Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2024 19:44 

Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Deuren open én start muziek om 14:00, en de eerste act is maar een half uur, hopelijk krijg ik er nog 2 of 3 nummers van mee.

Je zou dat tijdslot maar krijgen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2024 19:52 

Hardtraxx Veteran

wellicht wel de grootste ergernis van dance feesten: de eerste act en de deuren die tegelijkertijd open gaan en beginnen. Gooi die toko gewoon een half uur eerder open man.

Wat betreft het feest; wellicht toch een kijkje nemen, de prijzen op ticketswap worden aardig aantrekkelijk.
Een B-front all day begint toch te kriebelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2024 19:53 

Hardtraxx Veteran

Rebirth Events schreef:
Delt-A schreef:
Deuren open én start muziek om 14:00, en de eerste act is maar een half uur, hopelijk krijg ik er nog 2 of 3 nummers van mee.

Dit is helemaal klote, we hebben alles geprobeerd een uur eerder open, 30 minuten, zelfs 5 minuten maar het gaat simpelweg niet. 013 moet na de show van vrijdag alles ombouwen en klaarmaken en ze geven aan dat ze elke minuut nodig hebben waardoor de deur niet eerder open mag. We gaan er alles aan doen om iedereen zo snel mogelijk binnen te krijgen en wanneer blijkt dat we toch eerder open kunnen zullen we dit doen.

Allemaal wijken voor John West :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2024 20:02 

Hardtraxx Veteran

Helaas niet meer in de gelegenheid om te gaan, dus gisteren kaart verkocht op Ticketswap. :(
Veel plezier iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2024 20:08 

Hardtraxx Veteran

Rebirth Events schreef:
Delt-A schreef:

Dit is helemaal klote, we hebben alles geprobeerd een uur eerder open, 30 minuten, zelfs 5 minuten maar het gaat simpelweg niet. 013 moet na de show van vrijdag alles ombouwen en klaarmaken en ze geven aan dat ze elke minuut nodig hebben waardoor de deur niet eerder open mag. We gaan er alles aan doen om iedereen zo snel mogelijk binnen te krijgen en wanneer blijkt dat we toch eerder open kunnen zullen we dit doen.

Alright goed om te lezen! Ik zal waarschijnlijk op tijd voor de deur staan om die opener niet te missen. Thx voor de reactie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2024 10:57 

Hardtraxxer

Have fun!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2024 12:59 

Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:

En deze moet op elke pagina!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2024 15:25 

Hardtraxxer

Behoorlijk hyped voor zaterdag!! Toch vraag ik me af hoe hard de kaartverkoop is gegaan, wordt al dikke week volgespamd op socials met laatste 200 tickets en Bfront poste zelf nog een extra story dat mensen het echt niet kunnen missen.

En hoe was de foodcourt met Jay Reeve. Genoeg aanbod en ook overdekt/binnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2024 16:26 

Hardtraxx Elite

Kwami schreef:
En hoe was de foodcourt met Jay Reeve. Genoeg aanbod en ook overdekt/binnen?

Slecht. Buiten (zitgedeelte overdekt) 1 hamburgerkraam en 1 frietkraam. Mokertje druk en koud (ondanks wat warmtelampjes volgens mij). Binnen het bekende raampje waar je een hotdog, tosti of banaan kan kopen en dat was het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2024 23:25 

Hardtraxx Veteran

weet nog niet zeker of ik ga maar de prijzen zijn iets gestabiliseerd. voor 26eu eentje gekocht. Gok ook eigenlijk niet dat ze nog veel lager gaan. Vraag en aanbod ligt eigenlijk helemaal niet ver van elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2024 13:20 

Hardtraxx Veteran

tickets gaan al weer vanaf 32 dus als je nog twijfelt is nu de kans om de knoop door te hakken voor een aardig prijsje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2024 23:14 

Hardtraxx Beheerder

Meer hype hiervoor dan voor Melodic Madness :$ :whistle:
Ik hoop ook optijd binnen te zijn, wil de eerste act zeker niet missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2024 23:21 

Hardtraxxer

RTM93 schreef:
weet nog niet zeker of ik ga maar de prijzen zijn iets gestabiliseerd. voor 26eu eentje gekocht. Gok ook eigenlijk niet dat ze nog veel lager gaan. Vraag en aanbod ligt eigenlijk helemaal niet ver van elkaar.

Je koopt een dag vantevoren een kaartje maar weet nog niet zeker of je gaat? Gewoon gaan, Rick! Ik trakteer je wel op een biertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2024 09:22 

Hardtraxx Veteran

Huisapotheker schreef:
RTM93 schreef:

Je koopt een dag vantevoren een kaartje maar weet nog niet zeker of je gaat? Gewoon gaan, Rick! Ik trakteer je wel op een biertje

FOMO en als ik er ben ben ik helaas later (na 5u smiddags) pas aanwezig. Maar staat genoteerd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2024 11:27 

Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Huisapotheker schreef:
RTM93 schreef:

FOMO en als ik er ben ben ik helaas later (na 5u smiddags) pas aanwezig. Maar staat genoteerd :)

Ik hoop zelf dat ik niet zieker word gedurende de dag. Mijn dochter is ziek geworden en heeft mij ook aangestoken :x. Hopelijk doet de paracetamol en andere middelen z’n werk
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2024 11:42 

Hardtraxx Veteran

Hier is het gisteravond een beetje uit de hand gelopen >.< dus fysiek vrij gehavend van de partij vandaag.
Mag verder absoluut de pret niet drukken, want echt mega hyped :loving: :yay: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2024 13:10 

Hardtraxx Elite

SL5961 schreef:
Hier is het gisteravond een beetje uit de hand gelopen >.< dus fysiek vrij gehavend van de partij vandaag.
Mag verder absoluut de pret niet drukken, want echt mega hyped :loving: :yay: :beer:

Hier hetzelfde hahahaha. Even een half litertje naar binnen werken bij binnenkomst en dan kan ik er weer tegenaan. Tot straks mensen! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2024 13:18 

Hardtraxx Veteran

We zijn erbij! Te herkenne aan nog dronken harses van gistere. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2024 20:03 

Hardtraxxer

Flink hakken met de boys van het morsdode forum :cool: Hoop op Sleepwalker en de Imitate maar zo’n feest zal t wel niet worden vandaag. Kaart verkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2024 00:37 

Hardtraxxer

Geintje natuurlijk: Sleepwalker :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2024 01:12 

Hardtraxx Veteran

Zeef schreef:
Geintje natuurlijk: Sleepwalker :loving:

Was genieten ja! Verder niet alles van het "verlanglijstje" af kunnen strepen, maar echt een stuk meer B-Front platen gehoord dan vooraf gehoopt! Wat een legendarisch feest :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2024 02:16 

Hardtraxx Elite

SL5961 schreef:
Wat een legendarisch feest :worship:

Amen, weinig artiesten kunnen zo'n boeiend feest neerzetten als ze hun hele discografie ter oren brengen... :innocent:

Denk wel dat dit feest zéér dicht bij X-Qlusive Bob-Front in de buurt komt. :surrender:

Nog maar even in verwerkingsmodus gaan.

En ja, graag had ik een petitie gestart om R.E.M. Coma te verbieden, wegens veul te hard. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2024 02:50 

Hardtraxxer

Maar weer eens bewezen wie de koning is. Hele dag alleen maar goede muziek gehoord. Echt gestoord eigenlijk hoeveel vette nummers er op zijn naam staan. Volgorde van namen vond ik ook erg prettig. Alle solo sets pastte qua stijl ook goed bij elkaar. Heel dik om Neophobia weer eens te horen, ook Which Wolf To Feed, Infinite en Eternal Voice zeer content mee. Vind 013 normaal niet zo’n fijne locatie, gelukkig was het me deze keer wel beter bevallen dan voorheen. Sfeer was geweldig en stuk minder last van de drukte gehad. Was alleen bij de openingset van B-Front echt druk in de zaal, daarna was het goed te doen op de meeste plekken. Graag nog zo’n dag als vandaag een keer in de afas, dan kom je wel dichtbij perfectie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2024 03:22 

Hardtraxxer

Geen woorden voor dit feest. Echt wtf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2024 07:25 

Hardtraxx Veteran

Briljant feest! Machtig mooie sfeer en echt ontiegelijk veel vergeten plaatjes gehoord :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten