Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

22:00 tot 06:00

Kaartverkoop start 26 oktober.

Line-Up
Adaro
Dark Pact
Deetox
Exit Mind
Fanteria
Frequencerz
Hasty Boy
High Voltage
Kevin Kaos
Luna
Main Concern
Outbreak
Prefix & Density
Sasha F
Solutio & The I's
Titan
Warface
Avio Live
B-Front Live
E-Force Live
Thera Live
MC: No-iD
MC: The Russian
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Adaro
Dark Pact
Deetox
Exit Mind
Main Concern
Prefix & Density
Sasha F
Solutio & The I's
Titan
Warface
B-Front Live
Thera Live


:surrender: :surrender: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 11:00 
 
Hardtraxxer

Wat een zieke line up :surrender: :drool:
Hier laat ik wel rebellion en st8ment voor schieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 11:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

127% aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 11:03 
 
Hardtraxx Addict

Belachelijk vette line-up :O Hier rij ik het hele land wel voor door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette line up, ben er helaas niet bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 11:27 
 
Hardtraxx Elite

Analoxx schreef:
Belachelijk vette line-up :O Hier rij ik het hele land wel voor door!

Same here!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit, dat ik deze moet missen. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 12:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit wil ik toch echt wel meemaken. Zaterdag gewoon ticket kopen en ik zie wel hoe ik er kom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 12:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ziekelijk vette lineup, kan niet wachten :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 12:45 
 
Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Adaro
Dark Pact
Deetox
Exit Mind
Main Concern
Prefix & Density
Sasha F
Solutio & The I's
Titan
Warface
Avio Live
B-Front Live
E-Force Live
Thera Live

:worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 12:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Belachelijk dikke line-up dit :cry: Ga die avond wel al naar TC Celebrates @ Cherrymoon... Wordt vast ook een leuk feestje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sakkerloot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toffe line up, maar dan moet ik na Qult verdomme weer naar het westen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Dark Pact
Deetox
Exit Mind
High Voltage
Main Concern
Prefix & Density
Solutio & The I's
Titan
Warface
Avio Live
B-Front Live
Thera Live


:surrender: :surrender:

Deze line up is wel heel ziek zeg, ondanks dat het een heel eind weg is ga ik toch proberen om hier bij te zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 15:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wel een gave line-up, even kijken tegen die tijd. Kan heel leuk worden, moet Main Concern nog altijd een keer zien en als Sasha F net als op wish weer z'n oudere tracks gaat draaien :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

aaaaanwezig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 15:49 
 
Hardtraxxer

Tuurlijk is dat Theracords feestje in Belgie op de zelfde datum :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Toffe line up, maar dan moet ik na Qult verdomme weer naar het westen

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Henk-Jan schreef:
Toffe line up, maar dan moet ik na Qult verdomme weer naar het westen

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Haha het ging me meer om de transportkosten elke keer maat
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien wel aanwezig. Tegen die tijd even kijken. Verre afstand, maar wel een dikke line-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Mr Lellebel schreef:
Henk-Jan schreef:
Toffe line up, maar dan moet ik na Qult verdomme weer naar het westen

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Haha het ging me meer om de transportkosten elke keer maat

Dan moet je, je zin beter formuleren maat, jeetje maat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 19:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een optie dit! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere line up hoor. Dit of Time Warp :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2013 23:58 
 
Hardtraxx Elite

Echt vette line-up! Jammer dat het bijna 3 uur reizen is voor mij...
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten