Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 21:15 
 
Hardtraxxer

zaterdag 21 september 2013
22:00 - 07:00
Club Rodenburg indoor
Beesd

Genre
raw hardstyle

Prijzen
Early bird: € 10 ,- tot 1 juni 2013, 100 beschikbaar
Voorverkoop: € 15 ,-
Deurverkoop: € 20 ,-


1Area 1
B-Front
Charon
Chris One
Dark Pact
Deetox
Degos & Re-Done
Delete
Digital Punk
Kratos
The R3belz
Thera
MC: Shizzler


2Area 2
Black Sunrise
D'Cepticon
Dark Chemistry
Influentialz
Juized
Low Profile
Tartaros
The Geminizers
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 21:16 
 
Hardtraxxer

:drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line up is dik en een half uur hier vandaan. Denk wel dat ik hier aanwezig ben, maar is nog ver weg, dus nog tijd zat om definitief te beslissen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 22:05 
 

Aanwezig, het Zo! festival kan ook wel zonder mij...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 01:33 
 
Hardtraxxer

aanwezig kaartje voor 10 euro binnnen! wat een top prijs! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 18:55 
 
Hardtraxx Elite

Uhmm ja aanwezig!!! :drool: :drool: Wat een line-up :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2013 19:34 
 
Hardtraxx Addict

Echt een hekel aan deze gare toko maar wil het wel een poging wagen met zo'n zieke lineup
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 19:21 
 
Hardtraxx Veteran

Ze presteren het toch weer om een zieke line-up voor relatief weinig geld neer te zetten bij de Rodenburg... Alleen jammer dat het verder ruk is. Denk dat het al aanzienlijk zou helpen als ze de leeftijd naar 18 verhogen en het niet zo achterlijk vol proppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 19:41 
 

Desnoods ga ik mensen eruit stampen......

dan hebben we zat plek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 21:55 
 
Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:
Desnoods ga ik mensen eruit stampen......


Ik heb van diverse bronnen vernomen dat jij meer van het stilstaan bent... -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 22:02 
 

nee, niet meer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 09:30 
 
Organisator

Early Birds tickets zijn nog slechts 9 dagen te verkrijgen (€10,- ex fee).
Hierna zullen de tickets €15,- (ex fee) gaan kosten.

verkrijgbaar via:
http://www.clubrodenburg.nl/index.php?p ... ap1&id=415
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 16:01 
 
Organisator

http://soundcloud.com/delete_dj/delete-protocol-bass-protocol
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 17:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tegen die tijd eens kijken, zie iig dat het goed te bereiken is met het OV ^^ Line-up is iig heel gaaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 10:22 
 
Organisator

En ook de trailer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 14:02 
 
Hardtraxx Elite

Iemand die hier met een auto naar toe rijd vanaf Venlo/Nijmegen of daar in de buurt? Anders zou ik graag mee willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik weer met onze Julian mee kan rijden/reizen ben ik aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 22:19 
 

SL8492 schreef:
Als ik weer met onze Julian mee kan rijden/reizen ben ik aanwezig :)

Als jij de wettelijk voorgeschreven leeftijd hebt dan is het prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 19:10 
 
Hardtraxxer

gruwelijke line-up :drool: zeer wss aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 21:08 
 
Hardtraxxer

Ff een kijke nemen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tegen die tijd even kijken of ik erheen ga, is iig dichtbij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 03:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Op Dominator hing er een grote poster langs de kant van de weg. Toch wel ff leuk als je je naam daar zo tussen ziet staan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grote kans dat ik hier aanwezig zal zijn :) Als je gunstig staat, kom ik je wel even supporten Juul :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag ik vragen wat er zo erg is aan Rodenburg volgens jullie? Ben er paar weken terug geweest en was me heel prima bevallen. Geluid was erg hard, best zuiver ook wel. Naarmate de tijd vorderde werd t wel iets warmer, maar niet extreem. En qua volk vond ik het ook nog best meevallen.

Voor mij is dit een optie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 12:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inderdaad vond ik ook. Vond het geluid op sommige plekken wel iets ''te hard'' waardoor de bass erg naar voren kwam, maar je merkte wel dat het geluid erg zuiver was, niet overbelastend voor de speakers. Bij MiM was de drukte echt extreem, en dus maar veel tijd op de tweede area gaan staan. Drie laatste uurtjes waren toch wel veel mensen weg gegaan geloof ik (mede dank door de drukte) en toen vond ik het best dik feest. Hopelijk gaan ze dit jaar wat aan die wachtrij doen en de drukte, dat waren twee grote minpunten. Maar deze line up is te ziek om te missen, en ben eigenlijk blij dat die ter gelijk met a2 records samen valt, zal de drukte hopelijk minder zijn:$
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten