Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 19:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hu hu hu lekker tanzen met Jorn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 19:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Hu hu hu lekker tanzen met Jorn :D

Ich wil nog nicht gehen!

Zin in! Held. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 19:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ich wil nog ein bisschen tanzen!!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 20:18 
 
Hardtraxx Addict

Lekker asociaal snoeien vanavond, zin in :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 20:19 
 
Hardtraxxer

Zin in !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 21:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin innnn! Jullie herkennen mij aan een polo van North Sea Venue achterop en de portofoon die aan me broek hangt haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 10:25 
 
Hardtraxxer

Geweldig feest gehad!!! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 14:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

++
- Niet te druk, niet te rustig
- Snelle barren
- Setje van Zany & Titan
- Setje van Thera (L) (L)

--
- Langzame vreetbali
- Setje van b-front
- Regen


Iemand enig idee hoe het nummer heet waar Thera mee begon? (KAT -alright remix ofzo?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aan de naam te zien zal het wel Kat vs. Gerardo Roshini - Allright (Zatox Remix) zijn. Jammer, die plaat wil ik echt al gigantisch lang horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat draaide B-front dan ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 15:28 
 
Hardtraxxer

Weet iemand welk nummer b-front als eerste draaide?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 15:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Donkey rollers - chaos
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 15:43 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Mijn tracklist :)

1. Kat meets Gerardo Roschini - Alright (Kat & Zatox Remix)
2. Sasha F - New System
3. Catatonic Overload - Futile
4. Phrantic - Loudness DJ Tool
5. Dj Thera ft Mc Nolz - Don't Back Down
6. Blackburn - Without Warning
7. Catatonic Overload - The Sexual Thrill (GZ 2011 Edit)
8. Dj Thera - The Battle
9. Dj Thera - The Breaking Point
10. Degos & Re-done - Crisis
11. Catatonic Overload - Environment (Delete Remix)
12. Phrantic & Blackburn - In Your What
13. Excision ft. Messinian - X Rated (Geck-o Bootleg)
14. Deetox & Delete - Android
15. Dj Thera & Frequencerz - Incoming
16. Degos & Re-Done - Turn It Off
17. Wavolizer - Quietly (Dj Thera Remix)
18. Tartaros & Juized - The Dungeon (Dj Thera Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 15:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Wat draaide B-front dan ?


Chaos, justice 4 all, fearless 2012, die tba uit de hardbass trailer, magic, spectral, burn remix, scary noises, virus, chemical, distorted mind warface remix... Volgens mij ook the fusion of sound, maar kan ook in een andere set geweest zijn. Op meer kom ik ff niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 15:59 
 
Hardtraxxer

JefQ schreef:
urbandesigner schreef:
Wat draaide B-front dan ?


Chaos, justice 4 all, fearless 2012, die tba uit de hardbass trailer, magic, spectral, burn remix, scary noises, virus, chemical, distorted mind warface remix... Volgens mij ook the fusion of sound, maar kan ook in een andere set geweest zijn. Op meer kom ik ff niet.


Mysterias, Inner Creativity. Teasde ook nog For the Girls maar niet gedraaid volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 16:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gezellig feestje gehad. Vond de Hemkade alleen wel wat tegenvallen.
Setjes :worship:

Ran-D en Adaro. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 16:19 
 

Bfront draaide ook nog burn it van the pitcher, Surge of power ook nog! En fusion of sound was gedraaid door solutio and the i's. Thera toch zeker de set vd avond, al was de hemkade t daar niet mee eens denk ik. Sunt. Eforce baas, divine intervention is echt een monsterlijke plaat. Zany was mwa, radical en Crypsis had ik niet zoveel zin in. Dikke vette pannenkoeken :p

+
Thera
Bfront
Eforce
Opening zany
Temperatuur (als je niet bij de luchtshaft zat, werd gewoon koud)
The purest (adaro!)
-
Luna
Luna
Luna
Ran-D
Vdk-gehalte. Weet nog dat ik op t begin zei dat niemand echt vdk was, op het eind heb ik echt m'n best gedaan om nuchtere mensen te zien. Waren er gewoon niet, te ziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 16:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B-Front gooide noctus noa er ook nog doorheen (L)

Ik heb echt een prima avond gehad. Wij kwamen binnen aan het eind van E-Force vs Luna en pakten gelijk pattern 2 mee. Daarna Ran-D & Adaro die ook lekker gas gaven. O.a. The Shade, Under Attack, The Purest, Sorrow, Never Scared, Kaylee's nightmare. Groot pluspunt was het snelle mixwerk en het feit dat KOTU niet gedraaid is! Gewoon prima platen verder allemaal. Vervolgens kwam B-Front die ook lekker z'n ding deed, kan ik altijd wel waarderen. Thera was de volgende en dit was mijn eerste keer Thera. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden, sommige platen vond ik erg vet, andere vond ik juist niks. Zany & Titan vond ik ook een beetje wisselvallig. Hele vette platen (different kind of therapy, the purest, pattern 1) afgewisseld met mindere(Remember me oa en nog een paar platen die ik niet kon). Mixwerk was af en toe ook vrij abrupt. Na deze set zijn we naar huis gegaan.

Al met al heb ik me best vermaakt, was compleet nuchter want ik reed maar ik heb het goed naar m'n zin gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 16:47 
 
Hardtraxx Addict

Zwaar goed feest, goed vermaakt. Er werd echt geweldig gedraaid, B-Front toch wel een van de helden van de avond, wat een set, heel vet dat hij Distorted Mind (Warface Remix) draaide, en al die andere ramplaten! Zany & Titan ook bizar goed en Crypsis & Radical Redemption ook gewoon weer super.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 16:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Diegene die Morphine Attack draaide. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Diegene die Morphine Attack draaide. :worship:

Ik gok Titan, die doet dat wel vaker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zodan.. Dit is absoluut een hoogtepunt van het jaar! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 17:26 
 
Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
jRn schreef:
Diegene die Morphine Attack draaide. :worship:

Ik gok Titan, die doet dat wel vaker.


Titan idd, was voor Psyco. bizar nummer btw :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bizar mooi feest gehad. Enige minpuntjes: Luna & E-Force. Wat een slechte djs jezus
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 18:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Bizar mooi feest gehad. Enige minpuntjes: Luna & E-Force. Wat een slechte djs jezus

Wat dacht je van Ran-D en Adaro, dat was misschien nog wel erger dan Luna & E-Force.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten