Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 22:35 
 

SL8492 schreef:
Owja voor de Hardtraxxers die mij niet kennen. Loop rond in een zwart shirt, en donkere spijkerbroek. Met vrij lang krullend haar. Lengte van zo'n 1.85. Ik loop waarschijnlijk rond met koek (En-er-gy)


SL8492 schreef:
Hij opende met Break Down Low, en daarna kwam Phrantic - In The Mix :worship: had niet verwacht dat hij die zou draaien! Verder deed het publiek goed mee en ik zelf ook :P.


Ik heb jou nog wel gezien dan, alleen geen idee dat jij dat was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BeHa schreef:
SL8492 schreef:
Owja voor de Hardtraxxers die mij niet kennen. Loop rond in een zwart shirt, en donkere spijkerbroek. Met vrij lang krullend haar. Lengte van zo'n 1.85. Ik loop waarschijnlijk rond met koek (En-er-gy)


SL8492 schreef:
Hij opende met Break Down Low, en daarna kwam Phrantic - In The Mix :worship: had niet verwacht dat hij die zou draaien! Verder deed het publiek goed mee en ik zelf ook :P.


Ik heb jou nog wel gezien dan, alleen geen idee dat jij dat was :P

Ik stond daar als het goed is helemaal vooraan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 22:45 
 

Haha ja ik ook, beetje in het midden voorin. Lees alleen nu pas je 'omschrijving' van jezelf, anders had ik je wel ff aangetikt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 19:28 
 
Hardtraxx Newbie

Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten