Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 19:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zie ik jou ook weer eens :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Zie ik jou ook weer eens :D

Best lang geleden nu je het zegt inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 20:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thrillogy of Q-Base was de laatste keer? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 15:55 
 
Hardtraxx Elite

Bahbah, vraag aan me werk of ik vanavond moet werken zeggen ze ja, maar zaterdag niet meer terwijl dat dat eerst afgesproken was. Ze wist al vanaf dinsdag dat ik niet meer moest komen had toen nog meegekund nu niet.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 16:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Ook aanwezig :D , kan misschien wel door voor party of the year :thumbsup:



Huuuuuuuuu! Lekker tanzen met Ruubiie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 19:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Bahbah, vraag aan me werk of ik vanavond moet werken zeggen ze ja, maar zaterdag niet meer terwijl dat dat eerst afgesproken was. Ze wist al vanaf dinsdag dat ik niet meer moest komen had toen nog meegekund nu niet.. :thumbdown:

En nu in een goedlopende zin? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Thrillogy of Q-Base was de laatste keer? :huh:

Zou het me niet eens meer kunnen herinneren haha. Te lang geleden dus! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 22:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel lang geleden idd! Hahah!


Bass Academy is UITVERKOCHT!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk wordt het "gezellig" druk, die drukte zoals op Loudness hoop ik nooit meer mee te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 22:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Delete wil ook nog graag mee, wie nog een kaartje over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 23:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Hopelijk wordt het "gezellig" druk, die drukte zoals op Loudness hoop ik nooit meer mee te maken.



Van wat ik me heb laten vertellen word niet de gehele mainzaal benut maar slechts een deel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien aanwezig, ga met m'n ouders zondag om 10 uur 's ochtends alweer naar Antwerpen.. Hmm..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Misschien aanwezig, ga met m'n ouders zondag om 10 uur 's ochtends alweer naar Antwerpen.. Hmm..

Gewoon komen dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 12:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik voel me al een aantal dagen heel beroerd :( Dit gaat hem vanavond dus niet worden. Mijn kaartje staat te koop: aanbod/1x-bass-academy-ticket-t32093.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik voel me al een aantal dagen heel beroerd :( Dit gaat hem vanavond dus niet worden. Mijn kaartje staat te koop: aanbod/1x-bass-academy-ticket-t32093.html

Neeeeeeee :mad: Stomme lulzak!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 15:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Sorry :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 16:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jorn zoekt nog een kaart, dus als iemand van zn kaart af wil. Contact hem even!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 17:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stom, stom stom. Eerst een week twijfelen en dan last-minute nog willen gaan. Indien iemand nog een kaartje overheeft of iemand kent met een kaart, neem ik hem graag over!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 17:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik wil Wavolizer plaatjes horen vanavond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Willen er van begin af aan zijn dus we gaan al rond 19.00 die kant op, onderweg nog wat eten en dan meteen binnenlopen bij Solutio & The I's.

210 kilometer gaan we afleggen voor dit spektakel. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 18:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

To go, or not to go... spannend
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 18:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand enig idee of hier een bus naartoe gaat? Volgens de website stadsbus 56 maar die bestaat niet? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 18:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het is een kwartiertje-20 minuten lopen. Of je pakt een taxi voor 10eu :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 19:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben er bij! :D
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten