Ze vroegen aan mij of ik de tracklist kon plaatsen hier op HT. Nou weet ik wel de tracks die ik gedraaid heb maar niet exact de volgorde. En misschien ben ik er een paar vergeten. Maar deze tracks heb ik sowieso gedraaid. Misschien iemand hier die weet wat ik vergeten ben ? Was echt een super feest!
01: Geck-O - How Low Can You Go 02: Dark Oscillators - Trapped (Solaio Mix) 03: The Machine & Chris One - The Forsaken Lands (Wish Outdoor Anthem) 04: Ran-D - I Need You 05:
Chain Reaction - Anwsers (Adaro Remix) Zatox & Activator - Still Drunk Digital Punk & B-Front - Awake Atmozfears - Up Top Sasha F & The Strangerz - Suffocate (Ft. Tawar) Activator, Cristian D & Jonny Mad -Pastyle Prime Suspects - Biblical 2013 Goliath & MC I See - Insane Zany & Duro - Back Again Regain ft. Kona Black - Grim Reaper Zany & Duro ft. DV8 - Wilde Gullie Power (D-Verze Mashup)
Ik heb hier geen woorden voor! Wat een geniaal feest was dit! B-Front vond ik gewoon super. Haalt hij het even in zijn hoofd om Dead Stars te draaien. Ik wist niet waar ik het had! En ja Delete en Dark Pact, zo sluit je de hardstyle af, geniaal gewoon.
Waren er pas laat, einde van C1, dus gelijk goed beginnen met Thera. Geen warming up nodig dan. Werden allemaal wel goeie setjes gedraaid. Alleen maar in zaal 1 geweest eigenlijk, alleen tijdens Geminizers even wezen kijken, maar er was geen hond daar.. Delete die nog mee stond te draaien, want er was maar 1 Geminizer zover ik kon zien..? Verder alleen maar pluspunten, geluid weer erg goed, ruimte zat, prima sfeer, biertjes 2.25. Niks te klagen. Tot januari bij de labelnight!
Heel vet feest! De set van Delete en Dark Pact Voor de rest eigenlijk alleen maar leuke setjes gehoord maar die van Delete en Dark Pact stak er ver boven uit! En gelukkig hoefde ik niet heel de weg alleen te reizen maar kwam ik in Den Bosch al bekende tegen
Geweldig feest gehad hier, mijn beste indoor feest tot nu toe! Om half 11 / kwart voor 11 binnen gekomen, goede fouillering. Geen lange wachtrij, was binnen een paar minuten binnen.
Even de boel een beetje verkennen en gekeken bij Charon die best wel leuke -oudere- plaatjes draaide. Vervolgens The R3belz die vrij soft draaide in het begin, dus even wat rondgehangen overal en nergens en ondertussen naar Dark Chemistry gegaan. Daar kan ik me niet meer zoveel van herinneren wat er precies gedraaid werd. Toen de laatste paar minuten bij The R3belz geweest weer. Odissea 2011 en Pattern2 gehoord Vervolgens kwam Digital Punk, heb toen lekker op de banken achterin de zaal gechilld en een beetje geluisterd. Platen als Unleashed Once Again, Freaks At Night, Invasion en de nieuwe collab met Radical Redemption gehoord. Collab met RR klinkt overigens vrij goed! Tussendoor even naar D'Ception gegaan waar ik Grim Reaper voorbij hoorde komen, magisch momentje.. goh wat heerlijk om die plaat live te horen.. even volledig uit m'n dak gegaan Toen naar Chris One die o.a. Forsaken Lands en Satana draaide in het begin. Toen even een kijkje genomen bij Low Profile, dit ging er zo schandaaaaalig hard aan toe.. ging nergens meer over, echt geweldig! Kan me zo alle platen niet meer herinneren, paar Delete platen, Android, Lomperkennie, The Chief en afsluiten met de TC Live polka DJ tool haha! Echt een geniale set. Was ook de enige keer dat het vrij druk was in zaal2. Daarna kwam Juized en het stroomde meteen helemaal leeg. Toen naar Thera gegaan die weer helemaal uit zijn plaat stond te gaan, wat kan ik daar van genieten zeg! Even een stukje gefilmd:
Ridiculous, Masters, Welcome (Thera Live mix).. Vervolgens Deetox vs. Degos & Re-Done, had ik ietsje beter verwacht maar al met al ook wel een leuke set. This Mind, Connected, Clap You, Demon In Me, Mutants, Soundwaves, The Hour Of The Night. Toen weer naar zaal2 waar The Geminizers draaiden.. niet echt geweldig.. was ook erg rustig omdat iedereen bij B-Front was. Dus ook maar naar B-Front gegaan, wat heeft die gozer zich weer bewezen! Ik had eigenlijk niet zo veel zin in B-Front, maar wat draaide hij geweldig! Een heleboel -voor mij- onbekende nummers en remixes, maar ooh wat fijn! Ook draaide hij Relentlessly, wat klonk dat nummer geweldig door die zieke geluidsinstallatie daar! Hoogtepunt bij B-Front was voor mij Alphaverb vs. Intractable One - Scary Voices. Wat een geweld!!
Toen kwam de act waar ik al heeeeel lang naar uit heb gekeken; Delete vs. Dark Pact. Begonnen uiteraard met de Bass Protocol Anthem Best veel Spoontech gehoord, Mutants, Illusion, Magic en ze draaiden ook Moridin - Unleashed die had ik niet aan zien komen, maar de tering wat ging het los op dat moment Na Delete vs. Dark Pact naar huis gegaan, waren vrij moe en ik moest nog een kleine anderhalf uur terug rijden.
Echt een geweldige nacht gehad, ook best wat Hardtraxxers ontmoet; Bosskabouter, Stan, TheHardstyleHolland & SiweZ. Leuk om jullie even gesproken te hebben
Locatie was ook erg goed, veel gelezen over dat het er erg warm was.. geen last van gehad! Ook was het goed gevuld maar er was genoeg ruimte om los te gaan, daar was ik erg blij mee. Super goede sfeer en opvallend weinig drugsgebruikers in tegenstelling tot andere feesten.
Pluspunten: + Sfeer + Gezelligheid + Setjes die gedraaid zijn + Sickass geluidinstallatie in zaal1 + Vette lasers + Geen last van drukte, lekker veel ruimte om los te gaan + Muntprijs à 2,25 + Korte wachtijen + Snelle bediening + Low Profile + Grim Reaper live gehoord + Makkelijke bereikbaarheid
Het enige minpunt dat ik kan bedenken was het geluid in zaal2, dat was niet echt geweldig. Super nacht gehad
Bizar goed vermaakt hier Had ik niet verwacht. Geluid in de hoofdzaal is echt super goed, sfeer zat er goed in en de setjes waren zeer vermakelijk Vooral B-Front Openen met Rate Reducer original en platen als Sonic Sabotage, Inflator en LMPSJNK draaien Thera's set was ook super en die van Deetox & Degos & Re-Done was ook vet. Absoluut nog een keer naar deze locatie
Het licht was 4 lasers die random dingen deden. Zo goed geregeld vond ik het qua licht nou ook weer niet
Dik feestje gehad! Volgende keer in de Rodenburg zal wel tijdens de TC Celebrate zijn.
Mr Lellebel schreef:
Vooral B-Front Openen met Rate Reducer original en platen als Sonic Sabotage, Inflator en LMPSJNK draaien
Wat was dat vet! Had wel verwacht dat hij wat oudere platen ging draaien, maar sommige waren wel onverwachts vet om weer te horen.
Oh ja, Delete vs Dark Pact die de 1e versie van Necropsy draaide _0_ Jammer genoeg haalde Dark Pact hem er uit na de 1e climax
Volgens mij heb ik met jou staan losgaan op Unleashed zonder dat ik wist dat jij het was , zie net je partyflock foto hahaha had jij dat b-front t-shirt aan?
Verder heerlijk vermaakt. Alleen maar vette sets gehoord. Aantal oudere plaatjes gehoord, o.a. Bionicle bij The R3belz, bovengenoemde bij B-Front, We Are One ( ) bij Chris One en Dark Pact die To Protect And Serve, Do You Want Heavy en A Dark Tomorrow draait. Verder veel PN plaatjes gehoord, ook erg leuk. En op het einde van de set van Chris One moest diegene waarmee ik was naar de wc en toen sloot Low Profile (?) net af met de Polka Tool dat was even genieten. Dikke locatie, dik geluid, gezellig druk, af en toe iets te warm maar voor de rest alleen maar pluspunten voor dit feest. Bij de volgende vette lineup (TC celebrates) ben ik aanwezig.
Bij het incoming filmpje sta ik trouwens links onder naast die gast met het rode shirt (henkshenk).
Heerlijk feest gehad. Van Digital Punk t/m D&R vs Deetox was gaaf, maar B-Front en Dark Pact vs Delete was echt bizar vet. Naast het verwachte werk ook veel oudere nummers gehoord (Dark Symphony, Donkey Rollers - We Are One en LMPSJNK, Euphoria, Rate Reducer, Titan - Nightmare en eindelijk A Dark Tomorrow & To Protect And Serve live gehoord
Verder heeft Ran-D & B-Front - The Message me live overtuigd en komen de kicks van The Prophet - H3y live echt heel fijn over!
ramon038 schreef:
Ook draaide hij Relentlessly, wat klonk dat nummer geweldig door die zieke geluidsinstallatie daar!
Die kicks klinken gewoon voor geen meter, maar ik ben het met je eens dat ze live best wel hard gingen ja.