Oxbow schreef:
Ook maar kaartje gekocht, best wel veel zin in en hopen dat het niet zo druk is als bij de MIM labelnight

zo de tering wat was het druk toen, niet normaal. ik hoop het ook, met zulke line up heb je wel beuk ruimte nodig haha.
Ik zit te twijfelen tussen tartaros of degos & redone vs deetox. Vind tartaros's muziek echt geniaal, vooral one by one en al zijn nummers blijf ik baas vinden (you suck als favoriet, maar draait die nooit:( ). Enige is dat hij nooit zijn eigen nummers draait. en aan de andere kant weet ik nou niet wie warface shizzle gaat draaien, deetox of delete. Wordt moeilijk
