Kaartje binnen!
Je hebt gelijk ook... kaartje dus maar gekochtwrote:Je moet niks.....wrote:Moet de volgende ochtend om 04.00u op Schiphol staan...
Dus uiteraard aanwezig.
Je hebt gelijk ook... kaartje dus maar gekochtwrote:Je moet niks.....wrote:Moet de volgende ochtend om 04.00u op Schiphol staan...
Dus uiteraard aanwezig.
wrote:Als fanboy mag ik dit niet missen...kortom: kaartje in de pocket
Gezellig! Wij zijn er ook bijwrote:Aanwezig met Steenwolk
Phuture Noize solo? Het past binnen het framewrote:15.00-15.30: ???
Thyron?
Wootum - B-Front 20 Years Warm-up Mixwrote:Nog even en dan gaat het geweld los…iemand misschien nog een mix-tip tegen de dinsdag dip
Deze is echt top! Vooral in de eerste helft heel veel tracks die ik al even niet had gehoord, en perfect passen bij dat duistere randje van B-Front.wrote:Wootum - B-Front 20 Years Warm-up Mixwrote:Nog even en dan gaat het geweld los…iemand misschien nog een mix-tip tegen de dinsdag dip
Echt zo debiel altijd jawrote:Deuren open én start muziek om 14:00, en de eerste act is maar een half uur, hopelijk krijg ik er nog 2 of 3 nummers van mee.
Dit is helemaal klote, we hebben alles geprobeerd een uur eerder open, 30 minuten, zelfs 5 minuten maar het gaat simpelweg niet. 013 moet na de show van vrijdag alles ombouwen en klaarmaken en ze geven aan dat ze elke minuut nodig hebben waardoor de deur niet eerder open mag. We gaan er alles aan doen om iedereen zo snel mogelijk binnen te krijgen en wanneer blijkt dat we toch eerder open kunnen zullen we dit doen.wrote:Deuren open én start muziek om 14:00, en de eerste act is maar een half uur, hopelijk krijg ik er nog 2 of 3 nummers van mee.