Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Organisator
BKJN

Zaterdag 22 december 2012
23:00 - 06:00
North Sea Venue, Zaandam

Prijzen
Voorverkoop: €22,50
Deurverkoop: €30,-

Minimumleeftijd
18

Line-up
B-Front
Luna vs E-Force
Ran-D & Adaro
Thera
Solutio & The I's
Zany vs. Titan
Crypsis & Radical Redemption
Hosted by: MC DL!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 12:05 
 
Hardtraxx Elite

Als dit een maand later was kon ik hier gewoon heen voor m'n verjaardag! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 12:06 
 

Onthafloorx schreef:
Als dit een maand later was kon ik hier gewoon heen voor m'n verjaardag! :cry:



Ga je voor je verjaardag lekker naar qlimax! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje vroeg aankondigen niet? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Beetje vroeg aankondigen niet? :P

Niet mijn probleem. :P Wel tof dat er weer een editie komt in ieder geval! Ziet er ook naar uit dat ze van plaats zijn veranderd naar de main. Wel jammer, geluid in die kleine zaal is geweldig en daar hangt veel meer sfeer.

Hoop op meerdere zalen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 18:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pff waarom naar de grote zaal :/ De vorige edities waren maar gezellig druk voor een mannetje of 500...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 18:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Misschien is het eenmalig ivm 'Masterclass'? Maar opzich wel jammer, vond het de laatste keer echt gezellig in die kleinere zaal (al was het geluid niet alles).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 18:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geluid was juist geweldig in die kleine zaal. Keihard en zuiver :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 18:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Door die geluidbox rechtsvoor heb ik echt dagenlang last van m'n oor gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 18:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja je moet ook niet zonder gehoorbescherming daar naar binnen gaan.
Op Lesson 3 intens blij geweest met m'n oordoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 19:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vond het geluid juist heel onzuiver en totaal geen bass hebben, maar me wel prima vermaakt in dat hok. Gezellige sfeer hing er :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 12:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geen bass :O bij de editie dat ik er was, toen Tatanka afsloot.. Jezus wat een bass toen, trilde op me voeten .. Was iets 'te' veel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 12:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vorige keer werd ik bijna doof man :P Maar inderdaad jammer dat het niet meer in de kleine zaal is, maarja we moeten het natuurlijk wel een kans geven. Met een leuke line up ben ik mss wel gewoon weer aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2012 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Ik vond het geluid juist heel onzuiver en totaal geen bass hebben, maar me wel prima vermaakt in dat hok. Gezellige sfeer hing er :)

Klopt, de bass was om te janken bij Lesson 3. Overigens ging er toen ook nog een speaker kapot.

Lesson 2 was het geluid stukken beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 11:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben er vanaf Lesson 1 elke les bij geweest, en ook zal ik hier uiteraard weer bij zijn. Wel beetje vroeg, maar dat maakt niets uit. Uiteraard zal ik kijken wat er in de mogelijkheid ligt om een leuke preparty te organiseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk ook wel aanwezig, Lesson 2 erg goed bevallen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze les moet ik helaas missen. Qiggo Dome gaat voor.

EDIT: Datum is gewijzigd:

Citaat:
Bass Academy is forced to move to another date later this year,
On the 22th of December the Master class edition will be there!­
Expect only the best Raw Hardstyle.­
More info soon…
bron: BKJN EVENTS
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aangepast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 20:50 
 
Hardtraxxer

Ben heel erg benieuwd naar dit feest. Ben naar 2 lessen in de Area geweest en die waren echt geniaal! Juist door die kleine zaal hing er een geweldige sfeer. :love: Hoop echt dat het niet ten koste gaat van de sfeer doordat het nu in de grote zaal is. Maar goed, als de line up vet is zeker aanwezig. We geven het gewoon een kans, het was afgelopen 2 keren te vet om niet te gaan. (L) :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 21:28 
 
Hardtraxxer

Hee nando huren jullie een bedrijf in voor de promotie(flyeren, plakke, socialmedia).

Of is dat niet nodig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 21:29 
 

SirBallsack schreef:
Hee nando huren jullie meestal een bedrijf in voor de promotie(flyeren, plakke, socialmedia).

Kwestie van zelf doen......
zo moeilijk is dat niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 21:50 
 
Hardtraxxer

Zit u ook in de organisatie?

Want voor een prikkie is de last van promotie werk verdwenen en kunt u ergens anders op concentreren met evenementen heb je nooit tijd genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 21:53 
 
Hardtraxxer

SirBallsack schreef:
Zit u ook in de organisatie?

Want voor een prikkie is de last van promotie werk verdwenen en kunt u ergens anders op concentreren met evenementen heb je nooit tijd genoeg.

Of je huurt een paar bezoekers in die het voor een gastenlijst plek doen, kost waarschijnlijk nog minder en het enige wat je moet doen is de flyers bezorgen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SirBallsack schreef:
Zit u ook in de organisatie?

Want voor een prikkie is de last van promotie werk verdwenen en kunt u ergens anders op concentreren met evenementen heb je nooit tijd genoeg.

Organisatie wordt gedaan door Beter Kom Je Niet. Lijkt me dat hij dan (als hij bij die organisatie zou horen, wat hij niet doet) wel onder een andere naam zou reageren.

Verder:
Citaat:
Advertenties, promotionele teksten en links voor producten, diensten of websites worden niet gewaardeerd op de gehele website. Wil je toch adverteren neem dan contact op met de website beheerder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 22:17 
 
Hardtraxxer

Bedankt..

Mooi hoe iedereen voor elkaar klaar staat op dit forum. (L)
1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten