Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 02:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waterig, Geen smaak, Weinig tot geen alcohol & kreeg er buikpijn van.

Overigens ben ik niet gewend van De RDB dat er parkeergeld word gevraagd, dat terrein is namelijk niet van hun. Althans dat denkt ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 09:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gewoon flesjes halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 10:00 
 
Organisator

Rolofss schreef:
Waterig, Geen smaak, Weinig tot geen alcohol & kreeg er buikpijn van.

Overigens ben ik niet gewend van De RDB dat er parkeergeld word gevraagd, dat terrein is namelijk niet van hun. Althans dat denkt ik.


Het parkeren wordt uitbesteed:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
en komen de kicks van The Prophet - H3y live echt heel fijn over!

Die gaat live echt bizar hard ja :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 12:52 
 
Hardtraxxer

Low Profile

As promised, the tracklist we played @ Bass Protocol, Club Rodenburg:

01. Philippe Rochard - Mash up
02. Catatonic Overload - The Sexual Thrill
03. Max Enforcer - Catchin' Up
04. Delete - Formula 2012
05. Degos & Re-done - Demon in Me
06. Thera & Delete - Welcome
07. Vazard - Misbegotten (Original mix)
08. Degos & Re-done - Outside the Box
09. Delete - Beheaded
10. Nico & Tetta - Restart the Party
11. Acti & N3ck - Whores & Sluts (Acti Prozac mix)
12. Degos & Re-done - Lomperkennie
13. Donkey Rollers - Justice 4 All
14. Phrantic & Deetox - Contact
15. Degos & Re-done - Forsaken
16. Wavolizer - The Chief
17. Activator - Big Fat Pancake
18. Delete - Mutants
19. Neophyte & Furian - Precious Pain
20. Prefix & Density - TC Live Polka Dj Tool
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 12:53 
 
Hardtraxxer

wat een feestje zeg!!! set van avond zowiezo die hier boven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 18:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zoooo, dat was me het feestje wel! Wat een gezelligheid en wat een setjes! :D
Erg goed vermaakt en in mijn ogen alleen maar liefhebbers op dit feest.
Ook behoorlijk wat hardtraxxers gesproken die ik al kon, maar ook een paar wat ik nog niet eerder had gesproken, spraken mij aan.
Altijd leuk om mensen in het echt te spreken van hier :)
De rest zou me ongetwijfelt wel voorbij hebben zien stuiteren ofzo, iniedergeval ik ben de linker:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 19:24 
 
Hardtraxxer

haha zag je zitten bij delete op laatste half uur was je moe ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 23:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

thehardstyleholland schreef:
11. Acti & N3ck - Whores & Sluts (Acti Prozac mix)

NEEEEEEE, heb ik deze gemist :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 14:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

thehardstyleholland schreef:
haha zag je zitten bij delete op laatste half uur was je moe ??


Klopt haha. Totaal tam zelfs had bij delete nog geprobeerd maar b-front heeft me afgemat, was namelijk al smiddags aan de drank, daar een bende drank op en laatse uur kakte ik totaal in. Bovendien genoten van delete en dark pact. Dat zeker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 02:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind trouwens dat De rodenburg weer een fantastisch feest heeft neergezet, ik kijk nu al uit naar TC celebrates.

Al dat negatieve gedoe krijgt weer teveel aandacht en wil toch wel eventjes zeggen dat ik een heel fijn avondje heb gehad :loving:

+Rodenburg
+B-Front
+Dark pact & delete

om dan toch nog Eventjes iets te zeiken....

Ik vond de set van DP niet heel geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 09:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rolofss schreef:
Al dat negatieve gedoe krijgt weer teveel aandacht en wil toch wel eventjes zeggen dat ik een heel fijn avondje heb gehad :loving:

Ik hoorde ook alleen maar slechte verhalen, maar eenmaal binnen vond ik toch dat het helemaal niet zo slecht was als de meeste zeiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Wat een topfeest weer! Mijn verslag staat hier online : https://partyflock.nl/report/12931:Bass_Protocol


Altijd leuk om je verslagjes te lezen man. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2013 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
flevoboys schreef:
Wat een topfeest weer! Mijn verslag staat hier online : https://partyflock.nl/report/12931:Bass_Protocol


Altijd leuk om je verslagjes te lezen man. ^^


Thnx! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 09:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rolofss schreef:

Ik vond de set van DP niet heel geweldig.


Precies wat ik verwachtte, heel veel recente a2 tracks, collab met Radical R. en Dark Symphony. (niet geweldig dus idd!)

Ik vond 't ook een heel dik feest, topsets: Delete en Dark Pact ( platenkeuze van Dark Pact vond ik niet matig, z'n recente eigen tracks doen me namelijk niets)
B-Front draaide verrassend: tracks zoals Rate Reducer, LMPSJNK, Ruff (oudere edit) en veel eigen tracks zoals W.A.R., Undiscovered etc.

+ Geluid in main
- Geluid in tweede ruimte
- Betalend parkeren (3 euro)
- Deetox met foute platenkeuze imo: Hour Of The Night, Freakz At Night, ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 16:25 
 
Hardtraxx Veteran

Ga anders even klagen over 3 euro :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 21:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dat je 3 euro moest betalen voor parkeren vond ik ook nog een minpuntje
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het een minpuntje dat degene die moest rijden, de volledige tank kosten op zich nam en dan ook nog eens die 3 euro parkeergeld. Ik ben echt uit m'n plaat gegaan toen ik dat hoorde. Die parkeer gozer wist niet eens of Gabber Piet al binnen was. Waar was die 3 euro dan voor!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Dat je 3 euro moest betalen voor parkeren vond ik ook nog een minpuntje

Begrijpelijk
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten