Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 14:12 

Hardtraxx Veteran

allard200 schreef:
Ja dat wordt maar even pre-pilsen in Amsterdam, zien we wel of het wat beter wordt rond 17:00.

Same here! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 14:16 

Artiest

Ben er zelf niet bij (helaas), maar ik moet zeggen: Petje af voor LYM die ondanks de overmacht toch alles op alles zet om het nog goed te laten verlopen!

Veel plezier iedereen! Hopelijk wordt het weer nog wat beter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 14:30 

Hardtraxx Addict

Appelsapman schreef:
Tis wel lekker warm hier :)

Nu wel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 15:08 

Hardtraxxer

poorten nu gesloten door aanhoudend extreem weer, later meer info

Bron lose your mind fb
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 15:10 

Hardtraxx Veteran

Nou lekker dan als je net aan komt lopen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 15:24 

Hardtraxx Veteran

Wegens de aanhoudende extreme weersomstandigheden hebben wij met pijn in ons hart moeten besluiten de entree van het terrein te sluiten.

De voorzieningen op het terrein laten het niet toe om nieuwe bezoekers binnen te laten. Momenteel is 80% van het terrein gesloten. De huidige bezoekers geven wij de mogelijkheid in de loods te blijven en het weer af te wachten.

Wij komen zo snel mogelijk met een update.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 15:27 

Hardtraxx Addict

Nou ik sta nu in de loods, maar ben bob en de rest wil allemaal naar huis.. Dus gaan dadelijk wss alweer
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 15:46 

Hardtraxxer

Volgens fb reacties afgelast, iemand die het kan bevestigen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 15:48 

Maximum schreef:
allard200 schreef:
Ja dat wordt maar even pre-pilsen in Amsterdam, zien we wel of het wat beter wordt rond 17:00.

Same here! xd

+1 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 15:48 

Makreel schreef:
Volgens fb reacties afgelast, iemand die het kan bevestigen?

Tot nu toe mag niemand naar binnen! Check FB van Jeroen Sijtsma
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 16:10 

Hardtraxx Veteran

Ongelofelijk dat die mensen op facebook lopen te klagen! "waarom is de main niet overdekt?" Als het 30 graden is wat in Juli ook prima kan was je blij dat het buiten was..
Jammer dat er bij sommige mensen geen enkel begrip is voor de organisatie die op last van de gemeente alles dicht moet doen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 16:17 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Ongelofelijk dat die mensen op facebook lopen te klagen! "waarom is de main niet overdekt?" Als het 30 graden is wat in Juli ook prima kan was je blij dat het buiten was..
Jammer dat er bij sommige mensen geen enkel begrip is voor de organisatie die op last van de gemeente alles dicht moet doen..

Inderdaad.. kansloos..
volgens mij heeft LYM er alles aangedaan mbt het weer.. maar zulke heavy omstandigheden is toch niet te voorzien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 16:22 

Hardtraxx Veteran

Lees nu overal (zie FB Thera, FB D-Sturb) dat het officieel is afgelast. Ik baal als een stekker, maar niks ten nadelen van de organisatie. Diegene die op FB klagen moeten zich diep schamen i.m.o.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 16:23 

Hardtraxxer

Heel jammer voor LYM dit, maarja niks aan te doen en volgende keer beter..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 16:25 

Hardtraxxer

ik kon zelf helaas vandaag niet omdat ik aan het werk ben, maar uiteindelijk dus niks gemist... Wel verschrikkelijk voor de organisatie die het ongelooflijk veel geld gaat kosten en er alles aan gedaan heeft, volgens mij, om CRAFT door te laten gaan. Wat een trieste reacties zie je op FB voorbij komen :sick:

LYM heel veel sterkte en ik hoop dat jullie de mogelijkheid hebben om volgend jaar weer een nieuwe editie van CRAFT neer te zetten die iedereen dit jaar doet vergeten. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 16:45 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
Lees nu overal (zie FB Thera, FB D-Sturb) dat het officieel is afgelast. Ik baal als een stekker, maar niks ten nadelen van de organisatie. Diegene die op FB klagen moeten zich diep schamen i.m.o.

Volledig met je eens hier. Ze doen er alles aan om het door te laten gaan, maar als het risico te groot is kan ik me er alles bij voorstellen om het af te lassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 16:58 

Hardtraxx Elite

Echt heel jammer voor LYM! Zeker niet verdient dit... :( :( :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 16:59 

Hardtraxx Veteran

Heel zuur voor LYM zeg. Na alle minpunten zo te hebben verbeterd volgens hun en het dan ook nog eens uitverkocht krijgen, hebben ze dit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 17:11 

Hardtraxx Veteran

Heel rot voor LYM dit, dit is gewoon pure overmacht. De sfeer zat er wat mij betrreft al prima in door die tijdmachine hitjes van NC en BH. Volgend jaar beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 17:24 

Hardtraxxer

Joey schreef:
Heel rot voor LYM dit, dit is gewoon pure overmacht. De sfeer zat er wat mij betrreft al prima in door die tijdmachine hitjes van NC en BH. Volgend jaar beter!

Eens! Gewoon heel jammer en ontzettend zuur LYM. Hoop wel dat we nog iets leuks kunnen doen met onze 60 munten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 17:40 

Hardtraxx Addict

Klote dit zeg, zo hun best gedaan en dan krijg je dit. Moeder natuur is een schijtwijf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 17:44 

Hardtraxxer

Overmacht dit, maar wel mooi kut voor de mensen die zich verheugt hadden op een mooi feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 17:49 

Hardtraxx Addict

Die verhalen dat mensen net een halfie namen aan het eind van hun rit en dan te horen krijgen dat de bus weer terug gaat :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 17:54 

Hardtraxxer

Protech DJ schreef:
Joey schreef:

Eens! Gewoon heel jammer en ontzettend zuur LYM. Hoop wel dat we nog iets leuks kunnen doen met onze 60 munten..

Ik kon mijn munten gewoon inwisselen voor geld, en LYM zei dat je de munten kunt gebruiken op andere LYM feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 17:59 

Kraak... Piep...

Heel zuur dit voor LYM.

Van wat ik hoor hebben ze er alles aan gedaan om het door te laten gaan.

Ook hoorde ik dat het geluid wel goed te doen was en dat de verbeterpunten, zo ver te zien, ook echt doorgevoerd waren. Dus sowieso een plus voor dat. Nu hopen dat ze deze goede attitude ook kunnen doorzetten naar hun volgende feesten.

Tevens hoorde ik ook dat bij de aankondiging op het feest de helft applaudisseerde en de helft ze uitfloten/boegeroep.

Wat mij betreft prima, dat diegene die ze uitjoelend maar nooit meer een LYM feest willen pakken, stijgt het gemiddelde iq ook van op het feest
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten