Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 18:56 
 
Hardtraxx Elite

22:00-23:00 Binnenkomen en dan naar Charon
23:00-00:00 Dark Chemistry
00:00-01:00 Digital Punk
01:00-02:00 Chris One
02:00-03:00 Thera
03:00-04:00 Degos & Re-Done vs Deetox
04:00-05:00 The Geminizers
05:00-05:30 B-Front
05:30-06:30 Delete vs Dark Pact
06:30-07:00 Kratos

Chille timetable alleen jammer dat ik Tartaros ga missen.
Voor de rest perfect!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat wordt waarschijnlijk The Geminizers missen maar daarentegen is 1,5 uur B-Front wel weer top. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 21:04 
 
Hardtraxx Elite

_theon_ schreef:
Dat wordt waarschijnlijk The Geminizers missen maar daarentegen is 1,5 uur B-Front wel weer top. :)

Je kunt ook 3 kwartier Geminizers en 3 kwartier B-Front gaan? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 21:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik had liever delete vs dark pact ander half uur gezien, maar achter af gezien is de time tableeigenlijk best goed opgesteld.

Thera en dan degos redone vs deeetox, wordt gruwelijk, lompe sets, maar dan komt b-front met toch wel wat harde platen maar toch ff de vibe wat ''opvrolijken''(?), nummers zoals undiscovered, W.A.R., mysterias kan mijn oren, en hersenen, goed gebruiken na zulke zware sets. en dan natuurlijk ff weer hard met delete vs dark pact, de tering wat wordt dat hard, spoontech represent!

Dus had eerst zo van: heh?? b-front anderhalf uur na degos en redon etc etc. maar het is toch best, een goed over nagedacht, time table.

Verder hoop ik dat kratos niet aleen maar bekende hardcore plaatjes draait, maar echt gruwelijk hard / industrial, draaait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die van mij zou er ongeveer zo uit zien:

22.00-23.00 Black Sunrise
23.00-00.00 Dark Chemistry
00.00-01.00 D'Cepticon
01.00-02.00 Low Profile
02.00-03.00 Thera
03.00-04.00 Degos & Re-Done vs. Deetox
04.00–05.00 The Geminizers
05:00-06:00 Influentialz
06.00-06.30 Delete vs. Dark Pact

Zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man wat gaat het van 2 tot half 7 botergeil worden :drool: verder van 11 tot 2 ook meer dan prima! Begin er toch wel aardig zin in te krijgen :D
Nu nog een kaartje bestellen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
_theon_ schreef:
Dat wordt waarschijnlijk The Geminizers missen maar daarentegen is 1,5 uur B-Front wel weer top. :)

Je kunt ook 3 kwartier Geminizers en 3 kwartier B-Front gaan? ;)

Mijn motto is alles of niks :P En ik vind het altijd maar kut als ik halverwege binnen kom lopen, heb dan liever de hele set ipv dat halve werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 23:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

B-Front zal wat gas moeten bijgeven, ben benieuwd of hij dat nou echt gaat doen of dat hij zich er niet echt iets van gaat aantrekken :P

Voor de rest ziet de tt er zeer ok uit :) Dark Pact had ik liever wel apart zien staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer van B-Front na het TC geweld, maar wel dik dat hij anderhalf uur staat. Denk tegen 12e binnen (Sorry Julian :() omdat The R3belz me vrij weinig scheelt en DP is het ook nét niet. Zal wel weer, net als eerdere keren, zijn dat de eerste helft kut is en de laatste helft het wat harder gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 16:49 
 
Hardtraxx Elite

Als Digital Punk net zo draait als op Hardstyle in the Park, is het zeker het bezoeken waard!
@ _theon_ Ja daar zit wat in, vind ik zelf ook eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 22:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het begint te kriebelen.. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 08:42 
 

Ik ga niet meer.... Ben zo ziek als de pest...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Ik ga niet meer.... Ben zo ziek als de pest...

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 15:25 
 
Hardtraxxer

En-er-gy schreef:
Ik ga niet meer.... Ben zo ziek als de pest...

veel beterschap en niet dood gaan aub :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 15:29 
 

bedankt jongens.

Zal m`n best doen niet kapot te gaan want ik moet volgende week werken enzo.

:innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 18:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aaaanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook maar kaartje gekocht, best wel veel zin in en hopen dat het niet zo druk is als bij de MIM labelnight :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 19:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Ook maar kaartje gekocht, best wel veel zin in en hopen dat het niet zo druk is als bij de MIM labelnight :cool:


zo de tering wat was het druk toen, niet normaal. ik hoop het ook, met zulke line up heb je wel beuk ruimte nodig haha.

Ik zit te twijfelen tussen tartaros of degos & redone vs deetox. Vind tartaros's muziek echt geniaal, vooral one by one en al zijn nummers blijf ik baas vinden (you suck als favoriet, maar draait die nooit:( ). Enige is dat hij nooit zijn eigen nummers draait. en aan de andere kant weet ik nou niet wie warface shizzle gaat draaien, deetox of delete. Wordt moeilijk :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel kut dat nu Julian niet meer gaat, en ik geen vervoer meer heb en waarschijnlijk niet meer kan gaan. Hopen dat ik nog wat kan regelen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 06:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Wel kut dat nu Julian niet meer gaat, en ik geen vervoer meer heb en waarschijnlijk niet meer kan gaan. Hopen dat ik nog wat kan regelen!

trein? wij gaan ook gewoon trein :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
SL8492 schreef:
Wel kut dat nu Julian niet meer gaat, en ik geen vervoer meer heb en waarschijnlijk niet meer kan gaan. Hopen dat ik nog wat kan regelen!

trein? wij gaan ook gewoon trein :)

Zo zat ik ook te denken, maar het is wel duur, 32 euro. En de kans is groot dat mijn ouders het er niet mee eens zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 16:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Distinctive schreef:
SL8492 schreef:
Wel kut dat nu Julian niet meer gaat, en ik geen vervoer meer heb en waarschijnlijk niet meer kan gaan. Hopen dat ik nog wat kan regelen!

trein? wij gaan ook gewoon trein :)

Zo zat ik ook te denken, maar het is wel duur, 32 euro. En de kans is groot dat mijn ouders het er niet mee eens zijn.

Je vergeet erbij te vermelden dat je ouders het er niet mee eens zijn omdat je nog geen 18 bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 17:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Distinctive schreef:
SL8492 schreef:
Wel kut dat nu Julian niet meer gaat, en ik geen vervoer meer heb en waarschijnlijk niet meer kan gaan. Hopen dat ik nog wat kan regelen!

trein? wij gaan ook gewoon trein :)

Zo zat ik ook te denken, maar het is wel duur, 32 euro. En de kans is groot dat mijn ouders het er niet mee eens zijn.


En met de auto vonden ze wel goed? Apart verhaal. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 18:01 
 
Hardtraxxer

Aanwezig! KNALLEN
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig met Xtd :D Wordt een mooi feestje :) Dakpan, bij deze een oproep dat je ook moet komen, lamlul.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten