mijn ervaring na in qontrol, het lijkt wel of de helft daaro je vrienden zijn opeens.wrote:Zag er een aantal naar de trein lopen. Het is niet mijn ding.wrote:Ik vond het er maar uitzien...
Kwam er een aantal tegen met de terugreis... Ghehe...
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
wheheheh ik ben geen badjas tegen gekomen
dan doen we toch iets foutwrote:wheheheh ik ben geen badjas tegen gekomen
Hahah heb er eentje gezien, op station RAI, bij de kaartjesautomaat..
Nou, waar waren de badjassen op InQontrol, niemand gezien hoor 
van 0:45 tot 7:00 aanwezig geweest, en helemaal los gegaan, voornamelijk bij Media en Govermentwrote:Nou, waar waren de badjassen op InQontrol, niemand gezien hoor
-
MHardtraxx Newbie
- 13 posts member since 2009
- last seen Jun 2010
heb jullie idd gezien op Hardbass, vind een overal met vet (gas)masker nóg vetter!wrote:van 0:45 tot 7:00 aanwezig geweest, en helemaal los gegaan, voornamelijk bij Media en Govermentwrote:Nou, waar waren de badjassen op InQontrol, niemand gezien hoor
-
SHardtraxxer
- 237 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Wel verrekte warm zo'n badjas.
jah maar daar konden we aardig wat dames mee verwarmenwrote:Wel verrekte warm zo'n badjas.
Alsof je daarvoor naar InQontrol gaat. :')wrote:jah maar daar konden we aardig wat dames mee verwarmenwrote:Wel verrekte warm zo'n badjas.
Ga dan naar wat goedkopers.. De plaatselijke breezerkroeg ofzo.
hoort erbij, ieder zijn dingwrote:Alsof je daarvoor naar InQontrol gaat. :')wrote:jah maar daar konden we aardig wat dames mee verwarmenwrote:Wel verrekte warm zo'n badjas.
Edit: kijk, die muziek hoor ik tog wel, en uit mijn dak gaan houd niemand tegen, maar als ik ergens loop en leuke dames tegen kom, logisch dat ik daar wat mee doe.
-
SHardtraxxer
- 237 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Ach je moet een gegeven paard niet in de bek kijken zeg ik altijd maarwrote:Alsof je daarvoor naar InQontrol gaat. :')wrote:jah maar daar konden we aardig wat dames mee verwarmenwrote:Wel verrekte warm zo'n badjas.
Die titel blijft grappig heh ''Badjassen op feesten'' 
Yo D-Tail, ken je Dirk Jan Troost ook toevallig?
dirkie de politie manwrote:Yo D-Tail, ken je Dirk Jan Troost ook toevallig?
hoe kom je daar nou weer bij dan?
Haha, ja! Hij zat bij mij in de klas zelfde opleiding!
Geniaalwrote:Haha, ja! Hij zat bij mij in de klas zelfde opleiding!
Wel 1 hele DJ die toevallig redelijk in Thema zoiets aanheeft.. Sorry, mening blijft.
-
FHardtraxx Newbie
- 15 posts member since 2009
- last seen Aug 2011
de cape van zorro 8)wrote:Zeker wel, Hardbass was chillMet de badjas aan feesten voor het betere hak en zaag werk
![]()
Nu maar weer nieuwe outfits bedenken voor de rest van t jaar..
HAHA! 1? Jij was er duidelijk niet bij zaterdagwrote:Wel 1 hele DJ die toevallig redelijk in Thema zoiets aanheeft.. Sorry, mening blijft.
Klopt, maar ik blijf erbij. Dit keer past het toevallig in het thema, dus dan is het niet zo gek. Maar om naar ieder feest in badjas te gaan vind ik aandachttrekkerij, maar dat kan aan mij liggen.
Mee eens! En dan ook nog doen alsof je een rage hebt bedachtwrote:Klopt, maar ik blijf erbij. Dit keer past het toevallig in het thema, dus dan is het niet zo gek. Maar om naar ieder feest in badjas te gaan vind ik aandachttrekkerij, maar dat kan aan mij liggen.