Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 22:19 
 

U?

sorry maar daarvoor ben ik nog te jong :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou nu graag een opmerking maken over dat jij toch niet omkijkt naar leeftijd, maar ja, ik wil niet weer oude koeien uit de sloot halen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 22:26 
 

indeed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 22:34 
 
Hardtraxxer

biscuit schreef:
U? sorry maar daarvoor ben ik nog te jong :')


Voor iemand de vraag beantwoorden is ook helpen hé knaap
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 22:27 
 
Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Deze les moet ik helaas missen. Qiggo Dome gaat voor.

EDIT: Datum is gewijzigd:

Citaat:
Bass Academy is forced to move to another date later this year,
On the 22th of December the Master class edition will be there!­
Expect only the best Raw Hardstyle.­
More info soon…
bron: BKJN EVENTS


Haha ik ben nu zo blij als een kind :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 23:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mwua, twijfeltje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

B-Front
Luna vs. E-Force
Ran-D & Adaro
Thera
Solutio & The I's
Zany vs. Titan
Crypsis & Radical Redemption
Hosted by: MC DL!


Wat een bazen line-up! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 19:35 
 
Hardtraxxer

Zowiezo aanwezig wat top line up!!! :drool: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 19:44 
 
Hardtraxx Veteran

Dikke optie dus, lijkt me duidelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thank God houden ze het bij één zaal trouwens. Hoop niet dat we in de toekomst Loudness-taferelen krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke lijst met namen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige edities (Lesson 2 & 3) waren echt epische feestjes. Zeker een optie dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet echt om de hoek geloof ik :P .. Wel dikke line-up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 21:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vorige editie was echt goed bevallen. En deze line-up is echt gruwelijk dik. Denk dus dat ik hier wel weer aanwezig ben ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Vorige edities (Lesson 2 & 3) waren echt epische feestjes. Zeker een optie dit!

3 was inderdaad episch. 2 schijnt episch geweest te zijn. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 22:10 
 

Chukkels schreef:
Mr Lellebel schreef:
Vorige edities (Lesson 2 & 3) waren echt epische feestjes. Zeker een optie dit!

3 was inderdaad episch. 2 schijnt episch geweest te zijn. :lol:

2 was echt super! Alleen bij q-dance presents fusion: TNL heb ik meer hardtraxxers bij elkaar gezien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Mr Lellebel schreef:
Vorige edities (Lesson 2 & 3) waren echt epische feestjes. Zeker een optie dit!

3 was inderdaad episch. 2 schijnt episch geweest te zijn. :lol:

Hahaha :P Boef!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Chukkels schreef:
Mr Lellebel schreef:
Vorige edities (Lesson 2 & 3) waren echt epische feestjes. Zeker een optie dit!

3 was inderdaad episch. 2 schijnt episch geweest te zijn. :lol:

2 was echt super! Alleen bij q-dance presents fusion: TNL heb ik meer hardtraxxers bij elkaar gezien :P

Ja, ik weet daar dus helemaal niks meer van af, behalve dat het mijn enige feest is waar ik me openlijk voor mijn gedrag geschaamd heb. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grote optie. Line-up is erg vet op een enkeling na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 23:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Misschien ook wel weer aanwezig, zoals eerder vermeld: de 2e en 3e editie waren erg leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ja, ik weet daar dus helemaal niks meer van af, behalve dat het mijn enige feest is waar ik me openlijk voor mijn gedrag geschaamd heb. xd

Was dat het bierdrink-contest feestje :P ? 2 & 3 waren idd gaaf, helaas is het geluid daar niet zo heel goed.
Vooral bij 3 was het beroerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Chukkels schreef:
Ja, ik weet daar dus helemaal niks meer van af, behalve dat het mijn enige feest is waar ik me openlijk voor mijn gedrag geschaamd heb. xd

Was dat het bierdrink-contest feestje :P ? 2 & 3 waren idd gaaf, helaas is het geluid daar niet zo heel goed.
Vooral bij 3 was het beroerd.

Ja, dat klopt. Dat was pommeren in het kwadraat tot de macht oneindig. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 09:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ondanks dat dit feestje in Zaandam bij mn vader is, is de kans nihil dat ik hier aanwezig zal zijn. December is al duur genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 10:33 
 

Optie ivm afstand
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 13:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmm, andere line-up als normaal. Ben benieuwd of het nu wel druk wordt.

Ik werk overigens in Hemkade haha.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten