nu-style, badjassen..
what's next?
ballonnetjes op de wangen geschminkt?
what's next?
ballonnetjes op de wangen geschminkt?
Meen je tog nietwrote:http://www.ballonetjesopwangenathardstylefeesten.hyves.nl
Fjeeeuwwrote:haha tuurlijk niet
roze ook niet mijn ding, maar t was niet aandacht.. maar das wat jullie vinden. niet mijn zorg. je kiest er zelf voor om hier te posten, er zijn genoeg mensen die de zelfde humor hebben. ieder zijn smaak tog?wrote:Sorry dat ik het zo zeg, maar het klinkt gewoon heel erg alsof je er aandacht mee wou trekken, vandaar de opmerking. Ik ga gewoon lekker in spijkerbroek, cheap ass shirt en een paar oude schoenen, dan vind ik het meer dan mooi genoeg. Om nou te zeggen ik ga in een roze badjas.. Nee.
ey wij doen de badjas voor het chille niet voor verkleed partijtje. kijk wij hebben in Rheden (naast arnhem) vaak feesten gehad van iemand die daar stage liep, en daar liepen we altijd in badjas te chillen.. gingen zelfs naar supermarkt daarin. (het apartement was boven de supermarkt dus vandaar) maar toen in leipe bui, "ah laten we in badjas naar hardbass gaan" nou dat hebben we dus gedaan. en toen zoveel goeie reacties gekregen dus dachten we, we doen nog 1x naar in qontrol. dus vandaar deze topic. ik was van plan lekker leip met iedereen te chillen op in qontrol in badjas. t zit gewoon vet lekkerwrote:Carnaval is 1 keer per jaar, en wij gaan ons toch niet als duitsers gedragen? Die kleden zich ook altijd als debielen..
quoted for truth.wrote:Mijn t-shirt en spijkerbroek zitten ook geweldig lekker! Daarom mijn oproep aan iedereen om zo te komen!