Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2025 17:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Feest: GEZELLIGE CLUBTEMPO XXL
Datum: 27-12-2025
Tijd: 18:30 - 01:30
Locatie: 013 Tilburg
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://clubtempo.rebirth-events.nl/

Line-up:
Gezellige Uptempo presents: SH!T HAPPENS (New Live Act Experience)
Gezellige Uptempo & The Straikerz Presents: All On Brown
Gezellige Uptempo & N-Vitral Presents: GEZELLIGE BOMBSQUAD

Complex Rammeroni LIVE
Dimma vs Missy
Kili & Revealer Limbo LIVE
Lekkerfaces vs Noxiouz
Pinotello LEKKER SETJU #CLUBTEMPO
Roosterz & T.M.O. & UDOW G3Z3LLIG3 BOUNC3
Partyraiser vs Satirized
MC Barricade

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2025 17:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Amigo's van het forum!!!! Kom feeste kom roke in de 013 :yay:

Via onderstaande link kan je je nog inschrijven voor de presale met kans op €100 biertegoed, 2 tickets en mag je met ons on stage feeste. Wie wil dat nou niet????!!?!?!?!?!

https://clubtempo.rebirth-events.nl/?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2025 18:23 
 
Hardtraxx Veteran

Complex, Missy, Noxious & Roosterz :bomb:
Jammer van de datum, kleine optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2025 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker lijstje amigos
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2025 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik mis WC Experience
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2025 08:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik mis de Marlets
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2025 08:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pohh wat een lijn omhoog amigo's, helaas voor mij een klote periode.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2025 08:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gruwelijk jongens. En vette artwork. Benieuwd wie die gemaakt heeft, die vrouw heeft er talent voor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2025 00:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2025 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

UptempoSoldaat0411 schreef:


Hoppa Cafe de Kok represent. Lekker pils harken bij ons Betina.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten