Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 08:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Kans is trouwens wel behoorlijk groot dat ik aanwezig ben ja... ff vervoer regelen

Misschien kunnen we samen wel iets regelen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me zeker een mooi plan. Mss kunnen we wel een auto regelen, dan mag je me Bob noemen die avond :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier wil ik absoluut heen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De line-up:
Armageddon Project
Manu Le Malin
Igneon System
Deathmachine
Mindustries (Live)
Peaky Pounder
N-Vitral (Live)
Rude Awakening
Husz b2b Mattikk b2b Limitless

Vind ik leuk :yay: en het gaat 'minstens' een uur langer door
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeeeeeeeel leuk :D Net na m'n tentamens dus dat komt helemaal perfect uit :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 01:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke Stan, wij gaan sowieso vervoer regelen, want met deze LU wil ik zeker met je dansen! En ja, Stefan, ook met jou xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 02:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Oke Stan, wij gaan sowieso vervoer regelen, want met deze LU wil ik zeker met je dansen! En ja, Stefan, ook met jou xd

Neem die vriendin van je maar weer mee, wil weer tasje 200 keer jatten :P maar los gaat het sowieso. Jammer dat de wandeltocht terug maar 200 meter is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2013 23:11 
 

thrillogy :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 03:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
The Skribbler schreef:
Oke Stan, wij gaan sowieso vervoer regelen, want met deze LU wil ik zeker met je dansen! En ja, Stefan, ook met jou xd

Neem die vriendin van je maar weer mee, wil weer tasje 200 keer jatten :P maar los gaat het sowieso. Jammer dat de wandeltocht terug maar 200 meter is xd

Haha kutjong xd Denk niet dat ze mee gaat, ze heeft nu een vriend die niet wil dat ze met mij omgaat ofzo... :/ Maar goed, gaan we mooi 200 meter terugwandelen... ik heb er nu al zin in :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 03:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Steffnov schreef:
The Skribbler schreef:
Oke Stan, wij gaan sowieso vervoer regelen, want met deze LU wil ik zeker met je dansen! En ja, Stefan, ook met jou xd

Neem die vriendin van je maar weer mee, wil weer tasje 200 keer jatten :P maar los gaat het sowieso. Jammer dat de wandeltocht terug maar 200 meter is xd

Haha kutjong xd Denk niet dat ze mee gaat, ze heeft nu een vriend die niet wil dat ze met mij omgaat ofzo... :/ Maar goed, gaan we mooi 200 meter terugwandelen... ik heb er nu al zin in :lol:

Lekkere jaloerse vriend dus..als ze niet met jou mag, zeg dat ze met mij gaat, vast wel goed xd en die 200 meter doen we dit keer rollend, kan best :lol:

Maar inderdaad, gruwelijk zin in, al komen er nog een paar feestjes eerst :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Wow tickets for the final Club r_AW are going fast! Don't risk missing out and get your ticket now!

https://frontoffice.paylogic.nl/eventli ... le_id=7750


Bron: Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Ticket binnen.

Idem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb hem ook maar gelijk gehaald :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 14:48 
 
Hardtraxxer

Ga hier toch echt wel proberen bij te zijn! Eens ff kijken wie dr mee willen, gruwelijke line-up!

Mindustries, Igneon System, N-Vitral _O_ Miss alleen ToA en wat Enzyme!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Diamanic schreef:
Ga hier toch echt wel proberen bij te zijn! Eens ff kijken wie dr mee willen, gruwelijke line-up!

Mindustries, Igneon System, N-Vitral _O_ Miss alleen ToA en wat Enzyme!


TOA had gekund, Enzyme is nooit echt aanwezig geweest op r_AW, alleen Ophidian volgens mij. Dus zo gek is dat nou ook weer niet, zeker op een laatste waar het dus voor Third Movement spul is :P Maar sowieso bazenline-up ja, gewoon gaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Igneon System
Deathmachine
Mindustries (Live)
N-Vitral (Live)


:drool:
Heeeeeel misschien aanwezig, als mijn loon meezit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik vervoer kan fixen voor dan, ben ik aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien aanwezig. Blijf na ADE nog een weekje in NL hangen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 01:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yay James, dansen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 10:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hopelijk achteraf terug te luisteren op 3voor12!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 14:48 
 

Geen optie meer. Ik houd er niet van om opgenaaid te worden met percentages van verkochte kaarten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Geen optie meer. Ik houd er niet van om opgenaaid te worden met percentages van verkochte kaarten.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kerel xd

OT. Begin er nu al steeds meer zin in te krijgen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van het weekend ff een ticket kopen :D
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten