Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, hier ga ik sowieso heen. Heerlijke line-up. B-Front, Solutio & The I's, Thera, Luna vs E-Force, Zany vs Titan :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 16:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Woeei, vette line-up dit, maatjes maar ff overhalen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 14:31 
 
Artiest
Avatar gebruiker



xd Ik zie een paar bekende koppies op t einde :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 15:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
bekende koppies

:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 18:18 
 
Hardtraxx Elite

Als ik iemand meekrijg ben ik er ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 18:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Besloten om toch te gaan. Maatjes uit Breda en Hoorn gaan ook.

Ben alleen bang dat het echte Bass Academy gevoel verdwijnt bij deze editie. Aangezien we naar de mainzaal verhuizen van de Hemkade. Juist in dat kleine zaaltje achter de main was het altijd knallen geblazen.
In de mainzaal is de vloer ook altijd donders glad. Erg jammer van de zaalkeuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2012 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat ik wel aanwezig ben, dikke line-up! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rodedoffer schreef:
DjThera schreef:
bekende koppies

:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2012 23:46 
 
Hardtraxx Addict

Kaartje binnen, Thrillogy weer opnieuw beleven met zo'n lineup :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 15:21 
 
Hardtraxxer

Ticket is binnen. Wordt weer een leuk feestje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook maar snel even een kaartje halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zojuist een kaartje aangeschaft. Erg wrede line up op een enkeling na. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 21:51 
 
Hardtraxxer

Jeff3rd schreef:
Besloten om toch te gaan. Maatjes uit Breda en Hoorn gaan ook.

Ben alleen bang dat het echte Bass Academy gevoel verdwijnt bij deze editie. Aangezien we naar de mainzaal verhuizen van de Hemkade. Juist in dat kleine zaaltje achter de main was het altijd knallen geblazen.
In de mainzaal is de vloer ook altijd donders glad. Erg jammer van de zaalkeuze.

+1 Ben hier ook niet zo blij mee. Hoe groter de zaal hoe meer het ten koste gaan van de sfeer en dat is nou juist het vetste van heel dat feest. Maar goed, we gaan gewoon. Volgend jaar krijgen we weer gewoon kleine edities in de Area. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 21:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net kaartje gekocht :thumbsup: Kijk er nu al naar uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 13:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Aanwezig met waarschijnlijk het OV door een hele lieve jongen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 13:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier ben ik zeker aanwezig. thuis wedstrijd :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Aanwezig met waarschijnlijk het OV door een hele lieve jongen :)

Is hij ook sexy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Als ik iemand meekrijg ben ik er ook!

Dennis gaat wel, voor mij wordt het iets te veel aan feestjes in december als ik dit er nog bij ga doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 18:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helaas niet aanwezig.. maar oh oh wat wil ik graag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje binnen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
wootum schreef:
Aanwezig met waarschijnlijk het OV door een hele lieve jongen :)

Is hij ook sexy?

Niet roddelen over mij :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 12:26 
 
Hardtraxxer

Aanwezig! :loving: Trouwens echt dik respect voor die marketing campagne, leuk verzonnen. :thumbsup:

Ran-D vs Adaro [seminar: Raw with a capital R]
Thera [workshop: Go crazy when you want to]
Solutio & The I's [seminar: Believers are the future]
B-Front [lesson: the Pureness of the beat will always survive]
Luna vs E-Force (Masterclass showcase]
Zany vs Titan [discussion: Core or style who gives a damn when its hard?]
Crypsis vs Radical Redemption [workshop: how to become a Final Boss]
Mc DL! [Host of the night]

Die workshop how to become a Final Boss :loving: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 13:34 
 
Hardtraxx Veteran

Ja vet koewl consept ensoow
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd, wat een originaliteit xd
btw... Ticket is binnen! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Love2Party schreef:
Zany vs Titan [discussion: Core or style who gives a damn when its hard?


Style.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten