Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 17:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg jammer dat ik niet aanwezig kan zijn!
De line up is echt veels te lekker! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 18:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
wootum schreef:
Aanwezig met waarschijnlijk het OV door een hele lieve jongen :)

Is hij ook sexy?

Joah, very sexy :$

Ticket is trouwens binnen. Er rijden dat weekend alleen geen treinen tussen Den Bosch en Eindhoven. Wordt dus gewoon met de auto gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 19:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Love2Party schreef:
Aanwezig! :loving: Trouwens echt dik respect voor die marketing campagne, leuk verzonnen. :thumbsup:

Ran-D vs Adaro [seminar: Raw with a capital R]
Thera [workshop: Go crazy when you want to]
Solutio & The I's [seminar: Believers are the future]
B-Front [lesson: the Pureness of the beat will always survive]
Luna vs E-Force (Masterclass showcase]
Zany vs Titan [discussion: Core or style who gives a damn when its hard?]
Crypsis vs Radical Redemption [workshop: how to become a Final Boss]
Mc DL! [Host of the night]

Die workshop how to become a Final Boss :loving: :drool:



Als dit ook de volgorde van draaien is ben ik enorm tevreden. Ik kan hier wrs pas om 1u aanwezig zijn door een verplicht kerstdiner. Iedereen die ik wil zien, kan ik dan nog aanschouwen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 14:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denk toch dat Thera gaat afsluiten. Maar wat een sicke line up.
Dit keer ook maar met de auto vol heen, ov naar de Hemkade vind ik maar niks:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 15:03 
 
Hardtraxx Veteran

Ik weet zeker van niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 15:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Ik weet zeker van niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje binnen (L) Dit wordt een mooie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 20:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Firetrap schreef:
Ik weet zeker van niet.


Dan weten we dat ook weer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 21:29 
 
Hardtraxx Addict

Hoop op Crypsis & RR, Zany & Titan is ook prima.

Keiveel zin in, muzikaal boeiend is van begin tot eind :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 00:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Dear Bass Academy Students,
The Master class will start in 2 weeks and 1 day.
Here is your dedicated roster:

Workshop: how to become a Final Boss. (Mr. Crypsis & Mr. Radical Redemption)
Seminar: Raw with a capital R. (Professors Ran-D & Adaro)
Workshop: Go crazy when you want to! (High Teacher: Thera)
Seminar: Believers are the future. (with last year students: Solutio & The I's)
Lesson: The Pureness of the beat will always survive. (Professor Mr. B-Front)
The Masterclass showcase (Head of the school: Dj Luna & Mr. E-Force)
Discussion: Core or style who gives a damn when it’s hard? (Dr. Zany & Dr. Titan)

All hosted by: Mc DL! (Janitor of the Academy)

The exact times of each lesson will be revealed in a couple of days.
The 22 of December, we expect you to know the essence of the Anthem below.
So please stay tuned and practice hard on your homework.


Staat op de FB pagina van BKJN, zou dit ook de draai volgorde zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop 't niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 01:06 
 
Hardtraxxer

Jammer dat ik hier niet bij kan zijn, want die line-up is echt super. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ook kaartje binnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 23:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Probeer er ook bij te zijn, ligt er denk ik wel aan of Freaqshow nog doorgaat. Heb geen centen voor beide :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 07:39 
 
Hardtraxxer

Pff.. Waarom heb ik geen geldboom? :/
Na loudness te hebben meegemaakt wil ik dit echt niet missen...
Tijd om al het klein geld op te rapen dat ik op me kamer laat slingeren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 12:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kak, dit ziet er niet gek uit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, volgende week maar is mn kaartje daarvoor halen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 13:53 
 

Aanwezig hoor. :) Dikke line-up, nog nooit in zaandam geweest. Altijd leuk om nieuwe locaties te zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 14:02 
 
Hardtraxxer

Nazale schreef:
Aanwezig hoor. :) Dikke line-up, nog nooit in zaandam geweest. Altijd leuk om nieuwe locaties te zien!


Mag hopen dat je met eigen vervoer ga? Het station is namelijk toch wel een stukkie lopen, vooral 's ochtends + het wachten op de eerste treinen. Beviel mij in ieder geval niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 14:05 
 
Hardtraxxer

Is kijken of ik wat vrienden mee kan krijgen, wil hier eigenlijk wel graag heen!!

Line-up (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximaal kwartier lopen. Valt reuze mee, ik doe het iedere keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 14:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ga maar eens even bij mn vader informeren of ie dat weekend thuis is of niet. Zo niet, lekker op de fiets naar de Hemkade. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 14:28 
 
Hardtraxxer

Nando schreef:
Maximaal kwartier lopen. Valt reuze mee, ik doe het iedere keer.


Heb het een keer gedaan, was voor mijn gevoel een klere eind. Maargoed, ligt er waarschijnlijk ook aan in welke staat je bent :innocent:

In ieder geval veel zin in dit feestje. Hopelijk komt er een knappe timetable.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 17:38 
 

Eigenlijk nog geen idee hoe we het gaan doen. We zien het wel. Ik ben over t algemeen niet iemand die nog bakken vol energie heeft op t eind van een feest, dus we zullen t meemaken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 18:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik ben er ook nog niet uit of ik met de auto of met de trein ga :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten