Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 13:06 

Afbeelding
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 17:38 

Hardtraxx Veteran

Weer is perfect imo, niet al te warm om te stampen. En savonds is het misschien wel fris maar dan stamp ik me wel warm op Thera en Titan :P

Morgen al! Heb er heel veel zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 18:14 

Hardtraxx Addict

Zoveel zin in!!!
Ik ben de jonge kop die je kaartje scant of ik sta in de tunnel :P
Met waarschijnlijk een 100%HARDCORE pet op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 18:43 

Hardtraxx Veteran

Owja voor de Hardtraxxers die mij niet kennen. Loop rond in een zwart shirt, en donkere spijkerbroek. Met vrij lang krullend haar. Lengte van zo'n 1.85. Ik loop waarschijnlijk rond met koek (En-er-gy)

EDIT: Als je denkt dat je mij ziet, je mag me altijd even aanspreken, geen enkel probleem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 20:24 

SL8492 schreef:
Owja voor de Hardtraxxers die mij niet kennen. Loop rond in een zwart shirt, en donkere spijkerbroek. Met vrij lang krullend haar. Lengte van zo'n 1.85. Ik loop waarschijnlijk rond met koek (En-er-gy)

ben je homo ofzo?
langkrullend haar?

ik heb mn dure italiaanse vest met Bier-shirt van DEgos en redone aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 22:03 

Weten jullie nu al wat jullie aandoen? Das pas gayyy :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 23:16 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Weten jullie nu al wat jullie aandoen? Das pas gayyy :P

Altijd nog beter dan helemaal niets aan doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 00:56 

Hardtraxxer

Ik trek morgen m'n borat string aan! xD

Hahaha, bis morgen! :woot: :thumbsup: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 10:10 

Hardtraxx Addict

Ik heb een grijs shirt met "veiligreserveren.nl" erop. :P
En een blauwe spijkerbroek en bruine sneaker-achtige schoenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 14:45 

Hardtraxxer

Kaartjes hiervoor gewonnen:) Eind van de middag maar eens een kijkje nemen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 02:46 

Wat een fantastisch feest was dit zeg! Heb echt overal gestaan. Bijna alleen maar goede sets gehoord. Goede sfeer was er! Lekker geluid van acceptabel (raw) tot loepzuiver (early).

Mooi moment was bij Thera waar een gast die ik de hele dag tegenkwam het Italiaanse volkslied (de melodie daarvan) hardop zong xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 11:38 

Hardtraxx Veteran

Was wel leuk feestje! Crypsis had een goeie set neergezet, en Tieum was de held van de avond. Jammer van die moshpit bij de UHM, ik snap niet wat mensen daar leuk aan vinden. Het vdk gehalte was volgens mij best laag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 13:27 

Hardtraxx Addict

Oh ik heb zeler genoten, voor het gedeelte dat ik in het veld was. Ik stond namelijk een paar uur bij de tickets. Had wel iets losser gekunt. Ach ja, voor mij waren Mindustries en Darkraver de top! Vreemd genoeg was The Outside Agency niet zo interessant naar mijn mening.

Och ik heb genoten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 13:40 

Hardtraxx Veteran

Was jij niet 14? Hoe kun je dan op dit feest komen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 14:08 

Hardtraxx Addict

Ik ben 14 ja :D ik was eigenlijk 'at work', ik scande tickets. Of ja, ik was backup, maar ik stond er grotendeels wel bij (heb zelf ook gescand hoorrrrr). Gelukkig nog zat tijd op 't veld gehad xd

Ik heb waarschijnlijk jouw kaartje gezien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 14:27 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Was jij niet 14? Hoe kun je dan op dit feest komen? :P

Er waren er nog veel meer onder de 16 :P Controle was gewoon slecht geloof ik.

Maar wat was dit een gaaf feest! Was mijn eerste festival en word zeker niet de laatste. 5 voor half 3 aangelopen, dankzij koek kon ik mee via de vip waardoor ik al snel binnen was, met beetje rondlopen en hij praten met bekende, en bonnen halen en naar kluisje toe enzo stond ik om 3 uur bij Jack Of Sound. Hij draaide als opening GTFO, hierna ff terrein verkend, maar ik wilde terug naar JoS omdat ik zijn producties altijd erg gaaf vind. Dit setje was helaas niet zo bijzonder, wel nog leuke platen gehoord als STFU, Zombies, Revolution Is Here Remix, een remix van Knock Out en Wauw! :) Ook eentje met een stoomtrein geluidjes erin, waarvan koek dacht dat het Steam Train was :P Hier was het nog redelijk rustig.
Om 4 uur even wat te eten gehaald en bij Quintara gestaan, dat vond ik niet zo bijzonder, dus even bij E-Force gestaan en verder nog wat op de andere stages gekeken, toen ook Nerazzuro93 ontmoet, toffe gast :) wat ik hoorde van E-Force was wel lekker.
Toen kwam Zany, hij draaide lekker, onder andere Quakers, Causing Hysteria en Octavius Augustus Remix, hij sloot af met Der Rammaschine, ging best hard :P, hier was het ook al wat drukker en begon er een aardige sfeer te komen.
Crypsis was gaaf. Hij opende met Break Down Low, en daarna kwam Phrantic - In The Mix :worship: had niet verwacht dat hij die zou draaien! Verder deed het publiek goed mee en ik zelf ook :P.
Hierna een broodje gehaald en naar de tunnel gegaan, waar koek zou zijn, maar daar was hij niet. Ik ging dus verder zoeken, maar toen raakte ik de andere ook kwijt >.< dus ik dacht blijf gewoon lekker in de tunnel staan bij Mindustries in mn eentje, maar toen bood iemand een biertje aan (waar natuurlijk wat in zat) dus ben ik maar verder gaan zoeken, na 3 kwartier eindelijk gevonden, hij was blijkbaar binnen geweest bij de VIP xd, had het kunnen weten. Maar hij ging helaas naar huis, hij was niet lekker en moest naar een vriend van hem toe. Ik ben terug gegaan naar kwartiertje Re-Volt en stukje Deepack, was wel lekker, maar heb jammer genoeg Mindustries moeten missen :(
Hierna ben ik naar The Outside Agency gegaan, op het begin kwam ik er moeilijk in, mn benen zakte bijna in elkaar van het lopen en stampen en wilde eigenlijk naar huis, maar dat was al snel over. Ken weinig Industrial maar dit was geweldig, ook veel staan trommelen, stond vlakbij HdHessel en Nerazzuro93, maar ik vond het blijkbaar zo leuk dat ik niet in de gaten had dat ze opeens weg waren :P het was toen nog 20 minuutjes dus ben gewoon daar blijven staan in mn eentje.
Daarna nog even naar Frequencerz geweest, waar ik Hessel en Bryan weer had gevonden. Ze draaide wel lekker dat halfuurtje, niet heel bijzonder overigens. Titan erna was wel weer heel gaaf, Born To Fight :worship: hij draaide ook Formula (2012 Edit), dat ging hard. Ik was zelf eigenlijk al dood maar ben hier nog wel redelijk in gekomen.
En toen Thera, net zoals de vorige 2 keren de set van de dag. Wat een sloopwerk werd er gedraaid, hier nog even mijn laatste energie eruit gestampt, toen ik wat drinken ging halen hoorde ik opeens Where Did I Go :lol: maar het was gewoon You Know met die vocals, was baas :P. Ook Together, Tanya en The Battle gehoord :loving: verder weer Sloopvergunning, The Shadow, Soundwaves, Welcome, gewoon allemaal sloopwerk.
Toen kwam de terugreis, man wat een drama. Moest helemaal omlopen. Heenweg was 5 minuten, maar via de terugweg deed ik er bijna een uur over :x, had wel bij iemand achterop gekund, maar dat ging echt heel onhandig. Heb de laatste half uur ook alleen moeten lopen, midden in de nacht op een plek waar ik nog nooit was geweest, was best eng ook :P

Even kort samengevat de plusjes en minnetjes:

- Bier dat nergens naar smaakte, had er ook maar 4 op de hele dag, rest alleen frisdrank gedronken.
- Jack Of Sound setje dat ik lichtelijk tegen vond vallen.
- Ik ben met losgaan en lopen soms best lomp geweest en heb bier omgegooid of ben tegen mensen aan gelopen, eentje reageerde best agressief dus die heb ik maar een muntje moeten geven anders was ik bang dat ik later op de grond lag.
- Koek die zonder aankondiging opeens binnen bij de VIP was.
-- Mongolen die bij Titan aan het hakken waren en veel plaats in beslag namen.
---- Iemand die mij bier aan had geboden bij Mindustries met iets erin natuurlijk
------ Terugreis

++++ Set van Thera
+++ Set van Titan en The Outside Agency
++ Set van Crypis
++ De sfeer op de main vanaf Zany/Crypsis
++ De sfeer in de R_AW
++ Dat ik zomaar door de VIP ingang kon lopen en ook nog eens een gasten bandje om kreeg :P
+ Set van Zany
+ Muntprijs die ik wel mee vond vallen, 4,5 munt voor 10 euro, kan veel erger.
+ Nergens lange wachtrijen
+ Laag VDK gehalte
+ Prima eten

Al met al toch best wat minpunten, maar dat zijn vooral kleine minpunten waar ik niet echt van wakker lig.

