lamp dan nog uit voor hun he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 19:00 

Hardtraxx Newbie

zielige mensen allemaal op fb neem aan dat (ondanks dat het niet hun schuld is) LYM met een passende oplossing refund achtig iets komt. op naar de volgende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 19:20 

Hardtraxx Crew

Broken Balance schreef:
Heel zuur dit voor LYM.

Ook hoorde ik dat het geluid wel goed te doen was en dat de verbeterpunten, zo ver te zien, ook echt doorgevoerd waren. Dus sowieso een plus voor dat. Nu hopen dat ze deze goede attitude ook kunnen doorzetten naar hun volgende feesten.

Tevens hoorde ik ook dat bij de aankondiging op het feest de helft applaudisseerde en de helft ze uitfloten/boegeroep.

Wat mij betreft prima, dat diegene die ze uitjoelend maar nooit meer een LYM feest willen pakken, stijgt het gemiddelde iq ook van op het feest

Grootste deel van dit verhaal is van mij afkomstig. Het is ontzettend sneu dat ze door overmacht zoveel werk teniet gedaan zien worden. De man die het aankondigde (Jeroen Sijtsma?) had er ook echt moeite mee leek het, maar dan krijg je nog van die klapmongolen die beginnen te vloeken en te fluiten. Tuurlijk is het balen, iedereen had zin in dit feest, maar je zou toch moeten begrijpen dat dit overmacht is (zoals ook werd verteld.) Volgens mij hadden ze wel echt hun best gedaan hadden om de verbeteringen door te voeren. Geluid was, ondanks het weer, goed voor elkaar en de setjes waren door de onverwachte combinaties vaak positief verrassend. Een nadeel was wel de drukte bij de kluisjes, maar dat komt mede door het weer.

Ik wil dit festival volgend jaar in ieder geval zeker weer een kans geven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 19:47 

Hardtraxxer

Wat een treurig verloop van omstandigheden door het weer... Tot de ingang van het feest gekomen waar op dat moment werd besloten dat er geen nieuwe bezoekers meer op het terrein mochten komen. Niet veel later kregen wij te horen dat de organisatie bezig was met de hulpdiensten om het feest in zijn geheel stop te zetten gezien de gevaarlijke omstandigheden. Triest voor de bezoekers maar nog veel triester voor Jeroen en alle andere mensen welke zichzelf zo hebben ingezet voor dit prachtige festival. Na al de moeite, al de verbeterpunten, een prachtige lineup valt het feest geheel in het water door een zomerstorm. Pure overmacht dit, maar zo verschrikkelijk rot voor de organisatie. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 19:48 

Hardtraxx Crew

Sfeertje zat er ondanks het weer best aardig in ^^

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 19:49 

Hardtraxx Elite

:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 19:50 

Hardtraxxer

cant remeember a fucking thing vant het feest in ieder geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 20:03 

Hardtraxxer

Wel mooi om van die figuren door de stad te zien lopen die al hebben genomen net voordat ze hoorde dat het was afgelast. Werk zelf in een kledingzaak en had er wel een paar in de winkel vandaag. Lekker een jeans kopen tijdens het kaakschaatsen :lol: .

Verser heel sneu natuurlijk voor de bezoekers en LYM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 20:04 

Hardtraxxer

Ik ben niet geweest en was niet van plan te gaan. Maar vind het des te pijnlijker dat het nu net bij deze organisatie die hard aan de weg timmert moet gebeuren. Zal ze vast een hoop geld gekost hebben. Hoop dat de schade voor LYM te overzien is en ze volgend jaar alsnog een knallende editie neer kunnen zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 20:05 

Hardtraxx Addict

Appelsapman schreef:
Broken Balance schreef:
Heel zuur dit voor LYM.

Je had ze moeten zien bij het munten inwisselen. Ze moesten welgeteld 2,5 minuut ff wachten en ze begonnen gelijk op het raam te slaan en diverse krachttermen naar het personeel te slingeren..

Achterlijk volk

Ik stond daar ook, links werd ingewisseld en de tweede van links zeiden die vrouwtjes 'Nee dat gebeurt niet, wij weten van niks blablabla.' Stond helemaal vooraan. Wij nog netjes dat het net was omgeroepen en gingen hun dus bellen, deden niks erna. Wij dus maar naar de linkse balie gelopen en toen ging een dichte balie links ook nog eens open met andere (of de oude) mensen open. Hun wisselden dus wel in. Toen we net onze balie verlieten die niks wilde inruilen gooide iemand nog eens 14 euro aan muntjes door het luik en toen begonnen ze rechts ook op de ramen te slaan. Achterlijke mensen toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 20:09 

Hardtraxxer

Zo zien we maar weer hoe sterk de natuur kan zijn. Een festival waar een top team (Lose Your Mind) maanden lang naar toe heeft gewerkt valt door een zomerstorm letterlijk en figuurlijk in het water. Mijn Tijdmachine set kon jammer genoeg niet doorgaan hierdoor. Respect voor de organisatie hoe ze alsnog alles opgelost hebben.

Vrij kort na mijn opening set (met Bouncing Ball, Audiomedics en F-Active) ben ik naar huis gegaan om alsnog een Tijdmachine setje op te nemen. Ik wilde toch nog een klein feestje ondanks het afgelaste festival.

Bij deze de set (wat ik ook ongeveer van plan was vandaag).
Tracklist:
01. Southstylers - Trippp
02. Dutch Master - We Go Party
03. The KGBS - The Disco Fan (Zatox Remix)
04. Tatanka - GTP (Technoboy Remix)
05. A-Lusion ft. MC Renegade - The 4 Elementz
06. Mr. Puta - La Vida Narcotica
07. Toneshifterz - Nightscape
08. Showtek - We Speak Music
09. Bass Modulators - Give It Up
10. Stephanie - Dresspunk
11. Headhutnerz - Rock Civilization (TBY Remix)
12. The Raiders - A Feeling (Tuneboy Remix)
13. The Hose - I Survived
14. Showtek ft. MC DV8 - Born 4 Thiz
15. Erik T & Julian DJ - Mad World

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 20:12 

Hardtraxx Addict

Zenda schreef:
Grootste deel van dit verhaal is van mij afkomstig. Het is ontzettend sneu dat ze door overmacht zoveel werk teniet gedaan zien worden. De man die het aankondigde (Jeroen Sijtsma?) had er ook echt moeite mee leek het, maar dan krijg je nog van die klapmongolen die beginnen te vloeken en te fluiten. Tuurlijk is het balen, iedereen had zin in dit feest, maar je zou toch moeten begrijpen dat dit overmacht is (zoals ook werd verteld.) Volgens mij hadden ze wel echt hun best gedaan hadden om de verbeteringen door te voeren. Geluid was, ondanks het weer, goed voor elkaar en de setjes waren door de onverwachte combinaties vaak positief verrassend. Een nadeel was wel de drukte bij de kluisjes, maar dat komt mede door het weer.

Ik wil dit festival volgend jaar in ieder geval zeker weer een kans geven!

Geluid was naar mijn mening inderdaad gewoon goed geregeld, niet eens me oordoppen hoeven in doen.
Hoe zat het eigenlijk met Brennan Heart en NC? Ik zag NC het laatste halve uur nergens staan, kwam er ook pas rond 15:25 buiten bij staan omdat de regen best meeviel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 20:15 

Hardtraxx Crew

NC heeft een half uurtje solo gedraaid, daarna BH een half uur. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 20:16 

Hardtraxx Addict

Zenda schreef:
NC heeft een half uurtje solo gedraaid, daarna BH een half uur. :)

Dat dachten ik en een vriend dus ook al, thanks voor de opheldering.
Jammer dat het geen b2b setje werd. Ben wel benieuwd wat voor compensatie ze in gedachten hebben, speciaal feest voor mensen met een CRAFT ticket? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 20:50 

Hardtraxx Veteran

Ik hoop niet dat mensen zich te veel gaan voorstellen qua compensatie. Let wel alle uitgaven qua huur terrein, artiesten en opbouw zijn wel gemaakt. De inkomsten van de bar mis je grotendeels. Winst zal dus amper gemaakt worden, laat staan als je een gratis feest geeft of geld terug geeft. Maar ik ben benieuwd wat het gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 20:51 

Kort maar craftig
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten