Broken Balance schreef:
Heel zuur dit voor LYM.
Van wat ik hoor hebben ze er alles aan gedaan om het door te laten gaan.
Ook hoorde ik dat het geluid wel goed te doen was en dat de verbeterpunten, zo ver te zien, ook echt doorgevoerd waren. Dus sowieso een plus voor dat. Nu hopen dat ze deze goede attitude ook kunnen doorzetten naar hun volgende feesten.
Tevens hoorde ik ook dat bij de aankondiging op het feest de helft applaudisseerde en de helft ze uitfloten/boegeroep.
Wat mij betreft prima, dat diegene die ze uitjoelend maar nooit meer een LYM feest willen pakken, stijgt het gemiddelde iq ook van op het feest
Grootste deel van dit verhaal is van mij afkomstig. Het is ontzettend sneu dat ze door overmacht zoveel werk teniet gedaan zien worden. De man die het aankondigde (Jeroen Sijtsma?) had er ook echt moeite mee leek het, maar dan krijg je nog van die klapmongolen die beginnen te vloeken en te fluiten. Tuurlijk is het balen, iedereen had zin in dit feest, maar je zou toch moeten begrijpen dat dit overmacht is (zoals ook werd verteld.) Volgens mij hadden ze wel echt hun best gedaan hadden om de verbeteringen door te voeren. Geluid was, ondanks het weer, goed voor elkaar en de setjes waren door de onverwachte combinaties vaak positief verrassend. Een nadeel was wel de drukte bij de kluisjes, maar dat komt mede door het weer.
Ik wil dit festival volgend jaar in ieder geval zeker weer een kans geven!