Heerlijk feest gehad, ook erg veel bekenden tegengekomen, volgend jaar weer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 14:52 

Citaat:
maar ik vond het blijkbaar zo leuk dat ik niet in de gaten had dat ze opeens weg waren

Ik ging achteraan staan :P, had wat frisse lucht nodig want ik werd misselijk (had ik trouwens wel vaker last van gister, geen idee hoe want ik dronk niks want was met de auto). Ff gaan zitten aan de zijkant van de tunnel. Ik kon er niet altijd op bewegen, maar die set was genieten, vooral naar het einde toe. Ghetto Blast en Backpack Wisdom laatste 2 tracks. Die laatste leek maar niet op te houden, zo geweldig.

Was leuk je te ontmoeten Sander!

Zeker weer een optie voor volgend jaar, ik vond de locatie ook wel heel fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 15:17 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Ook eentje met een stoomtrein geluidjes erin, waarvan koek dacht dat het Steam Train was :P

Alphaverb & Intractable One - Destination Nowhere (Jack of Sound remix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 15:19 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
SL8492 schreef:
Ook eentje met een stoomtrein geluidjes erin, waarvan koek dacht dat het Steam Train was :P

Alphaverb & Intractable One - Destination Nowhere (Jack of Sound remix?

Zou goed kunnen, was de originele ook ff kwijt overigens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 15:48 

Hardtraxxer

+++ geluidskwaliteit ivgl met Belgie
++ butterfly vip
++ Thera met zen Blutonium Boy troll
+ E-Force die shiverz draaide
+ locatie
+ de sets op de mainstage

-sloopwater dat jullie bier noemen
-Door dit sloopwater gehalte toch wel vrij veel bier zien vliegen
---- incompetente crew bij de VIP ingang:
Eerst staan we niet op de VIP lijst, dezelfde lijst waarmee we op de, onaangeduide, VIP Parking geraakt zijn.
Dan na een 2de persoon die ook ons niet in de computer vind worden we wel een bandje gegeven en binnen gelaten. Toen ik iets zei over de muntjes/lockers die bij de VIP tickets zaten dan hadden ze de verantwoordelijke van heel de ingang joint nodig want de andere 4 geloofde steenvast dat dat niet in het packet zat...

All in all, awesome :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 16:54 

Hardtraxx Elite

Eerste hardstyle/hardcore feest voor mij, vriend van me had nog VIP ticket over dus ik kon mee. Geweldig feest! Eigenlijk constant bij de main gestaan. Van te voren nog even met Thera gesproken en hij verklapte al dat hij een edit van Blutonium Boy had, hij schaamde zich echt voor dat nummer(het stuk van het origineel). Prima sets van Crypsis, E-Force, Deepack(die ene gast spoort echt niet, geweldig om te zien). Thera en Titan zijn normaal niet mijn ding, maar echt vet om het live te horen! Had nooit verwacht dat ik dit gaaf zou vinden. Frequencerz draaiden opzich wel een leuke set maar ze mixten slecht. Tijdens Re-Volt en Zany was ik een beetje aan het rondlopen of aan het eten dus ik kan niet beoordelen of dat goede sets waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 17:27 

Hardtraxxer

super feest! echt super goed vermaakt !! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 18:49 

Hardtraxxer

Hele dikke editie!
We waren met een grote groep, altijd gezellig!
helemaal op het begin kwam Pieter nog langs lopen en daar even mee staan praten!

Set van E-force en Crypsis waren echt heerlijk, Crypsis die opende met Break Down low en daarna In The Mix van Phrantic draaide! :worship:

Deepack was ook wel leuk, altijd geweldig om die mafkees te zien optreden xd

Held van de dag was Thera, wat een heerlijk geweld is dat altijd met die kerel! :worship: :worship:
Nieuwe D&R waar die mee opende was echt gruwelijk dik! :woot:

Top Feest! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 22:04 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand met welke track Tieum afsloot? Ik herkende het nummer niet, maar hij klonk wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 23:20 

Hardtraxxer

Leuk feestje idd! En een super vette locatie!
Ik vond het alleen wel erg jammer dat het geluid medium was.. Heb beter gehoord..
Desalniettemin een dikke bigups voor George dat'ie nog even onze track draaide! :D
Binnenkort trouwens filmpjes met HQ preview online van de nieuwe versie.. ^^
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten