wootum schreef:
Pathology
Het was toch echt Quarantine
maar alsnog super natuurlijk. Hij gooide hem er gelijk als 2e plaat erop na Inner Creativity als opener.
Eerste 3 setjes waren prima om op te warmen maar niet bijzonder. Dragan en Main was op XQ al weinig speciaals (omdat het alleen maar classics hitjes waren) en dat was nu weer hetzelfde verhaal eigenlijk. MYST - Never Look Back was dan wel een leuke verrassing. Jones had maar een rare set vond ik, veel harddrop zooi waar ik weinig mee kon. Live Forever als afsluiter was dan wel weer heel erg tof! Galactixx was redelijk, paar mindere platen maar ook een paar leuke en de beide collabs met B-Front zijn gewoon goud.
De 7,5 uur erna waren echt onbeschrijfelijk goed. Ik denk dat we zeker 80% van zijn Discografie hebben mogen aanhoren. Zoveel parels voorbijgekomen die ik al jaren niet meer of zelfs nooit live had gehoord. Veel ''oja, die bestaat ook nog, wat blijft die vet''-momentjes ook. Wat mij betreft feest van het jaar.
De b2b's waren ook om van te smullen. Ran-D vond ik wel minder maar was in lijn der verwachting, en jammer dat Alpha2 wel een Sub Zero Project & Sub Sonik - Ready To This draaien, maar dan Tormented laten liggen
Qua b2b's het meest genoten van Zany, Frontliner en Digital Punk, wat heeft B-Front toch een parels gemaakt met deze gasten!
Nog aanvulling op de post van wootum, volgende parels kan ik mij ook nog herinneren: The End, Scary Noises, Charger, Haunted, Audiobot Remix, Fearless 2012, Pandemonium, MF Psycho, Face The Truth, Everything Changes, teveel om op te noemen in elk geval
Wat betreft de 013 is het ook beter bevallen deze keer. Uiteindelijk naar rechtsvoor verkast. Top sfeer daar, geluid dikke prima en op piekomenten na (zoals zijn solosets en b2b Phuture Noize bijvoorbeeld) voldoende ruimte gehad. Eten was ook prima deze keer.