Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 22:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zaterdag 9 juni 2012
14:30 - 02:00
Kasteelruïne Huys Ter Horst

Horst

Genres
classics, early hardcore, early hardstyle, early rave, hardcore, industrial hardcore, oldschool, raw hardstyle, schranz

Line up :
Theracords Stage (Forest)
Maximumraver
Drivium
San Miquel (Early Hardstyle Set)
Mind Illusion
Thera vs Geck-o (Early Hardstyle Set)
Geck-o
Titan
Deetox
Prefix & Density
Degos & Re-Done
Thera
MC Shizzler

Fusion Stage (The Rock)
Profite
Nitrouz
Code Black
Toneshifterz
The Pitcher
Frequencerz
Zany
B-Front
MC DV8

Dream Catchers Stage (Waterside)
D'Cepticon
Rapid Rodge
Audio Attack
C-Tune
Mitta
Stanley3x0
MC No-iD

Amazed Stage (The Ruin)
Angerfist
Noize Supressor
D-Passion
Edge of Darkness
Lady Kate
Sceletor & D-Spirit (Special Millenium set)
Insaniax vs Infamity (Special Manifest Records set)
Dj Ruffryder (Special regional rookie set)
Hellsystem
Distorted Revelation
System:Overload vs ProFreaks
MC Da Hustla

r_AW Stage (Corridor)
Richie Gee
The DJ Producer
Igneon System
Mindustries
Armageddon Project
Stormtrooper


__________

1 ding ik ben aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Theracords & Fusion stage? :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Als ik kan aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 23:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

15 min met de bus voor mij ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 23:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Okee, hier ben ik dus zeker bij :D Lekker dichtbij ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 23:15 
 
Hardtraxxer

AAnwezig! :bomb: Therarecords! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 23:15 
 

Optie, wel weer eindje weg maar dat nemen we voor lief met een Fusion stage (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 23:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Denkelijk wel aanwezig, is ook nog in de buurt. Ideaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 23:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ahhhh...... het is dan wel Nederland - Denemarken.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 23:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ahhhh...... het is dan wel Nederland - Denemarken.....

Dat gaat voor alles :P Niet aanwezig dus, ook een pokke eind weg trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 23:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Theracords, Fusion en r_AW :drool: Gaan we eens serieus overwegen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 23:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er komt een scherm te hangen met de wedstrijd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 23:52 
 
Artiest
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ahhhh...... het is dan wel Nederland - Denemarken.....

Op groot scherm :D JWZ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Theracords, Fusion en r_AW :drool: Gaan we eens serieus overwegen!

Niks overwegen, met die 3 stages is het een zekerheid :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Theracords, Fusion en r_AW :drool: Gaan we eens serieus meteen een kaartje voor halen! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
wootum schreef:
Ahhhh...... het is dan wel Nederland - Denemarken.....

Op groot scherm :D JWZ!

5-0! :D

Maaruh, dit is zeker niet het Gelderse Horst hé? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 00:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
DjThera schreef:
wootum schreef:
Ahhhh...... het is dan wel Nederland - Denemarken.....

Op groot scherm :D JWZ!

5-0! :D

Maaruh, dit is zeker niet het Gelderse Horst hé? :(


Nee, het Limburgse horst
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Das kut. Maar aan de andere kant, kan hier wss toch niet bij zijn. Zit dan lekker in Italië. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 01:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Damn, te ver weg om mensen mee te krijgen, helemaal als NL speeld... zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 08:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

eindelijk een goed feest bij huis
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 08:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil hier echt heeeel graag naartoe, weet alleen me god niet hoe ik qua tijden heen en terug moet en alles mee kan maken, lijkt me niet dat hier oa event travel bussen naartoe gaan vannuit hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet hoor! Zou hier wel graag bij willen zijn, maar de reis is voor mij echt te lang.. Tijden van het feest helpen daar ook niet echt bij en ik wil sowieso altijd tot het einde blijven, dus moet nog maar even kijken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 11:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat dit festival echt de plank mis gaat slaan als ze geen aandacht besteden aan de wedstrijd van nederland. Bij elke stage een grote televisie waarop de wedstrijd te zien is. Dat zou wel episch zijn :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 11:28 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Interessante lineup. Ik moet nog wel even kijken wat ik ga doen, want dat ik compleet afhankelijk van wie er meewil en of ik naar Mondaybar Cruise ga in de week ervoor. Afsluiter is helaas net iets te laat voor mij ben ik bang :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 11:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

I'm GAME :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 12:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
Ik denk dat dit festival echt de plank mis gaat slaan als ze geen aandacht besteden aan de wedstrijd van nederland. Bij elke stage een grote televisie waarop de wedstrijd te zien is. Dat zou wel episch zijn :drool:

er komt een groot scherm te hangen dus

kaartje is binnen :thumbsup:
1, 2, 3, 4, 5 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten