Eerste uur was echt een aanfluiting van jewelste. Kijkende naar de ‘geblurde’ tt Dragan & Main verwacht, om bij binnenkomst alleen Main te zien draaien welke gewoonweg een stuk of 10 random platen draaide. Had hier toch wel gehoopt op een aantal collabs met Dragan en wat ouder werk. Evenals Jones… Je hebt notabene platen gemaakt met B-Front, maar het komt niet in je op om deze te draaien? Ik snap daar echt helemaal niks van.
Daarna wel echt prima naar mijn zin gehad en leuke setjes gehoord. Wat een discografie heeft deze man toch opgebouwd in de afgelopen 20 jaar!
+ Kapsalon met oerfriet en parmezaanse kaas
++++ MF Psycho tijdens Alpha Twins, B-front die als 2e of 3e plaat meteen Evil erop klapte, Zany die opende met Victims Of The Same World, hele 2-Sidez set (Afraid
), Virus en setjes met Digital Punk en Frontliner die echt dikke prima waren. Laatsgenoemden deden wel waar het eerste uur volledig de plank misgeslagen werd.
- Te druk op de vloer. Prima te doen op de trappen wel.
Daarna wel echt prima naar mijn zin gehad en leuke setjes gehoord. Wat een discografie heeft deze man toch opgebouwd in de afgelopen 20 jaar!
+ Kapsalon met oerfriet en parmezaanse kaas
++++ MF Psycho tijdens Alpha Twins, B-front die als 2e of 3e plaat meteen Evil erop klapte, Zany die opende met Victims Of The Same World, hele 2-Sidez set (Afraid
- Te druk op de vloer. Prima te doen op de trappen wel.