Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 18:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ticket binnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ticket binnen :)

Whoop whoop!

Ik haal m'n ticket volgende week :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2013 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ook aanwezig, de herkansing voor Delete :D ben zeer benieuwd hoe het geluid is in zo'n discotheek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 18:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

100% aanwezig. woon dichtbij, als je een slaapplaats zoekt.... hardtraxxers altijd welkom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 23:30 
 
Hardtraxx Veteran

Distinctive schreef:
ook aanwezig, de herkansing voor Delete :D ben zeer benieuwd hoe het geluid is in zo'n discotheek.

Het schijnt dat ze pas geleden een nieuw, zuiverder geluidssysteem hebben geinstalleerd, dus ik neem aan dat het prima in orde is. Ik kan je uit ervaring vertellen dat het geluid (met name in de hoofdzaal) in ieder geval hard genoeg is :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 16:58 
 

ik typ alles met shift gvd ongelovelijk kut dit :lol:

iemand vroeg of ik nog plek had in de auto naar bass protocol>>>>

dus ik vraag: wie rijdt er die dag mee die zich bij mij aangemeld had?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
ik typ alles met shift gvd ongelovelijk kut dit :lol:

iemand vroeg of ik nog plek had in de auto naar bass protocol>>>>

dus ik vraag: wie rijdt er die dag mee die zich bij mij aangemeld had?

Ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 21:37 
 
Hardtraxx Elite

Wie gaat vanuit de omgeving Rotterdam met de auto en zo ik misschien mee kunnen rijden? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 16:51 
 
Hardtraxx Elite

Toch aanwezig :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gastenlijst plaatsen gewonnen dus aanwezig. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch niet aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 18:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch wel aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 15:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb hier zoo gvd zin in! krijg deze week nieuw oordoppen binnen, vond geluid bij rodenburg
ontzettend zuiver maar wel erg hard. kan me goed herinneren toen radical redemption annihilate draaide,
nou die screetches kon je fucking goed horen, kippevel moment was dat. Ik hoop dat die screetches van tartaros
ook goed te horen zullen zijn :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 15:13 
 
Hardtraxx Elite

Ik heb hier ook gruwelijk veel zin in!!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket al even binnen en zin in :D
Wootum en een maat halen in Culemborg en dan nog een kwartiertje en binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 19:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Ticket al even binnen en zin in :D
Wootum en een maat halen in Culemborg en dan nog een kwartiertje en binnen :D

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

feesten/carpoolservice-kiss-ride-t23202-150.html#p1257388

Ik zal het echt heeel fijn vinden als iemand mij kan helpen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 11:25 
 
Organisator

Kaarten zijn nog beschikbaar in de voorverkoop (raar maar waar)
Aan de deur verwachten wij dat er ook nog tickets beschikbaar zijn;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 11:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Club Rodenburg schreef:
Kaarten zijn nog beschikbaar in de voorverkoop (raar maar waar)
Aan de deur verwachten wij dat er ook nog tickets beschikbaar zijn;)

Mooi, want weet pas laatste moment of ik erheen ga of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 12:02 
 
Hardtraxxer

Club Rodenburg schreef:
Kaarten zijn nog beschikbaar in de voorverkoop (raar maar waar)
Aan de deur verwachten wij dat er ook nog tickets beschikbaar zijn;)


Wanneer komt de timetable ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 13:00 
 
Hardtraxxer

Vanavond kaartje kopen. Heel veel zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 13:24 
 
Organisator

hoihoudoe schreef:
Club Rodenburg schreef:
Kaarten zijn nog beschikbaar in de voorverkoop (raar maar waar)
Aan de deur verwachten wij dat er ook nog tickets beschikbaar zijn;)


Wanneer komt de timetable ?


Vandaag om 17:00 komt die online:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 17:04 
 
Organisator

Last info for Bass Protocol next saturday:

Timetable:
Charon 22:00-23:00
The R3belz 23:00-00:00
Digital Punk 00:00-01:00
Chris One 01:00-02:00
Thera 02:00-03:00
Degos & Re-Done vs Deetox 03:00-04:00
B-Front 04:00-05:30
Delete vs Dark Pact 05:30-06:30
Kratos 06:30-07:00

Mc Shizzler

Area 2
22:00 - 23:00 Black Sunrise
23:00 - 00:00 Dark Chemistry
00:00 - 01:00 D'Cepticon
01:00 - 02:00 Low Profile
02.00 – 03.00 Juized
03.00 – 04.00 Tartaros
04.00 – 05.00 The Geminizers
05:00 - 06:00 Influentialz

Tickets are still available via: http://www.clubrodenburg.nl/index.php?p ... ap1&id=415

Doorsale will be available aswell for €20,-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 18:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nette timetable, en 1,5 uur B-Front is natuurlijk altijd top!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten