Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Het is al 14 april.. Is er iets bekend gemaakt op de preparty?

Niet dat ik weet, misschien is het helemaal op het einde wat over bekend gemaakt, want we zijn weggegaan iets na 4 uur en toen was Mindustries nog bezig, wel vlak daarna afgesloten volgens mij. Verder kan ik ook niks vinden over een line up of trailer.
EDIT: Het is iig wel bekend dat er dit jaar maar 1 HS stage is, hosted by Fusion. En dat daar onder andere Zany, E-Force en Jack Of Sound staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line up:

Hosted By Fusion:
Crypsis
Deepack
E-Force
Frequencerz
Jack Of Sound
MC Regenade
Perry'd
Re-Volt
Thera
Titan
Zany

Hosted By UHM:
Amada
D-Ceptor
D-Passion
Lunatic & Miss Hysteria
MR Sinister
Nosferatu
Ophidian
Quitara
Terminal & Vavaculo
The Wishmaster
Tieum
Tommyknocker
Triax

Hosted by r_AW:
Angel
El-V & Tip
Matt Green
Mindustries
N-Vitral
Sandy Warez
The Outside Agency

Hosted By Entourage:
Buzz Fuzz
Darkraver
Luke V
Promo
Sequence & Ominous
Tango & Cash
Vince


Jammer dat er geen 5e stage is met TC vorig jaar, maar alsnog is de Fusion stage erg dik. Aaanwezig, 5 minuutjes lopen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 16:55 
 

Waarom niet hoer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had meer van de hardstyle verwacht, pak hier liever een ander feestje voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 17:06 
 
Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:
Had meer van de hardstyle verwacht, pak hier liever een ander feestje voor.

Wie had je er dan nog bij gewild? Vind dit toch een aardige line-up hoor.
Dat samen met een paar leuke namen bij hardcore en een dikke tunnel line-up.. Fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Hosted By Entourage:

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 17:11 
 

patrickjeb schreef:
SL8492 schreef:
Hosted By Entourage:

:D

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 17:12 
 

Strep schreef:
Fuzzylogic schreef:
Had meer van de hardstyle verwacht, pak hier liever een ander feestje voor.

Wie had je er dan nog bij gewild? Vind dit toch een aardige line-up hoor.
Dat samen met een paar leuke namen bij hardcore en een dikke tunnel line-up.. Fijn.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

r_AW is vet maar op N-Vitral na zie ik de leuke namen nog wel vaak genoeg. Bij UHM beetje hetzelfde verhaal. Gaat van de optie lijst af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Fuzzylogic schreef:
Had meer van de hardstyle verwacht, pak hier liever een ander feestje voor.

Wie had je er dan nog bij gewild? Vind dit toch een aardige line-up hoor.
Dat samen met een paar leuke namen bij hardcore en een dikke tunnel line-up.. Fijn.


Als ik hier heen zou gaan zou dat vooral voor de hardcore zijn want die is wel lekker op zich. Maar de enige echt vette namen bij de hardstyle zijn Thera en Titan, rest hoef ik allemaal niet per se te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuck yeah dat ik hier bij ben :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 21:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele fijne line up, gewoon weer op de fiets net als andere jaren!
Laat maar komen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 01:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Crypsis
Thera
Titan
Zany
Nosferatu
Ophidian
Angel
Mindustries
N-Vitral
Sandy Warez
The Outside Agency
Promo
Vince

Dit is voor mij reden genoeg om te gaan! Als ik vervoer kan regelen met ik ZEKER aanwezig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 07:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Gaat van de optie lijst af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 10:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Grote kans dat ik aanwezig ben, zieke line-up :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 10:30 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Steffnov schreef:
Gaat van de optie lijst af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 10:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Maar de enige echt vette namen bij de hardstyle zijn Thera en Titan, rest hoef ik allemaal niet per se te zien.

Eens. Hardstyle was dankzij de TC-stage vorig jaar veel beter vertegenwoordigd, dus ik ben er dit jaar niet bij denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 15:24 
 

The Skribbler schreef:
SL8492 schreef:
Crypsis
Thera
Titan
Zany
Nosferatu
Ophidian
Angel
Mindustries
N-Vitral
Sandy Warez
The Outside Agency
Promo
Vince

Dit is voor mij reden genoeg om te gaan! Als ik vervoer kan regelen met ik ZEKER aanwezig! :D


Gezellig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 16:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dikke line up :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
SL8492 schreef:
Crypsis
Thera
Titan
Zany
Nosferatu
Ophidian
Angel
Mindustries
N-Vitral
Sandy Warez
The Outside Agency
Promo
Vince

Dit is voor mij reden genoeg om te gaan! Als ik vervoer kan regelen met ik ZEKER aanwezig! :D

Ik ga misschien met de auto dan, kan je dan eventueel wel oppikken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Ik ga misschien met de auto dan, kan je dan eventueel wel oppikken?

Dan is het probleem van vervoer ook opgelost :D Als je met de auto gaat dan hoor ik het graag van je!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
STAN- schreef:
Ik ga misschien met de auto dan, kan je dan eventueel wel oppikken?

Dan is het probleem van vervoer ook opgelost :D Als je met de auto gaat dan hoor ik het graag van je!

We kunnen ook samen gaan wandelen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, laten we dat maar na PRSPCT doen... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Haha, laten we dat maar na PRSPCT doen... :lol:

Kijken of dit keer weer een eeuwenoud mysterie op kunnen lossen xd
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten