Rolofss schreef:
Ik vond de set van DP niet heel geweldig.
Precies wat ik verwachtte, heel veel recente a2 tracks, collab met Radical R. en Dark Symphony. (niet geweldig dus idd!)
Ik vond 't ook een heel dik feest, topsets: Delete en Dark Pact ( platenkeuze van Dark Pact vond ik niet matig, z'n recente eigen tracks doen me namelijk niets)
B-Front draaide verrassend: tracks zoals Rate Reducer, LMPSJNK, Ruff (oudere edit) en veel eigen tracks zoals W.A.R., Undiscovered etc.
+ Geluid in main
- Geluid in tweede ruimte
- Betalend parkeren (3 euro)
- Deetox met foute platenkeuze imo: Hour Of The Night, Freakz At Night, ...