Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Bericht Geplaatst op 19 sep 2013 20:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig met (alweer) 2 auto's vol Belgen :D

Wie weet wat we kunnen verwachten van de artiesten die voor Juized op de timetable staan in de tweede ruimte?
Bericht Geplaatst op 19 sep 2013 21:53 
 
Hardtraxxer

Van Low Profile & Black Sunrise weet ik dat ze flink kunnen knallen.
De andere ken ik niet..
Bericht Geplaatst op 19 sep 2013 23:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Aanwezig met (alweer) 2 auto's vol Belgen :D

Wie weet wat we kunnen verwachten van de artiesten die voor Juized op de timetable staan in de tweede ruimte?


Tel er maar 2 belgen bij ;). Ik en mijn maat komen ook een kijkje nemen vanuit de Kempen ;).
Bericht Geplaatst op 20 sep 2013 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Je vergeet erbij te vermelden dat je ouders het er niet mee eens zijn omdat je nog geen 18 bent.

Het is gewoon 16+ hoor ;)
Kans dat ik aanwezig ben wordt overigens steeds kleiner :(
Bericht Geplaatst op 20 sep 2013 08:51 
 
Hardtraxx Elite

SL8492 schreef:
Richardd schreef:
Je vergeet erbij te vermelden dat je ouders het er niet mee eens zijn omdat je nog geen 18 bent.

Het is gewoon 16+ hoor ;)
Kans dat ik aanwezig ben wordt overigens steeds kleiner :(

Jammer man! :(
Bericht Geplaatst op 20 sep 2013 17:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Richardd schreef:
Je vergeet erbij te vermelden dat je ouders het er niet mee eens zijn omdat je nog geen 18 bent.

Het is gewoon 16+ hoor ;)
Kans dat ik aanwezig ben wordt overigens steeds kleiner :(

Gewoon zeggen dat je vervoer hebt tegen je ouders, wat niet weet wat niet deert.
Bericht Geplaatst op 20 sep 2013 17:17 
 
Hardtraxx Elite

2 Kaarten gewonnen wie o wie gratis mee maar wil wel rijden? :woot:
Bericht Geplaatst op 20 sep 2013 17:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dylan-E schreef:
2 Kaarten gewonnen wie o wie gratis mee maar wil wel rijden? :woot:

Uit welke richting kom je?
Bericht Geplaatst op 20 sep 2013 17:30 
 
Hardtraxx Elite

Zuid-Holland (Delft)
Bericht Geplaatst op 20 sep 2013 18:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dylan-E schreef:
Zuid-Holland (Delft)

Oh nee sorry, dat ligt te ver van de route af.
Bericht Geplaatst op 20 sep 2013 18:43 
 
Hardtraxxer

Ben ook weer aanwezig!! :thumbsup: top line up dus word weer vetjes!
Bericht Geplaatst op 20 sep 2013 19:20 
 
Hardtraxxer

Dikke lichtshow aanwezig lees ik net! :cool:
Bericht Geplaatst op 20 sep 2013 19:51 
 
Hardtraxxer

Michaelotje schreef:
Dikke lichtshow aanwezig lees ik net! :cool:


daar kom je ook egt voor he! :P
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vanavond is het zover! (L)

Hier nog een opwarmertje!
hardstyle/dj-plng-guido-bass-protocol-warm-up-mix-t38728.html
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:42 
 
Hardtraxxer

Zin in :yay:
Keertje alleen reizen maar ik zal me zeker vermaken.
Kijk nu al uit naar de set van Delete & Dark Pact :woot:
Blauw welcome shirt aan met rode adidas schoenen daaraan ben ik te herkennen.
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 13:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook maar kaartjes gekocht vandaag, helemaal nog geen tijd voor gehad :P
Waarschijnlijk vanaf uurtje of 1 pas aanwezig, lekker rustig aan. Voor die tijd toch niet bijster interessant.
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 14:38 
 
Hardtraxxer

Als het geluid in orde is kan dit een hele dikke fissa worden :drool:
Erg veel zin in iig :)
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas niet meer aanwezig. Veel plezier iedereen vanavond :)
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis93 schreef:
Als het geluid in orde is kan dit een hele dikke fissa worden :drool:
Erg veel zin in iig :)

Heuj, zie ik jou ook weer eens!
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 19:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tot vanavond jongens! De hardtraxxers die me herkennen hoor ik t vanzelf wel :P
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 19:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zoals altijd aanwezig in mijn Wafelijzer tshirt.
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SiweZ schreef:
Tot vanavond jongens! De hardtraxxers die me herkennen hoor ik t vanzelf wel :P

:thumbup:
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond eens lekker de beesd uithangen :D
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 19:50 
 

flevoboys schreef:
Vanavond eens lekker de beesd uithangen :D

Afbeelding

wat een woordgrap....
Bericht Geplaatst op 21 sep 2013 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in! :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten