Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha, zoals de ene boot die er daarna 2 leken maar er toch 3 bleken te zijn... mindfuck :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2013 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuck yeah dat was epic :cool:


Misschien stuiten we hier wel een nieuw mysterie die we op kunnen lossen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trailer:

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 20:38 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima TT! Had Re-Volt en E-Force omgedraaid denk ik, verder helemaal prima!

Denk dat het zoiets gaat worden voor mij:

14:00-15:00: Binnenkomst
15:00-16:30: Jack Of Sound
16:30-17:00: E-Force/Amada & Quitara
17:00-17:30: E-Force
17:30-18:00: Zany/Angel/eten
18:00-18:30: N-Vitral/Zany/eten
18:30-19:30: Crypsis/N-Vitral
19:30-21:00: Mindustries
21:00-22:30: The Outside Agency
22:30-23:00: Frequencerz
23:00-00:00: Titan
00:00-01:00: Thera
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 20:46 
 

15:00 JoS
16:00 Quitara
17:30 Zany
18:30 N-Vitral
19:30 Mindustries
21:00 The Outside Agency
23:00 Titan
00:00 Thera

dit wordt m dan maar zo.... omdat die ketaSLet8492 dat wil perse naar de tunnel en naar JoS...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 20:47 
 
Hardtraxx Elite

SL8492 schreef:
Prima TT! Had Re-Volt en E-Force omgedraaid denk ik, verder helemaal prima!

E-Force draait die dag ook op Intents, zal daar wel mee te maken hebben ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 20:48 
 

SL8492 schreef:
Prima TT! Had Re-Volt en E-Force omgedraaid denk ik, verder helemaal prima!

Denk dat het zoiets gaat worden voor mij:

14:00-15:00: Binnenkomst
15:00-16:30: Jack Of Sound
16:30-17:00: Amada & Quitara
17:00-17:30: E-Force
17:30-18:00: Zany/eten
18:00-18:30: Zany/eten
18:30-19:30: N-Vitral
19:30-21:00: Mindustries
21:00-22:30: The Outside Agency
22:30-23:00: het terrein afgaan voor drugs.
23:00-00:00: Titan
00:00-01:00: Thera
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
22:30-23:00: het terrein afgaan voor drugs.

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch als optie toegevoegd in m'n agenda.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
En-er-gy schreef:
22:30-23:00: het terrein afgaan voor drugs.

:lol: :lol:

Het wordt godverdomme steeds gekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
15:00 JoS
16:00 Quitara
17:30 Zany
18:30 N-Vitral
19:30 Mindustries
21:00 The Outside Agency
23:00 Titan
00:00 Thera

dit wordt m dan maar zo.... omdat die ketaSLet8492 dat wil perse naar de tunnel en naar JoS...


ketaSlet? :mad:



En-er-gy schreef:
SL8492 schreef:
Prima TT! Had Re-Volt en E-Force omgedraaid denk ik, verder helemaal prima!

Denk dat het zoiets gaat worden voor mij:

14:00-15:00: Binnenkomst
15:00-16:30: Jack Of Sound
16:30-17:00: Amada & Quitara
17:00-17:30: E-Force
17:30-18:00: Zany/eten
18:00-18:30: Zany/eten
18:30-19:30: N-Vitral
19:30-21:00: Mindustries
21:00-22:30: The Outside Agency
22:30-23:00: het terrein afgaan voor drugs.
23:00-00:00: Titan
00:00-01:00: Thera


Doe dat eens een paar uurtjes eerder en dan hoop ik dat je zo VDK raakt dat je al mijn bier en eten betaalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 18:50 
 

Zeg goeie morgen ketamineslet,

Gedraag je naar leeftijd :')

ik betaal helemaal niks voor jou....
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 21:32 
 

Waarschijnlijk aanwezig, maar als ik geen vervoer heb ben ik na TOA al weg, moet wel vanwege de treinen. Of is het nachtleven in Horst iets wat je moet meemaken? Denk t niet he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2013 21:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mogen er geen drugs op het terrein? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 00:05 
 

TiMOTHYb schreef:
Mogen er geen drugs op het terrein? :(

in je schoenen........ Die jongens van de beveiliging controleren daar toch niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2013 10:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
SL8492 schreef:
Prima TT! Had Re-Volt en E-Force omgedraaid denk ik, verder helemaal prima!

E-Force draait die dag ook op Intents, zal daar wel mee te maken hebben ;)


die draait van 14:00 tot 15:00 op intents
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2013 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verveelde me dus ik dacht ik maak een overzichtelijke timetable.­

Town Hall
14:00-15-00 - Perry'D
15:00-16:30 - Jack of sound
16:30-17:30 - E-Force
17:30-18:30 - Zany
18:30-19:30 - Crypsis
19:30-20:45 - Re-Volt
20:45-22:00 - Deepack
22:00-23:00- Frequencerz
23:00-00:00 - Titan
00:00-01:00 - Thera

The Church
14:00-15:00 - Terminal &­ Vavaculo
15:00-16:00 - D-Ceptor &­ Mr Sinister
16:00-17:00 - Amada &­ Quitara
17:00-18:00 - Ophidian - D-Passion
18:00-19:00 - Nosferatu
19:00-20:30 - Triax
20:30-22:00 - Lunatic &­ Miss Hysteria
22:00-23:30 - The Wishmaster &­ Tommyknocker
23:30-00:30 - Tieum

The Corridor
14:00-15:30 - El-v &­ Tip
15:30-17:00 - Matt Green
17:00-18:00 - Angel
18:00-19:30 - N-Vitral
19:30-21:00 - Mindustries
21:00-22:30 The outside Agency
22:30-23:30- Trasher
23:30-00:30 Sandy Warez

The Forest
14:00-15:30 - Luke V
15:30-17:00 - Vince
17:00-18:30 - Promo
18:30-20:00 - Sequience &­ Ominous
20:00-21:30 - Darkraver
21:30-23:00 - Buzz Fuzz
23:00-00:30 - Tango &­ Cash
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 08:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben echt blij met deze line-up. Wel apart dat Thera de aftershow doet :list:
Waarschijnlijk sta ik de hele tijd in de corridor xd misschien alleen niet wanneer D-Passion en Promo spelen, wil ik ook wel zien.

Ik verheug me vooral op Sandy Warez. Altijd wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2013 23:40 
 

Dit zou ik graag zien.

14:00-15:00 - Terminal &­ Vavaculo
15:30-17:00 - Vince
17:00-18:00 - Ophidian - D-Passion of Promo
18:00-19:00 - Nosferatu of N-Vitral (laatste wat mij betreft, maar Nosferatu is ook geweldig)
19:30-21:00 - Mindustries
21:00-22:30 - The Outside Agency
22:30-23:30 - Trasher
23:30-00:30 - Tieum
00:30-01:00 - Thera

Een groot nadeel is wel dat Lunatic & Miss Hysteria tegelijk staan met TOA. Maar TOA moet ik zo snel mogelijk live horen :P Verder is dit wat ik ongeveer wil zien, kan zomaar anders verlopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 09:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
18:00-19:00 - Nosferatu of N-Vitral (laatste wat mij betreft, maar Nosferatu is ook geweldig

Ik ga dan naar Crypsis :D

Vanavond kaartje bestellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 11:15 
 
Hardtraxx Newbie

Hier kun je al wat zien van de stages :thumbsup: :cool:
http://www.dreksbak.nl/webcam
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nice, net als afgelopen 2 jaren. En nog betere beeldkwaliteit volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 12:33 
 
Hardtraxx Veteran

Ziet er vet uit :thumbsup: weer wordt volgens alles ook prima. Als 't maar droog blijft vind ik het goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar was het iets van 16/17 graden ofzo, meen ik me te herinneren. Goede temperatuur om te dansen xd
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten