Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 22:06 
 

Ik kwam net in een opwelling tot het inzicht dat ik hier bij moet zijn dus heb maar snel een ticket gekocht. Begint ook weer te kriebelen na Q-Base. Ongelofelijk veel zin hierin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 14:00 
 
Hardtraxxer

Kaartje in de pocket! :yay: Dit gaat dik worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2013 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Minder dan 10 kaarten nog voor Club r_AW beschikbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2013 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan vind ik het apart dat ik er nog gewoon 8 kan selecteren als je kijkt bij paylogic? Maar goed ik hoef me geen zorgen te maken, ticket toch al lang binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2013 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uitverkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net op tijd een kaartje gehaald dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2013 18:11 
 
Hardtraxxer

Aanwezig. Eerste en gelijk laatst club r_AW voor mij :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"Two important reasons to come to Club r_AW early tomorrow! For one, a limited amount of r_AW coins will be handed out at the entrance with which you can collect a special Club r_AW poster at the wardrobe when leaving. First-come, first-serve! The other reason is that you don't want to miss out on Mr. Rude Awakening himself... "

Zin godverdomme
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 15:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
"Two important reasons to come to Club r_AW early tomorrow! For one, a limited amount of r_AW coins will be handed out at the entrance with which you can collect a special Club r_AW poster at the wardrobe when leaving. First-come, first-serve! The other reason is that you don't want to miss out on Mr. Rude Awakening himself... "

Zin godverdomme


Dan heb je zo'n "speciale munt", en dan geef je die weg in ruil voor een poster?

Is een poster niet voor kinderen? De munt is toch veel specialer om te bewaren bij je feest memorabilia. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hangt er van af. Als de munt spuuglelijk is en de poster heel mooi, dan wil ik die best inruilen hoor. Ik ben wss wel aan het begin binnen, dus misschien krijg ik wel zo'n muntje joepie de poepie :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2013 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Hangt er van af. Als de munt spuuglelijk is en de poster heel mooi, dan wil ik die best inruilen hoor. Ik ben wss wel aan het begin binnen, dus misschien krijg ik wel zo'n muntje joepie de poepie :yay:

Precies dit :P Zie wel wat er allemaal gaat gebeuren
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 12:28 
 
Hardtraxxer

Zit me een partij te stuiteren hier, dit gaat volgens mij heel dik worden! En nog wel aardig wat HT mensen :D

Meeten? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 13:42 
 
Hardtraxx Addict

hoebedoelje schreef:
Steffnov schreef:
"Two important reasons to come to Club r_AW early tomorrow! For one, a limited amount of r_AW coins will be handed out at the entrance with which you can collect a special Club r_AW poster at the wardrobe when leaving. First-come, first-serve! The other reason is that you don't want to miss out on Mr. Rude Awakening himself... "

Zin godverdomme


Dan heb je zo'n "speciale munt", en dan geef je die weg in ruil voor een poster?

Is een poster niet voor kinderen? De munt is toch veel specialer om te bewaren bij je feest memorabilia. -.-

Jij krijgt wat mij betreft echt de jank award 2013, je komt over als een ongelofelijke kneus altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Diamanic schreef:
Zit me een partij te stuiteren hier, dit gaat volgens mij heel dik worden! En nog wel aardig wat HT mensen :D

Meeten? :$

Wordt sowieso een beste HT meeting, mannetje of 15 van hier ofzo? Elkaar missen kun je daar toch sowieso al niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 19:09 
 

Heel veel zin erin maar baal echt van de terugreis. Moet een uur wachten dus hopelijk loopt het nog iets uit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 19:15 
 
Hardtraxxer

Hoop het ja, hopen dat ik een postertje kan krijgen. Als je een jongen met een blauw shirt ziet met lasers, zwart haar en constant met een mond open van: tering, das hard: dat ben ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2013 19:16 
 
Hardtraxxer

Nerazzurro93 schreef:
Heel veel zin erin maar baal echt van de terugreis. Moet een uur wachten dus hopelijk loopt het nog iets uit :D


Ik moet zon 6 uur wachten, gezien ik daarna op Schiphol m'n maat af moet zetten en geen zin heb om 2x te rijden :p Dus pitten in de auto dan maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je-zus wat ziek dit, echt belachelijk :love: het is me echt onmogelijk gemaakt een set van de dag aan te wijzen, maar Armageddon Project, Mindustries en Peaky Pounder verdienen zeker de vermelding. Zo jammer dat dit legendarische feest ermee stopt, wat bazig weer. Vdk gehalte lag aardig hoog, inc. Manu Le Malin, wat een mafkees zo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 17:31 
 

Wat een geweldig feest. Eeste keer r_AW maar wat was het hard. Ik vond iedereen fantastisch draaien. Steeds een tandje harder of sneller. Beste feest ooit qua muziek :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De warmte was het enige nadeel van de avond. Wat een gruwelijke sets werden er neergezet zeg :love: Alleen Manu viel tegen, had het leuker gevonden als hij wat trager zou draaien. Peaky Pounder ver boven verwachting :D De sfeer was echt heerlijk. Ik heb genoten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Vdk gehalte lag aardig hoog, inc. Manu Le Malin

Wat een man is dat toch he

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wtf is die daar nou weer aan t doen? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
wtf is die daar nou weer aan t doen? xd

Met vinyl...iets xd geen flauw idee, maar het paste bij het einde van zijn set xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2013 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaajaa 's nachts na tweeën! :yay: Die vond ik echt geweldig haha, hoop dat iemand 'm gefilmd heeft.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten