Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.alcatrazz.nl

Datum: 1 Juni 2013
Locatie: Kasteelruïne Huys Ter Horst
Ticketprijs:
Februari: €25
Maart / April: €30
Mei: €35

Erg veel is nog niet bekend, kaartverkoop begint morgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 21:54 
 

Keihard aanwazig.

Maximumraver komt misschien mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als er weer een r_AW stage is als vorig jaar een hele grote optie dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 22:04 
 

Heerlijk gezellig vorig jaar!
Afhankelijk van wie er dit jaar de Raw stage mag hosten, waarschijnlijk weer aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 22:42 
 
Hardtraxx Elite

##$@#@$#%^@^&#@%@

serieus, waarom was dit niet eerder bekend nu zit ik aan m'n intents twee dagen kaart vast jippajj.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
##$@#@$#%^@^&#@%@

serieus, waarom was dit niet eerder bekend nu zit ik aan m'n intents twee dagen kaart vast jippajj.

Verkopen toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 22:58 
 

Steffnov schreef:
Onthafloorx schreef:
##$@#@$#%^@^&#@%@

serieus, waarom was dit niet eerder bekend nu zit ik aan m'n intents twee dagen kaart vast jippajj.

Verkopen toch :P


Ik zou het wel weten inderdaad :P
Laat al die dagjesmensen maar mooi naar intents gaan, alleen maar goed voor de sfeer op Alcatrazz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 23:08 
 

BeHa schreef:
Steffnov schreef:
Onthafloorx schreef:
##$@#@$#%^@^&#@%@

serieus, waarom was dit niet eerder bekend nu zit ik aan m'n intents twee dagen kaart vast jippajj.

Verkopen toch :P


Ik zou het wel weten inderdaad :P
Laat al die dagjesmensen maar mooi naar intents gaan, alleen maar goed voor de sfeer op Alcatrazz!

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 00:26 
 
Hardtraxx Elite

Onthafloorx schreef:
##$@#@$#%^@^&#@%@

serieus, waarom was dit niet eerder bekend nu zit ik aan m'n intents twee dagen kaart vast jippajj.


Verkoop um maar aan mij haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik mag van mn ouders dan ga ik er zeker heen, 16+, 200 meter afstand. Ideaal :cool:
Maar er is toch niemand die met me mee wilt gaan, heb niet echt vrienden en mocht ik die hebben dan wilden ze toch niet mee, dus op wie kan ik rekenen? :P
En weet iemand toevallig wat voor line-up ik ongeveer kan verwachten? erg benieuwd naar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 00:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Als ik mag van mn ouders dan ga ik er zeker heen, 16+, 200 meter afstand. Ideaal :cool:
Maar er is toch niemand die met me mee wilt gaan, heb niet echt vrienden en mocht ik die hebben dan wilden ze toch niet mee, dus op wie kan ik rekenen? :P
En weet iemand toevallig wat voor line-up ik ongeveer kan verwachten? erg benieuwd naar :P

https://partyflock.nl/party/219308 was het vorig jaar. HTers vindt je overal wel denk ik, ligt aan de stages waar je staat :P

Wat de line-up dit jaar is...geen idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er veelbelovend uit :) En dan heb ik het over die van fusion en theracords, want de rest is niks voor mij.
Wordt trouwens ook mijn eerste feest. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe jezelf een plezier en doe een bezoekje aan de r_AW stage als die er weer is :P van meerdere mensen de reactie "ik liep erlangs, hoorde iets wat ik niet kende en werd weggeblazen, wat vet!" gehoord :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zal daar zeker een kijkje nemen :P
Hoop wel dat ik mensen tegenkom want het is niet echt leuk om alleen rond te lopen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 00:56 
 

Jammer dat dit dus op dezelfde dag als Intents valt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dit had niet even de week na Intents gekund zoals vorig jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 01:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja...waarom ga je dan in fuck's naam naar Intents xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 01:11 
 

SL8492 schreef:
Ik zal daar zeker een kijkje nemen :P
Hoop wel dat ik mensen tegenkom want het is niet echt leuk om alleen rond te lopen...


Als het op 200m afstand is zullen er toch vast wel wat bekenden uit het dorp ofzo gaan?
En anders hoop ik voor je dat er weer een Theracords stage is, kom je meteen half Hardtraxx tegen & daar hing zo'n lekkere sfeer dat ik er na een uur pas achterkwam dat al mijn vrienden weg waren om de wedstrijd te kijken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 01:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Tja...waarom ga je dan in fuck's naam naar Intents xd


Gewoon




om daarom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 02:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Doe jezelf een plezier en doe een bezoekje aan de r_AW stage als die er weer is :P van meerdere mensen de reactie "ik liep erlangs, hoorde iets wat ik niet kende en werd weggeblazen, wat vet!" gehoord :P

Precies dit dus... was mijn eerste ervaring met Industrial xD Mindustries & Armageddon Project zijn goede acts om 'er in' te komen :D

Maarja, ik heb mijn kaartje voor Intents ook al... Line Up afwachten en dan mss kaartje voor Intents verkopen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 03:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso aanwezig :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 10:50 
 
Hardtraxx Elite

hotymoty schreef:
Onthafloorx schreef:
##$@#@$#%^@^&#@%@

serieus, waarom was dit niet eerder bekend nu zit ik aan m'n intents twee dagen kaart vast jippajj.


Verkoop um maar aan mij haha!


Heb een 2 dagen ticket en aangezien ik dag 2 wel wil gaan, gaat dat dus niet. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 11:30 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Afhankelijk van de line-up, dit festival had een van de betere lineups afgelopen jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker dichtbij, even de line up afwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of Intents dag 2, of dit feest :). Intents dag 1 sowieso niet :')
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten