Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 18:48 

Hardtraxx Veteran

Style schreef:
Thera was de volgende en dit was mijn eerste keer Thera. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden

Ik weet wel wat je ervan hoort te vinden, Niels. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 19:33 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
b-ram schreef:
Bizar mooi feest gehad. Enige minpuntjes: Luna & E-Force. Wat een slechte djs jezus

Wat dacht je van Ran-D en Adaro, dat was misschien nog wel erger dan Luna & E-Force.

Die konden hun tracks tenminste nog rechtleggen :P Maar ook dat was geen beste set idd. Wat na hen volgde was allemaal genieten :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 21:09 

Hardtraxx Veteran

Wauw, vet feestje! :D Aanloop naar het feestje toe was iets minder vet, het was al een verrekt lange reis maar daar kwam nog bij dat we ergens bij Utrecht een platteband kregen, hier kwamen we middel in een tunnel even verderop pas achter , auto begon opeens bijna onbestuurbaar te worden dus gauw op de pechstrook gezet, waar we toen net midden in de tunnel stonden vast stonden.

Door het camerasysteem in die tunnel kwam er binnen no time al een sleepwagen aanrijden, (heel gevaarlijk om op een pechstrook in de tunnel te blijven hangen natuurlijk) die man heeft onze auto naar Station Breukelen gesleept. Vervolgens ook nog geholpen met een nieuwe band eronder te zetten wat hij eigenlijk niet eens verplicht is, maar met zijn krik die hij bij had was dat zo gebeurd. Echt een top kerel was het, door zijn inspanningen hadden we maar 40 minuten verloren door die stomme autopech, had ik niet echt verwacht want toen we daar midden in de tunnel op de pechstrook stonden met een lekke band dacht ik dat het einde Bass Academy was voor ons.. :P

Tot zover, het drama gedeelte.. :P

Eerste keer dat ik op een Bass Academy was, en ben er zeker over te spreken. North Sea Venue is gewoon een strakke locatie, heerlijk geluidssysteem en erg logisch ingedeeld. Drukte ging er wel weer een beetje over, maar was bij lange na niet zo storend als op Loudness als je de juiste plekjes een beetje wist te vinden. Het loopvolk door het publiek de hele avond lang daarin tegen.. >.<

Sfeer zat er van begin af aan goed in, ook al merkte je wel dat het grootste deel van de bezoekers daar volgens mij in de buurt woont en nou niet echt de muziek goed kent, maar heb me zeker niet gestoord aan die mensen. Kwam zelf ook al lekker snel goed in het feest. Had nog heel klein stukje van Solutio & The I's meegekregen, de toon was dan natuurlijk weer gezet.

Luna & E-Force, was echt super bazig, hoe je die drive in E-Force platen live op een feest ervaart, daar kan ik in ieder geval maar geen genoeg van krijgen. Luna mag alleen wel is gaan stoppen met platen op het allerlaatste moment uit te mixen.. Minstens 3 keer gehoord dat hij donders traag een plaat uitmixten. Volgens mij hoort dat wel wat beter te kunnen, je weet toch wel hoe je eigen producties in elkaar zitten.. En al helemaal met zijn ervaring.

Adaro & Ran-D, ga ik niet te veel woorden aan vuil maken. Het kon allemaal nog wel wat erger (vond het nog goed meevallen), maar buiten Dark Symphony en misschien nog 1 of 2 platen was het zo voorspelbaar als de pest. Hoorde volgens mij wel een nieuwe G4H plaat die er heel aardig op klapte. Heb me nooit echt geïrriteerd tijdens deze set, wist toch al donders goed wat ik ervan kon verwachten.

B-Front, ongetwijfeld dé held van de avond voor mij. Als je al opent met Chaos kan het eigenlijk al niet meer fout gaan voor mij. Ik hoopte laatst toevallig nog is dat hij ooit Noctus Noa nog eens ging draaien, geweldig moment toen ik hoorde dat hij opeens ingemixt werd (volgens mij als 2e plaat meteen al). Voor de rest erg dikke platenkeuze wederom;, Justice for All, Surge of Power, Burn It ook dikke pluspunten om die nog eens te draaien. Blijf ook altijd zo hard genieten van de energie die hij uitstraalt tijdens het draaien, was volgens mij aardig tijdje geleden dat ik hem (solo) heb zien draaien op een feest.

Thera, ben eerste kwartiertje blijven staan en vervolgens even wat te eten gaan halen en even uit de drukte weggegaan. Half-half het een beetje meegekregen, maar had Thera veel liever als afsluiter gezien in plaats van zijn sound midden op de avond te plaatsen. Klonk voor mij niet zo logisch in de opbouw van de avond.

Zany & Titan, Erg dikke set ook, alleen heel af en toe was het een beetje wisselvallig ingedeeld, enkele tracks voorbij horen komen die je beter kunt weg laten als je voor je Thera gehad hebt. Maar als nog erg dikke set, Trapped remix van Titan vind ik na 2 keer live horen toch een stuk vetter nu. Jammer dat Morphine Attack (waar ik stond) totaal niet door kwam, had die nog wel eens op volle kracht willen horen. :P

Crypsis & Chain Reaction, eerste half uurtje vond ik nog wel te doen, veel Cryptology album werk en kan me verder Lellebel nog herinneren, laatste half uur alleen Radical Redemption platen gehoord volgens mij.. Eentonigheid ten top, ben toen maar gaan zitten want had weinig zin om weer al die verplichte tracks achter elkaar te horen van RR. Sowieso had ik er het laatste uur niet echt meer zoveel zin n.

Muzikaal was het allemaal grotendeels wel dik in orde, heb me ook bijzonder goed vermaakt, vooral de eerste uren t/m B-Front. Aardig wat bekenden ook tegen gekomen (bepaalde koppen gewoon 10 keer gezien op allemaal verschillende plekken xd ), wederom weer erg gezellig gehad met bepaalde mensen, ook een paar nieuwe mensen van hier spraken me aan maar de namen zijn me niet goed bijgebleven. :P

Anyway.. Ik vond het onze wereldreis zeker wel waard al met al! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 22:09 

Hardtraxx Addict

Zeer goed feestje gehad, alles klopte wel zo'n beetje op het geluid na. Hoe kan t dat ik (en een paar anderen die ik heb gesproken die avond) het geluid echt slecht vinden en dat ik hier en op partyflock steeds terug lees dat het geluid echt goed was etc.. het is veelste schel en onzuiver, heb om 1 uur van ellende maar oordoppen gehaald en toen was het wel wat uit te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 22:11 

Hardtraxx Elite

Richardd schreef:
Zeer goed feestje gehad, alles klopte wel zo'n beetje op het geluid na. Hoe kan t dat ik (en een paar anderen die ik heb gesproken die avond) het geluid echt slecht vinden en dat ik hier en op partyflock steeds terug lees dat het geluid echt goed was etc.. het is veelste schel en onzuiver, heb om 1 uur van ellende maar oordoppen gehaald en toen was het wel wat uit te houden.

Vanaf welke plek in de zaal beoordeel je dit..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 00:18 

Hardtraxx Addict

Wij stonden helemaal rechts in de zaal. Daar was het geluid de laatste 3uur gewoon schandalig slecht. Het was daar waar wij stonden ook enorm warm, niet normaal. Muziekaal werd er echt wel bazig gedraaid. B-Front, Titan en Zany, RR & Crypsis helden van de avond. Thera vond ik het eerste kwartier erg vet. Ik dacht, als hij zo al opent, wat een set moet dat wel niet worden. Die Loudness tool van Phrantic :drool: Maar ik vond dat het dan wat verzwakte.

En Titan, valt me nooit tegen. Godver, elke keer weer kippenvel met Morphine Attack. Dat introtje met die wazige geluiden en die kicks die er dan inklappen (L) . En ook vet dat hij de oude versie van Necropsy draaide (als ik het goed heb tenminste, want het geluid was zo slecht dat je het onderscheid bijna niet hoorde.)

RR & Crypsis draaide zoals je van hen verwacht. Ben toch altijd blij als 1 van deze 2 afsluit. Ik heb echt dat soort hardstyle nodig dan :). Oh ja, Cataclysm kan voor mij in de top 5 van beste hardstyle platen ooit. Ik kan wel huilen als die screech er in komt.

Bon, het was muzikaal zeker wel top hoor. Alleen ben ik niet zo'n fan van de Hemkade. Locatie sprak me al meteen niet aan. De beveiligiing was overigens wel erg vriendelijk vond ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 01:59 

Hardtraxxer

Wat een nacht weer! :loving: Dit was nou mijn 3e BA en ik was vooral erg sceptisch aangezien het van de kleine zaal met een goddelijke sfeer naar de grote zaal ging. We waren rond 11.15 uur binnen en uiteindelijk liepen we na alle rompslomp en handjes geven rond 12 uur de zaal in. Begonnen rechts achterin waar het geluid een beetje tegenviel en waar je gek werd van rondlopende mensen. Kwam er daardoor ook niet echt in. Uiteindelijk verhuisd naar links voorin en daar begon het feest eigenlijk pas. Sfeer viel me mee, had niet verwacht dat je dat ook in de grote zaal zo voor elkaar krijgt. De uitschieters waren toch echt Crypsis en RR. Dat ging echt nergens meer over zeg. Lekker snel doormixen, hou ik wel van. Ik ken beide albums tamelijk goed en toch krijgen ze het voor elkaar om voor mij nieuw spul te draaien. :thumbsup: Weet iemand hoe dat nummer heet dat voor annihilate werd gedraaid? Dat was echt zieke shit zeg. :worship: :loving: Conclusie heb me prima vermaakt. Je zou verwachten dat als je er met verwachtingen heen gaat het een keer moet tegenvallen maar ik weet nog steeds niet welke van de 3 edities waar ik geweest ben het beste was. xd In het begin duurde het vrij lang bij de bar maar in de loop van de nacht verbeterde dat en was je vrij snel aan de beurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 07:24 

Hardtraxx Addict

Rampestamper schreef:
Richardd schreef:

Vanaf welke plek in de zaal beoordeel je dit..?

van voor naar achter aan de rechterkant, heb praktisch overal ff gestaan (niet zo moeilijk natuurlijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 13:12 

Hardtraxx Veteran

Geluid is nog nooit goed geweest bij Bass Academy, dus verbaast me niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 17:10 

Hardtraxx Addict

Helaas. Had hier zoveel zin in maar vond het muzikaal toch erg tegenvallen. Veel setjes die te verwachten waren maar met name die intro's en breaks bij Ran-D & Adaro en Luna & E-force :yawn:
Prima avondje gehad maar het overtrof Loudness bij lange na niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 15:44 

Hardtraxxer

Ik hoorde hem op Bass Academy weer. Hoe heet dat nummer van Crypsis (/RR) waar je plotseling in het midden 'p-p-pannekoek' hoort? :P Ik kan het nergens vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 15:47 

Hardtraxx Veteran

Boosterz schreef:
Ik hoorde hem op Bass Academy weer. Hoe heet dat nummer van Crypsis (/RR) waar je plotseling in het midden 'p-p-pannekoek' hoort? :P Ik kan het nergens vinden.

Activator - Big Fat Pancake?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 15:49 

Hardtraxxer

Uberhout schreef:
Boosterz schreef:

Activator - Big Fat Pancake?

Nee, het was echt een vocal die 'P-P-Pannekoek!!!' riep en daarna keihard beuken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 16:05 

Hardtraxx Veteran

Big Fat Pancake hebben ze wel gedraaid, heb verder niet iets met pannekoek gehoord :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 16:13 

Hardtraxxer

Hmm, dan ben ik gewoon retard denk ik.

Stond wel even rustig een peukie te roken in het rokershok op dat moment, wellicht dat ik het daarom niet goed hoorde. xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 19:02 

Hardtraxxer

:thumbsup: Wat een topfeest was dit, zelf iets teveel van het goede op waardoor ik de avond vrij wappie was. Weet vrij weinig meer van de setjes alleen dat het geluid tijdens Solutio & The I's wel wat harder mocht.

Volgens mij ben ik nog wel een paar mensen van hier tegengekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 20:32 

Hardtraxx Elite

Ik heb hier echt geen enkel moment het Bass Academy gevoel gehad. De mensen wie bij 1,2 en 3 zijn geweest weten wel wat ik bedoel. Ik had meer het idee dat ik op een Reset : Raw stond. Juist dat knusse uit de kleinere Are48 en dat heerlijke geluidssysteem maakten het compleet. Vond Pieter ook wat tegenvallen. Alsof ie zich inhield. Ik ben betere sets van hem gewend. Titan en Zany haalden echt het tempo eruit. Was dan ook enorm blij dat Crypsis en RR begonnen. Ben toen nog heerlijk los gegaan. Vond die set ook echt als enigste Bass Academy waardig.

Hopelijk is de volgende editie gewoon weer in de Are48. Zoals ik al naar Black Sunrise appte : Bass Academy is zijn ziel verloren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 21:57 

Hardtraxx Veteran

Prima feest. Volk in die locatie blijft gewoon kut, maar niks aan te doen. Setjes van Thera en B-Front waren echt heel erg gruwelijk en Titan draaide ook dik, jammer dat Zany het moest verneuken. Die hoef ik niet meer te zien op feesten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 00:04 

Hardtraxx Elite

Nando schreef:
Prima feest. Volk in die locatie blijft gewoon kut, maar niks aan te doen. Setjes van Thera en B-Front waren echt heel erg gruwelijk en Titan draaide ook dik, jammer dat Zany het moest verneuken. Die hoef ik niet meer te zien op feesten. :)

Was inderdaad wel flink wat eencellig volk aanwezig. Maargoed, die heb je overal wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 00:30 

Hardtraxx Addict

Jeff3rd schreef:
Ik heb hier echt geen enkel moment het Bass Academy gevoel gehad. De mensen wie bij 1,2 en 3 zijn geweest weten wel wat ik bedoel. Ik had meer het idee dat ik op een Reset : Raw stond. Juist dat knusse uit de kleinere Are48 en dat heerlijke geluidssysteem maakten het compleet. Vond Pieter ook wat tegenvallen. Alsof ie zich inhield. Ik ben betere sets van hem gewend. Titan en Zany haalden echt het tempo eruit. Was dan ook enorm blij dat Crypsis en RR begonnen. Ben toen nog heerlijk los gegaan. Vond die set ook echt als enigste Bass Academy waardig.

Hopelijk is de volgende editie gewoon weer in de Are48. Zoals ik al naar Black Sunrise appte : Bass Academy is zijn ziel verloren.

Zany en Titan het tempo eruit halen? Als iemand het tempo er uit haalde, was het Thera wel. Niets tegen Thera, had die op zen élan verder gegaan van het eerste kwartier, was het een heldenset. Maar wat zwakte dat af zeg. Vond dit een van zen mindere sets...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 00:37 

Hardtraxx Elite

Het laatste kwartier van Thera ging wel lekker. Alleen de 45 min daarvoor vond ik echt vies tegenvallen. Ik ben veel betere sets van hem gewend. Misschien ben ik wel gewoon verwend ofzo.

Heb geen enkele les van Bass Academy gemist, maar vond deze samen met 4 (met early hardstyle+ een area early rave) toch echt wel de mindere van de 5 die er tot nu toe totaal zijn geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 00:41 

Hardtraxx Addict

Idd, had me ook echt verheugd op Thera. Achja, het kan niet altijd even goed zijn voor iedereen he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 11:28 

Jonas schreef:
Idd, had me ook echt verheugd op Thera. Achja, het kan niet altijd even goed zijn voor iedereen he.

Wat had je dan verwacht voor set? Veel eigen tracks, iets minder z'n gated kicks wat voor dit publiek echt wel de goede keus was. Kijk z'n tracklist, is gewoon vet. Man wat ben ik uit m'n dak gegaan op sexual thrill. Blijft lekker. Alleen echt zonde dat je in your what voor de 1e climax uitmixte Pieter. Maar heb veel gegeven tijdens je set :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 13:30 

Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:

Ik heb op verschillende plaatsen gestaan waar het geluid erg goed te doen was in ieder geval..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 13:40 

Hardtraxx Addict

Geluid was op veel plekken erg slecht. Ik heb tijdens S&I's en Luna & E-Force linksvoor bij die trap gestaan, daar was de bas te heftig omdat ik voor de speakers stond. Daarna rest van de avond rechtsvoor gestaan dat was prima.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten