Owja voor de Hardtraxxers die mij niet kennen. Loop rond in een zwart shirt, en donkere spijkerbroek. Met vrij lang krullend haar. Lengte van zo'n 1.85. Ik loop waarschijnlijk rond met koek (En-er-gy)
SL8492 schreef:
Hij opende met Break Down Low, en daarna kwam Phrantic - In The Mix had niet verwacht dat hij die zou draaien! Verder deed het publiek goed mee en ik zelf ook.
Ik heb jou nog wel gezien dan, alleen geen idee dat jij dat was
Owja voor de Hardtraxxers die mij niet kennen. Loop rond in een zwart shirt, en donkere spijkerbroek. Met vrij lang krullend haar. Lengte van zo'n 1.85. Ik loop waarschijnlijk rond met koek (En-er-gy)
SL8492 schreef:
Hij opende met Break Down Low, en daarna kwam Phrantic - In The Mix had niet verwacht dat hij die zou draaien! Verder deed het publiek goed mee en ik zelf ook.
Ik heb jou nog wel gezien dan, alleen geen idee dat jij dat was