Chukkels schreef:
Was jij niet 14? Hoe kun je dan op dit feest komen?

Er waren er nog veel meer onder de 16

Controle was gewoon slecht geloof ik.
Maar wat was dit een gaaf feest! Was mijn eerste festival en word zeker niet de laatste. 5 voor half 3 aangelopen, dankzij koek kon ik mee via de vip waardoor ik al snel binnen was, met beetje rondlopen en hij praten met bekende, en bonnen halen en naar kluisje toe enzo stond ik om 3 uur bij Jack Of Sound. Hij draaide als opening GTFO, hierna ff terrein verkend, maar ik wilde terug naar JoS omdat ik zijn producties altijd erg gaaf vind. Dit setje was helaas niet zo bijzonder, wel nog leuke platen gehoord als STFU, Zombies, Revolution Is Here Remix, een remix van Knock Out en Wauw!

Ook eentje met een stoomtrein geluidjes erin, waarvan koek dacht dat het Steam Train was

Hier was het nog redelijk rustig.
Om 4 uur even wat te eten gehaald en bij Quintara gestaan, dat vond ik niet zo bijzonder, dus even bij E-Force gestaan en verder nog wat op de andere stages gekeken, toen ook Nerazzuro93 ontmoet, toffe gast

wat ik hoorde van E-Force was wel lekker.
Toen kwam Zany, hij draaide lekker, onder andere Quakers, Causing Hysteria en Octavius Augustus Remix, hij sloot af met Der Rammaschine, ging best hard

, hier was het ook al wat drukker en begon er een aardige sfeer te komen.
Crypsis was gaaf. Hij opende met Break Down Low, en daarna kwam Phrantic - In The Mix

had niet verwacht dat hij die zou draaien! Verder deed het publiek goed mee en ik zelf ook

.
Hierna een broodje gehaald en naar de tunnel gegaan, waar koek zou zijn, maar daar was hij niet. Ik ging dus verder zoeken, maar toen raakte ik de andere ook kwijt

dus ik dacht blijf gewoon lekker in de tunnel staan bij Mindustries in mn eentje, maar toen bood iemand een biertje aan (waar natuurlijk wat in zat) dus ben ik maar verder gaan zoeken, na 3 kwartier eindelijk gevonden, hij was blijkbaar binnen geweest bij de VIP

, had het kunnen weten. Maar hij ging helaas naar huis, hij was niet lekker en moest naar een vriend van hem toe. Ik ben terug gegaan naar kwartiertje Re-Volt en stukje Deepack, was wel lekker, maar heb jammer genoeg Mindustries moeten missen

Hierna ben ik naar The Outside Agency gegaan, op het begin kwam ik er moeilijk in, mn benen zakte bijna in elkaar van het lopen en stampen en wilde eigenlijk naar huis, maar dat was al snel over. Ken weinig Industrial maar dit was geweldig, ook veel staan trommelen, stond vlakbij HdHessel en Nerazzuro93, maar ik vond het blijkbaar zo leuk dat ik niet in de gaten had dat ze opeens weg waren

het was toen nog 20 minuutjes dus ben gewoon daar blijven staan in mn eentje.
Daarna nog even naar Frequencerz geweest, waar ik Hessel en Bryan weer had gevonden. Ze draaide wel lekker dat halfuurtje, niet heel bijzonder overigens. Titan erna was wel weer heel gaaf, Born To Fight

hij draaide ook Formula (2012 Edit), dat ging hard. Ik was zelf eigenlijk al dood maar ben hier nog wel redelijk in gekomen.
En toen Thera, net zoals de vorige 2 keren de set van de dag. Wat een sloopwerk werd er gedraaid, hier nog even mijn laatste energie eruit gestampt, toen ik wat drinken ging halen hoorde ik opeens Where Did I Go

maar het was gewoon You Know met die vocals, was baas

. Ook Together, Tanya en The Battle gehoord

verder weer Sloopvergunning, The Shadow, Soundwaves, Welcome, gewoon allemaal sloopwerk.
Toen kwam de terugreis, man wat een drama. Moest helemaal omlopen. Heenweg was 5 minuten, maar via de terugweg deed ik er bijna een uur over

, had wel bij iemand achterop gekund, maar dat ging echt heel onhandig. Heb de laatste half uur ook alleen moeten lopen, midden in de nacht op een plek waar ik nog nooit was geweest, was best eng ook

Even kort samengevat de plusjes en minnetjes:
- Bier dat nergens naar smaakte, had er ook maar 4 op de hele dag, rest alleen frisdrank gedronken.
- Jack Of Sound setje dat ik lichtelijk tegen vond vallen.
- Ik ben met losgaan en lopen soms best lomp geweest en heb bier omgegooid of ben tegen mensen aan gelopen, eentje reageerde best agressief dus die heb ik maar een muntje moeten geven anders was ik bang dat ik later op de grond lag.
- Koek die zonder aankondiging opeens binnen bij de VIP was.
-- Mongolen die bij Titan aan het hakken waren en veel plaats in beslag namen.
---- Iemand die mij bier aan had geboden bij Mindustries met iets erin natuurlijk
------ Terugreis
++++ Set van Thera
+++ Set van Titan en The Outside Agency
++ Set van Crypis
++ De sfeer op de main vanaf Zany/Crypsis
++ De sfeer in de R_AW
++ Dat ik zomaar door de VIP ingang kon lopen en ook nog eens een gasten bandje om kreeg

+ Set van Zany
+ Muntprijs die ik wel mee vond vallen, 4,5 munt voor 10 euro, kan veel erger.
+ Nergens lange wachtrijen
+ Laag VDK gehalte
+ Prima eten
Al met al toch best wat minpunten, maar dat zijn vooral kleine minpunten waar ik niet echt van wakker lig.
Heerlijk feest gehad, ook erg veel bekenden tegengekomen, volgend jaar weer
