Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 15:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Ik heb hier echt geen enkel moment het Bass Academy gevoel gehad. De mensen wie bij 1,2 en 3 zijn geweest weten wel wat ik bedoel. Ik had meer het idee dat ik op een Reset : Raw stond. Juist dat knusse uit de kleinere Are48 en dat heerlijke geluidssysteem maakten het compleet. Vond Pieter ook wat tegenvallen. Alsof ie zich inhield. Ik ben betere sets van hem gewend. Titan en Zany haalden echt het tempo eruit. Was dan ook enorm blij dat Crypsis en RR begonnen. Ben toen nog heerlijk los gegaan. Vond die set ook echt als enigste Bass Academy waardig.

Hopelijk is de volgende editie gewoon weer in de Are48. Zoals ik al naar Black Sunrise appte : Bass Academy is zijn ziel verloren.


Nope, het zit juist in een uplift de organisatie wilt steeds stapje groter en dit was de eerste stap. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 16:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik als vaste bezoeker vind dit niet echt een stap vooruit. Maargoed, jammer dat ze deze "stap" maken. Heb het er ook over gehad met iemand van de organisatie. Die snapte me wel, maar zei ook dat er gewoon geld verdiend moest worden. De afgelopen Bass Academy's konden net aan financieel dicht geplakt worden zei hij. Nu hebben ze een aardige winst eruit gehaald. De vierde editie (early hardstyle + extra area early rave) met kerst vorig jaar was dan ook gewoon een misstap volgens hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 12:34 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik vond t erg gaaf en heb me echt goed geamuseerd :)

Nog wat leuke footage
[youtube]http://youtu.be/B_eHGtPy3lo[/youtube]

Balen dat t leek alsof t na mijn 1e kwartiertje inkakte, zeker omdat ik daarna pas eigen tracks ben gaan draaien :lol: (zijn the battle, breaking point en crisis v D&R echt zoveel 'softer?)

Had wel mn set net wat anders opgebouwd dan ik normaal doe om toch wat vloeiender geheel te krijgen zo over de hele avond, maar voor diegene die me altijd alleen zien afsluiten kan ik me wel voorstellen dat de set net wat onverwacht was
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 13:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Ik vond t erg gaaf en heb me echt goed geamuseerd :)

Nog wat leuke footage
[youtube]http://youtu.be/B_eHGtPy3lo[/youtube]

Balen dat t leek alsof t na mijn 1e kwartiertje inkakte, zeker omdat ik daarna pas eigen tracks ben gaan draaien :lol: (zijn the battle, breaking point en crisis v D&R echt zoveel 'softer?)

Had wel mn set net wat anders opgebouwd dan ik normaal doe om toch wat vloeiender geheel te krijgen zo over de hele avond, maar voor diegene die me altijd alleen zien afsluiten kan ik me wel voorstellen dat de set net wat onverwacht was


Ik verwachtte heus geen industrial ofzo hoor :D. Maar je draaide New System en die Loudness tool in het begin en enkele platen die daar achteraan kwamen, klonken gewoon veel softer daar. Of het moest daar gewoon aan het geluidssysteem liggen :). En als laatste The Dungeon vond ik ook wel een beetje raar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 14:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Ik vond t erg gaaf en heb me echt goed geamuseerd :)

Nog wat leuke footage
[youtube]http://youtu.be/B_eHGtPy3lo[/youtube]

Balen dat t leek alsof t na mijn 1e kwartiertje inkakte, zeker omdat ik daarna pas eigen tracks ben gaan draaien :lol: (zijn the battle, breaking point en crisis v D&R echt zoveel 'softer?)

Had wel mn set net wat anders opgebouwd dan ik normaal doe om toch wat vloeiender geheel te krijgen zo over de hele avond, maar voor diegene die me altijd alleen zien afsluiten kan ik me wel voorstellen dat de set net wat onverwacht was


Ik had stiekum gewoon gehoopt op een set als Multigroove en Decibel. Gewoon als 2e plaat Mosquito/Bombs away erop gooien en de boel plat draaien. Zulke dingen kunnen op Bass Academy (Althans, wel op de vorige edities in de kleinere area).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja mosquito is zo hard man :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 15:42 
 

Jeff3rd schreef:
Ik had stiekum gewoon gehoopt op een set als Multigroove en Decibel.

Als 5e van de 8 acts industrial erop gooien? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 05:20 
 

DjThera schreef:
Ik vond t erg gaaf en heb me echt goed geamuseerd :)

Nog wat leuke footage
[youtube]http://youtu.be/B_eHGtPy3lo[/youtube]

Balen dat t leek alsof t na mijn 1e kwartiertje inkakte, zeker omdat ik daarna pas eigen tracks ben gaan draaien :lol: (zijn the battle, breaking point en crisis v D&R echt zoveel 'softer?)

Had wel mn set net wat anders opgebouwd dan ik normaal doe om toch wat vloeiender geheel te krijgen zo over de hele avond, maar voor diegene die me altijd alleen zien afsluiten kan ik me wel voorstellen dat de set net wat onverwacht was


Toch hoger kermis gehalte dan gedacht. Ik vond dat stuk persoonlijk erg gaaf, loeihard gegaan op the battle. Sexual thrill was ook echt erg genieten. Begin was ook echt ijzersterk met zatox / new system. Aiaiai! Ik vond weinig mis met de opbouw, veel harde platen wat niet had moeten misstaan binnen deze kiet. Ik denk dat als je harder had gedraaid dat t nog minder had aangeslagen. Je deed zeker je best!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Ik had stiekum gewoon gehoopt op een set als Multigroove en Decibel. Gewoon als 2e plaat Mosquito/Bombs away erop gooien en de boel plat draaien. Zulke dingen kunnen op Bass Academy (Althans, wel op de vorige edities in de kleinere area).

Mosquito en Bombs Away zijn inderdaad véél harder dan New System en Phrantic's Loudness Tool...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 23:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Das een mening. Ik heb meer met die platen dan die jij noemt. Ik vind die harder gaan ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 23:28 
 
Hardtraxxer

Jeff3rd schreef:
Ik als vaste bezoeker vind dit niet echt een stap vooruit. Maargoed, jammer dat ze deze "stap" maken. Heb het er ook over gehad met iemand van de organisatie. Die snapte me wel, maar zei ook dat er gewoon geld verdiend moest worden. De afgelopen Bass Academy's konden net aan financieel dicht geplakt worden zei hij. Nu hebben ze een aardige winst eruit gehaald. De vierde editie (early hardstyle + extra area early rave) met kerst vorig jaar was dan ook gewoon een misstap volgens hem.

Ik begrijp je wel. Ik ben 2x in de Area geweest en dat was echt geniaal! Niet zozeer de setjes maar ook nog eens de sfeer. Ik stond meerdere malen met kippenvel op mijn armen omdat het zo vet was. Maar ja, het probleem is gewoon dat er idd geld verdiend moet worden. De vette feesten worden slachtoffer van hun eigen succes. Was met Hard Classics ook. Vorig jaar februari voor het eerst geweest, super dikke sfeer. Om de 5 minuten hoorde je het publiek reageren op de tracks die eraan kwamen. Helemaal verkocht. "Helaas" werden er door de goede verhalen meer mensen aangetrokken en daardoor werd het allemaal groter en groter en gaat dat gewoon ten koste van de sfeer. Op zich gaat er dan niets verloren aan de kwaliteit van het feest maar de sfeer wordt gewoon anders doordat het zo groot wordt. Ik stond op afgelopen Bass Academy het eerste uur ook ontzettend te vergelijken met de Area en dat moet je dan niet doen. Ik irriteerde me dood aan de mensen die constant langs je liepen. Dat was in de Area echt veel minder. Maar toen zijn we naar voren verhuisd en daar ging het best aardig los. Ik heb me uiteindelijk echt prima vermaakt en de volgende keer zal ik zeker weer aanwezig zijn maar toch gaat mijn voorkeur uit naar de Area. Ben alleen bang dat we eraan moeten wennen dat het gewoon in de grote zaal is. Zal me ook niets verbazen als er op een gegeven moment meerdere zalen komen waardoor het allemaal nog groter wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 13:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Love2party, hier hoef je voorlopig nog niet bang voor te zijn. Het blijft voorlopig sws in de hoofdzaal en bij minder kaartverkoop achterin de kleine zaal. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgende editie is dus in de Hemkade.. Heb Luna daar zelf over gesproken.. Hij zei ook dat hij evenveel kaarten in de verkoop wilde gooien, alleen dat gedeelte linksachterin gaat dan ook open!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 09:23 
 

ik ga hier naartoe voor BKJN, maar hoe vonden jullie het qua bereikbaarheid? want je moet een taxi nemen vanaf Adam centraal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 11:32 
 
Hardtraxx Addict

Kas ik was er de 22, wel met de auto het ligt helemaal weggestopt op een industrieterrein en met het OV is behoorlijk zaad om te komen heb ik het idee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 12:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jup, beste optie is om zelf met de auto te komen of met de taxi. Je kunt ook vanaf Zaandam station lopen maar reken dan op een wandeltijd van 30 minuten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 18:59 
 

Boosterz schreef:
Jup, beste optie is om zelf met de auto te komen of met de taxi. Je kunt ook vanaf Zaandam station lopen maar reken dan op een wandeltijd van 30 minuten.

ja idd, vanaf zaandam doen er wel meer denk ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 11:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Boosterz schreef:
Jup, beste optie is om zelf met de auto te komen of met de taxi. Je kunt ook vanaf Zaandam station lopen maar reken dan op een wandeltijd van 30 minuten.

ja idd, vanaf zaandam doen er wel meer denk ik?


Je bent inderdaad zeker niet de enigste als je dit doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 20:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het valt mij op dat er in deze aftermovie echt veel mensen in zijn getoond, ook mensen die helemaal van de kaart zijn. Tegenwoordig zie je dat eigenlijk nooit meer op afters. Vind dat dit wel een beter idee geeft van de sfeer dan alleen maar beelden van bovenaf en vanaf de dj. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 20:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Het valt mij op dat er in deze aftermovie echt veel mensen in zijn getoond, ook mensen die helemaal van de kaart zijn. Tegenwoordig zie je dat eigenlijk nooit meer op afters. Vind dat dit wel een beter idee geeft van de sfeer dan alleen maar beelden van bovenaf en vanaf de dj. :D

Daarom vind ik deze aftermovie wel interessant en anderen niet.. ^^

jRn schreef:
Ik vind hem wel interessant omdat ik er in sta.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 20:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind hem wel interessant omdat ik er in sta.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten