DjThera schreef:
Ik vond t erg gaaf en heb me echt goed geamuseerd

Nog wat leuke footage
[youtube]http://youtu.be/B_eHGtPy3lo[/youtube]
Balen dat t leek alsof t na mijn 1e kwartiertje inkakte, zeker omdat ik daarna pas eigen tracks ben gaan draaien

(zijn the battle, breaking point en crisis v D&R echt zoveel 'softer?)
Had wel mn set net wat anders opgebouwd dan ik normaal doe om toch wat vloeiender geheel te krijgen zo over de hele avond, maar voor diegene die me altijd alleen zien afsluiten kan ik me wel voorstellen dat de set net wat onverwacht was
Ik verwachtte heus geen industrial ofzo hoor

. Maar je draaide New System en die Loudness tool in het begin en enkele platen die daar achteraan kwamen, klonken gewoon veel softer daar. Of het moest daar gewoon aan het geluidssysteem liggen

. En als laatste The Dungeon vond ik ook wel een beetje raar.