Dr zijn wat vreselijke dingen voorgevallen 
kreeg nog gratis water en fris van de geluidsman om nuchter te worden
wrote:Dr zijn wat vreselijke dingen voorgevallen
kakwrote:wrote:Dr zijn wat vreselijke dingen voorgevallen
Was jij toevallig diegene die aan de bar bier bestelde, en water kreeg?Dan heb ik nog ff met jou staan praten..
jamaar ik had al bier genoeg op.....wrote:Koekje was ook diegene die bier afwees
als ik tegen de 6 promille aanzit wel.wrote:Je kan nooit genoeg bier op hebben.
Ge bunt toch gin heaumeau?wrote:Gewoon mixdrank stelletje bierboeren !1!1!!!
dat heb je gelijk ff gemeten? 6 is best wel heel extreem, als je dan nog normaal thuis bent gekomen mag je wel de krant opbellen want dat is best wel bijzonderwrote:als ik tegen de 6 promille aanzit wel.wrote:Je kan nooit genoeg bier op hebben.

Maar jij hebt dat gevraagd dus?wrote:je kunt TC gewoon mailen met die vraag of er een tc stage komt, ze beantwoorden m graag.
info@theracords.com
Uit bronnen: De eigenaar van TC zelfwrote:Maar jij hebt dat gevraagd dus?wrote:je kunt TC gewoon mailen met die vraag of er een tc stage komt, ze beantwoorden m graag.
info@theracords.com
Jammerwrote:Uit bronnen: De eigenaar van TC zelfwrote:Maar jij hebt dat gevraagd dus?wrote:je kunt TC gewoon mailen met die vraag of er een tc stage komt, ze beantwoorden m graag.
info@theracords.com
Tijdens Royce Boxmeer invite: DJ Thera heb ik t zelf gevraagd ja.
Jij komt hierheen gvd, Als je helemaal VDK op dat familiefeest komt ben jij een held.wrote:Shiiiiiiit, 1 Juni hebben we familiedag![]()
Weet nog niet zeker of ik nu wel aanwezig ben, afhankelijk van de Line Up
Dat is inderdaad wel een logisch gevolgwrote: Jij komt hierheen gvd, Als je helemaal VDK op dat familiefeest komt ben jij een held.
Niemand zal ooit nog zeggen: Nee Sander, je mag niet weg tot je 18 bent.....
wrote:Sandy Warez en Ophidian bevestigd. Goed begin. Ophidian gaat b2b draaien. Ben benieuwd met wie.