wootum schreef:
Jonas schreef:
Godverdegod waarom openen Solutio en The I's nu weer? Hun wou ik echt graag zien, maar kan er pas om 1u zijn.
Was toch wel te verwachten dat S&I's mochten openen.
Ik had gehoopt dat dit de volgorde van draaien ging zijn eigenlijk, zoals eerder was opgesomt. Boeit me echt niet dat Ran-D en Adaro hier staan.
Ran-D vs Adaro [seminar: Raw with a capital R]
Thera [workshop: Go crazy when you want to]
Solutio & The I's [seminar: Believers are the future]
B-Front [lesson: the Pureness of the beat will always survive]
Luna vs E-Force (Masterclass showcase]
Zany vs Titan [discussion: Core or style who gives a damn when its hard?]
Crypsis vs Radical Redemption [workshop: how to become a Final Boss]
Mc DL! [Host of the night