Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 00:30 
 

Dr zijn wat vreselijke dingen voorgevallen :$

kreeg nog gratis water en fris van de geluidsman om nuchter te worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 00:44 
 

En-er-gy schreef:
Dr zijn wat vreselijke dingen voorgevallen :$

kreeg nog gratis water en fris van de geluidsman om nuchter te worden :D


:aww:
Was jij toevallig diegene die aan de bar bier bestelde, en water kreeg? :P Dan heb ik nog ff met jou staan praten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 18:59 
 

BeHa schreef:
En-er-gy schreef:
Dr zijn wat vreselijke dingen voorgevallen :$

kreeg nog gratis water en fris van de geluidsman om nuchter te worden :D


:aww:
Was jij toevallig diegene die aan de bar bier bestelde, en water kreeg? :P Dan heb ik nog ff met jou staan praten..

kak >.<


Dit jaar ga ik mn eigen voorraad bier aanleggen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koekje was ook diegene die bier afwees :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 18:23 
 

sjobie schreef:
Koekje was ook diegene die bier afwees :/


jamaar ik had al bier genoeg op..... :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 19:10 
 
Hardtraxx Veteran

Je kan nooit genoeg bier op hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 19:59 
 

chicken schreef:
Je kan nooit genoeg bier op hebben.

als ik tegen de 6 promille aanzit wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 20:02 
 

Gewoon mixdrank stelletje bierboeren !1!1!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Gewoon mixdrank stelletje bierboeren !1!1!!!

Ge bunt toch gin heaumeau?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
chicken schreef:
Je kan nooit genoeg bier op hebben.

als ik tegen de 6 promille aanzit wel.


dat heb je gelijk ff gemeten? 6 is best wel heel extreem, als je dan nog normaal thuis bent gekomen mag je wel de krant opbellen want dat is best wel bijzonder
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 23:12 
 

Afbeelding

Zoiets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koekje zei trouwens dat er geen Theracords stage komt op Alcatrazz. Wie weet er een bron van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 23:52 
 

je kunt TC gewoon mailen met die vraag of er een tc stage komt, ze beantwoorden m graag.

[email protected]
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
je kunt TC gewoon mailen met die vraag of er een tc stage komt, ze beantwoorden m graag.

[email protected]

Maar jij hebt dat gevraagd dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 00:20 
 

SL8492 schreef:
En-er-gy schreef:
je kunt TC gewoon mailen met die vraag of er een tc stage komt, ze beantwoorden m graag.

[email protected]

Maar jij hebt dat gevraagd dus?

Uit bronnen: De eigenaar van TC zelf ^^
Tijdens Royce Boxmeer invite: DJ Thera heb ik t zelf gevraagd ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 01:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
SL8492 schreef:
En-er-gy schreef:
je kunt TC gewoon mailen met die vraag of er een tc stage komt, ze beantwoorden m graag.

[email protected]

Maar jij hebt dat gevraagd dus?

Uit bronnen: De eigenaar van TC zelf ^^
Tijdens Royce Boxmeer invite: DJ Thera heb ik t zelf gevraagd ja.

Jammer :cry:
Maar ik ga er alsnog heen. Als het zooo dichtbij is dan is het niet te missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 01:17 
 

Hmm, dat maakt het wel ff ietsje minder :P
Benieuwd wat ervoor in de plaats komt dan. Blijft een waarschijnlijkheidje, omdat het vorig jaar erg goed beviel & omdat het tegelijk is met Intents (lees:minder dagjesmensen) :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 17:35 
 
Hardtraxx Addict

Sandy Warez en Ophidian bevestigd. Goed begin. Ophidian gaat b2b draaien. Ben benieuwd met wie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shiiiiiiit, 1 Juni hebben we familiedag :cry:
Weet nog niet zeker of ik nu wel aanwezig ben :/ , afhankelijk van de Line Up
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 23:06 
 

SL8492 schreef:
Shiiiiiiit, 1 Juni hebben we familiedag :cry:
Weet nog niet zeker of ik nu wel aanwezig ben :/ , afhankelijk van de Line Up

Jij komt hierheen gvd, Als je helemaal VDK op dat familiefeest komt ben jij een held.

Niemand zal ooit nog zeggen: Nee Sander, je mag niet weg tot je 18 bent.....

Hoelaat zaterdag? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Jij komt hierheen gvd, Als je helemaal VDK op dat familiefeest komt ben jij een held.

Niemand zal ooit nog zeggen: Nee Sander, je mag niet weg tot je 18 bent.....

Dat is inderdaad wel een logisch gevolg
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Sandy Warez en Ophidian bevestigd. Goed begin. Ophidian gaat b2b draaien. Ben benieuwd met wie.



Town Hall, hosted by Fusion:
E-Force
Jack of Sound

The Church, hosted by UHM:
Ophidian
Tieum

The Corridor, hosted by r_AW:
Sandy Warez
Live: N-Vitral

Damn :love:

Meteen de zaterdag na m'n examens, jaaajaaajaaa dat gaat hier gevierd worden :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag word de Line Up bekend gemaakt, iemand die toevallig weet hoe laat? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 17:10 
 

14 uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 11:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Het is al 14 april.. Is er iets bekend gemaakt op de preparty?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten