Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
hotymoty schreef:
Onthafloorx schreef:
##$@#@$#%^@^&#@%@

serieus, waarom was dit niet eerder bekend nu zit ik aan m'n intents twee dagen kaart vast jippajj.


Verkoop um maar aan mij haha!


Heb een 2 dagen ticket en aangezien ik dag 2 wel wil gaan, gaat dat dus niet. ;)

Verkoop je je weekend ticket en fix je er een dag 2 ticket voor terug :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 13:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat de line-up ook is aanwezig ^^ vlak bij huis
en Promo retweete een tweet van alcatrazz dus reken maar op de r_AW tunnel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grote optie, vorig jaar goed vermaakt. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 18:33 
 
Hardtraxx Elite

Onthafloorx schreef:
hotymoty schreef:
Onthafloorx schreef:
##$@#@$#%^@^&#@%@

serieus, waarom was dit niet eerder bekend nu zit ik aan m'n intents twee dagen kaart vast jippajj.


Verkoop um maar aan mij haha!


Heb een 2 dagen ticket en aangezien ik dag 2 wel wil gaan, gaat dat dus niet. ;)


Verkoop je die 2 dagen ticket aan mij, en verkoop ik mijn dag 2 ticket aan jou voor goedkoop prijsie;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 18:35 
 
Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
The Skribbler schreef:
Zeker weten een optie... ook al heb ik mijn kaartje voor Intents al xd

Precies dit. Intents lineup voor day 1 wordt je tot nu toe toch niet gelukkig van...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter komt er snel een line-up hiervan, of tenminste een area verdeling, bij r_AW sowieso aanwezig, wacht tot het officieel is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 19:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vorig jaar niet aanwezig geweest door het EK. Dit jaar hopelijk wel aanwezig, vooral als er weer een Theracords stage is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 19:18 
 

Beetje jammer...

Alcatrazz, Fantasy Island en Intents tegelijk.

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 19:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Beetje jammer...

Alcatrazz, Fantasy Island en Intents tegelijk.

>.<


fantasy Island is 18 mei ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wou net zeggen, Fantasy is toch echt 2 weken eerder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 19:48 
 

Of ik haal het in de war met The Last World, of ik ben hartstikke gek

iig word Intents.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het wel een leuk feest vorig jaar, maar is geen absolute must. Het volk wat er op af komt is niet bepaald hoogstaand feestvolk (main vorig jaar :lol: ), de Theracords stage was leuk maar vrij uitgestorven. Als er weer een theracords stage is en een R_aw stage is het nog wel goed te overwegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Of ik haal het in de war met The Last World, of ik ben hartstikke gek

iig word Intents.

Fantasy Island was vorig jaar op de zelfde datum als Intents.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 11:41 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Vond het wel een leuk feest vorig jaar, maar is geen absolute must. Het volk wat er op af komt is niet bepaald hoogstaand feestvolk (main vorig jaar :lol: ), de Theracords stage was leuk maar vrij uitgestorven. Als er weer een theracords stage is en een R_aw stage is het nog wel goed te overwegen.

Who cares, als je dagjesmensen wilt kijken moet je naar Defqon gaan. :P Enige minpunt van vorig jaar was het geluid op de Theracords stage. Voor de rest geniaal feestje met een unieke line-up en een fijne locatie (die tunnel :drool: ).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Vond het wel een leuk feest vorig jaar, maar is geen absolute must. Het volk wat er op af komt is niet bepaald hoogstaand feestvolk (main vorig jaar :lol: ), de Theracords stage was leuk maar vrij uitgestorven. Als er weer een theracords stage is en een R_aw stage is het nog wel goed te overwegen.

Intent is op dezelfde dag, denk dat het niet bepaalde hoogstaande feestvolk daar eerder heengaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 11:45 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Overigens staat op partyflock geen gewone hardstyle bij de genres, dat wordt dus weer 'raw' op de main waarschijnlijk.
Genres: classics, early hardcore, early hardstyle, early rave, hardcore, industrial hardcore, oldschool, raw hardstyle, schranz
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil een line-up... (eigenlijk wil ik een bevestiging dat ik hierheen ga en niet naar Intents xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 14:09 
 
Hardtraxx Veteran

Idd, wil weten of ik moet zoeken naar iemand die mn kaartje Intents wil...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Idd, wil weten of ik moet zoeken naar iemand die mn kaartje Intents wil...


Zou je niet eerst wachten op de volledige Intents Line-Up? Wie weet komen daar wel betere namen dan je verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 18:07 
 
Hardtraxx Veteran

B-Front, Crypsis en Adaro staan op day 2. Kans lijkt me nihil dat ze ook op day 1 geboekt staan. Ik heb weinig hoop op een goede line-up voor day 1 nu. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
B-Front, Crypsis en Adaro staan op day 2. Kans lijkt me nihil dat ze ook op day 1 geboekt staan. Ik heb weinig hoop op een goede line-up voor day 1 nu. :)

Hoewel ik het met je eens ben dat ik niet teveel vertrouwen zou hebben in een goede line-up voor dag 1, is je beredenatie natuurlijk kut. Ook zonder die 3 kun je best een prima line-up hebben. Al verwacht ik dat die voor Alcatrazz ook qua HS beter zal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 19:17 
 
Hardtraxx Veteran

Tuurlijk is m'n beredenatie zoals die daar staan kut, maar ik heb er weinig vertrouwen in. Overigens houd ik nog even vast aan m'n kaartje. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
XtD schreef:
Vond het wel een leuk feest vorig jaar, maar is geen absolute must. Het volk wat er op af komt is niet bepaald hoogstaand feestvolk (main vorig jaar :lol: ), de Theracords stage was leuk maar vrij uitgestorven. Als er weer een theracords stage is en een R_aw stage is het nog wel goed te overwegen.

Who cares, als je dagjesmensen wilt kijken moet je naar Defqon gaan. :P Enige minpunt van vorig jaar was het geluid op de Theracords stage. Voor de rest geniaal feestje met een unieke line-up en een fijne locatie (die tunnel :drool: ).

Moet je maar hier gaan wonen, ik zie die tunnel bijna elke dag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 00:04 
 

Vorig jaar was GVD gezellg of nie dan?
:beer: Ik kan me niks meer herinneren nadat Deetox heeft gedraaid......
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 00:07 
 

En-er-gy schreef:
Vorig jaar was GVD gezellg of nie dan?
:beer: Ik kan me niks meer herinneren nadat Deetox heeft gedraaid......


Maakt niet uit, die set was toch wel een vd hoogtepuntjes ^^
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten