Re:
Je zou dat tijdslot maar krijgenwrote:Deuren open én start muziek om 14:00, en de eerste act is maar een half uur, hopelijk krijg ik er nog 2 of 3 nummers van mee.
Je zou dat tijdslot maar krijgenwrote:Deuren open én start muziek om 14:00, en de eerste act is maar een half uur, hopelijk krijg ik er nog 2 of 3 nummers van mee.
Allemaal wijken voor John Westwrote:Dit is helemaal klote, we hebben alles geprobeerd een uur eerder open, 30 minuten, zelfs 5 minuten maar het gaat simpelweg niet. 013 moet na de show van vrijdag alles ombouwen en klaarmaken en ze geven aan dat ze elke minuut nodig hebben waardoor de deur niet eerder open mag. We gaan er alles aan doen om iedereen zo snel mogelijk binnen te krijgen en wanneer blijkt dat we toch eerder open kunnen zullen we dit doen.wrote:Deuren open én start muziek om 14:00, en de eerste act is maar een half uur, hopelijk krijg ik er nog 2 of 3 nummers van mee.
Alright goed om te lezen! Ik zal waarschijnlijk op tijd voor de deur staan om die opener niet te missen. Thx voor de reactiewrote:Dit is helemaal klote, we hebben alles geprobeerd een uur eerder open, 30 minuten, zelfs 5 minuten maar het gaat simpelweg niet. 013 moet na de show van vrijdag alles ombouwen en klaarmaken en ze geven aan dat ze elke minuut nodig hebben waardoor de deur niet eerder open mag. We gaan er alles aan doen om iedereen zo snel mogelijk binnen te krijgen en wanneer blijkt dat we toch eerder open kunnen zullen we dit doen.wrote:Deuren open én start muziek om 14:00, en de eerste act is maar een half uur, hopelijk krijg ik er nog 2 of 3 nummers van mee.
wrote: View on YouTube
En deze moet op elke pagina!
Slecht. Buiten (zitgedeelte overdekt) 1 hamburgerkraam en 1 frietkraam. Mokertje druk en koud (ondanks wat warmtelampjes volgens mij). Binnen het bekende raampje waar je een hotdog, tosti of banaan kan kopen en dat was het.wrote:En hoe was de foodcourt met Jay Reeve. Genoeg aanbod en ook overdekt/binnen?
Je koopt een dag vantevoren een kaartje maar weet nog niet zeker of je gaat? Gewoon gaan, Rick! Ik trakteer je wel op een biertjewrote:weet nog niet zeker of ik ga maar de prijzen zijn iets gestabiliseerd. voor 26eu eentje gekocht. Gok ook eigenlijk niet dat ze nog veel lager gaan. Vraag en aanbod ligt eigenlijk helemaal niet ver van elkaar.
FOMO en als ik er ben ben ik helaas later (na 5u smiddags) pas aanwezig. Maar staat genoteerdwrote:Je koopt een dag vantevoren een kaartje maar weet nog niet zeker of je gaat? Gewoon gaan, Rick! Ik trakteer je wel op een biertjewrote:weet nog niet zeker of ik ga maar de prijzen zijn iets gestabiliseerd. voor 26eu eentje gekocht. Gok ook eigenlijk niet dat ze nog veel lager gaan. Vraag en aanbod ligt eigenlijk helemaal niet ver van elkaar.
Ik hoop zelf dat ik niet zieker word gedurende de dag. Mijn dochter is ziek geworden en heeft mij ook aangestokenwrote:FOMO en als ik er ben ben ik helaas later (na 5u smiddags) pas aanwezig. Maar staat genoteerdwrote:Je koopt een dag vantevoren een kaartje maar weet nog niet zeker of je gaat? Gewoon gaan, Rick! Ik trakteer je wel op een biertjewrote:weet nog niet zeker of ik ga maar de prijzen zijn iets gestabiliseerd. voor 26eu eentje gekocht. Gok ook eigenlijk niet dat ze nog veel lager gaan. Vraag en aanbod ligt eigenlijk helemaal niet ver van elkaar.
Hier hetzelfde hahahaha. Even een half litertje naar binnen werken bij binnenkomst en dan kan ik er weer tegenaan. Tot straks mensen!wrote:Hier is het gisteravond een beetje uit de hand gelopendus fysiek vrij gehavend van de partij vandaag.
Mag verder absoluut de pret niet drukken, want echt mega hyped![]()
![]()
Was genieten ja! Verder niet alles van het "verlanglijstje" af kunnen strepen, maar echt een stuk meer B-Front platen gehoord dan vooraf gehoopt! Wat een legendarisch feestwrote:Geintje natuurlijk: Sleepwalker
Amen, weinig artiesten kunnen zo'n boeiend feest neerzetten als ze hun hele discografie ter oren brengen...wrote:Wat een legendarisch feest