Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2024 10:15 

Hardtraxxer

Eerste uur was echt een aanfluiting van jewelste. Kijkende naar de ‘geblurde’ tt Dragan & Main verwacht, om bij binnenkomst alleen Main te zien draaien welke gewoonweg een stuk of 10 random platen draaide. Had hier toch wel gehoopt op een aantal collabs met Dragan en wat ouder werk. Evenals Jones… Je hebt notabene platen gemaakt met B-Front, maar het komt niet in je op om deze te draaien? Ik snap daar echt helemaal niks van.

Daarna wel echt prima naar mijn zin gehad en leuke setjes gehoord. Wat een discografie heeft deze man toch opgebouwd in de afgelopen 20 jaar!

+ Kapsalon met oerfriet en parmezaanse kaas
++++ MF Psycho tijdens Alpha Twins, B-front die als 2e of 3e plaat meteen Evil erop klapte, Zany die opende met Victims Of The Same World, hele 2-Sidez set (Afraid :love:), Virus en setjes met Digital Punk en Frontliner die echt dikke prima waren. Laatsgenoemden deden wel waar het eerste uur volledig de plank misgeslagen werd.

- Te druk op de vloer. Prima te doen op de trappen wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2024 10:27 

Hardtraxx Elite

Pfoh, wat een ontiegelijk mooie dag gehad. Vrijwel in z'n geheel op het balkon gestaan. Alle ruimte om even flink uit m'n plaat te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2024 11:20 

Hardtraxxer

Zo enorm genoten van deze dag :yay: de tijd vloog echt voorbij. Wat een muziek heeft deze legend gemaakt. Voor mij echt de enige die mij na al die jaren nog steeds kan boeien. Fijne sfeer ook vooraan. Soms beetje te druk maar ik had het erger verwacht.
Op naar de 25 in afas :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2024 13:42 

Hardtraxxer

fromrussiaWITLOF schreef:
Eerste uur was echt een aanfluiting van jewelste.

boeie stonden wss 12 mensen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2024 15:39 

Hardtraxx Veteran

Ja dit was er weer eentje voor in de boeken! Echt hele dag genoten. Thanks bobmans (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2024 16:03 

Bierkoning

Thank Bob for Music <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2024 16:15 

Hardtraxx Veteran

Het was gaaf om bijna zijn gehele discografie langs horen komen. Hier kun je mijn verslag lezen: https://partyflock.nl/report/13252:20-Years-of-B-Front
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2024 17:14 

Hardtraxx Crew

Wat een geniaal feest was dit zeg, echt van het begin tot het eind genoten :loving: (L) Beste feest van het jaar voor mij. Zo gaaf om B-Front bijna heel de dag mee te horen/zien draaien. Daardoor eigenlijk meer B-Front muziek gehoord dan ik vooraf verwacht had (en dan nog niet alles kunnen draaien, wat een discografie heeft hij :lol: ). Ook meer oude/minder vaak gedraaide platen gehoord dan ik verwacht had. Een greep uit wat ik me nog kan herrineren: Pathology, Silent Scream, Infinity, Night Colours Black, Imagination, Redeeming Light, Surrender, Elements, Awake, Spectral, Audiobot Remix, Vitruvius, Which Wolf To Feed, Sleepwalker, Universe, Lunatick.

Bedankt B-Front :love: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2024 22:17 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Pathology

Het was toch echt Quarantine :P maar alsnog super natuurlijk. Hij gooide hem er gelijk als 2e plaat erop na Inner Creativity als opener.

Eerste 3 setjes waren prima om op te warmen maar niet bijzonder. Dragan en Main was op XQ al weinig speciaals (omdat het alleen maar classics hitjes waren) en dat was nu weer hetzelfde verhaal eigenlijk. MYST - Never Look Back was dan wel een leuke verrassing. Jones had maar een rare set vond ik, veel harddrop zooi waar ik weinig mee kon. Live Forever als afsluiter was dan wel weer heel erg tof! Galactixx was redelijk, paar mindere platen maar ook een paar leuke en de beide collabs met B-Front zijn gewoon goud.

De 7,5 uur erna waren echt onbeschrijfelijk goed. Ik denk dat we zeker 80% van zijn Discografie hebben mogen aanhoren. Zoveel parels voorbijgekomen die ik al jaren niet meer of zelfs nooit live had gehoord. Veel ''oja, die bestaat ook nog, wat blijft die vet''-momentjes ook. Wat mij betreft feest van het jaar.

De b2b's waren ook om van te smullen. Ran-D vond ik wel minder maar was in lijn der verwachting, en jammer dat Alpha2 wel een Sub Zero Project & Sub Sonik - Ready To This draaien, maar dan Tormented laten liggen :( Qua b2b's het meest genoten van Zany, Frontliner en Digital Punk, wat heeft B-Front toch een parels gemaakt met deze gasten!

Nog aanvulling op de post van wootum, volgende parels kan ik mij ook nog herinneren: The End, Scary Noises, Charger, Haunted, Audiobot Remix, Fearless 2012, Pandemonium, MF Psycho, Face The Truth, Everything Changes, teveel om op te noemen in elk geval :worship:

Wat betreft de 013 is het ook beter bevallen deze keer. Uiteindelijk naar rechtsvoor verkast. Top sfeer daar, geluid dikke prima en op piekomenten na (zoals zijn solosets en b2b Phuture Noize bijvoorbeeld) voldoende ruimte gehad. Eten was ook prima deze keer. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2024 22:30 

Hardtraxx Beheerder

Ltmbr schreef:
Geen woorden voor dit feest. Echt wtf.

Mee eens :lol:
Wat een bizar goed feest zeg! Het voelde oprecht weer als 2014. Ik ben echt in jaren(!) niet zo losgegaan. Heb het bier drinken opzij gezet om eens goed te genieten, en boy did that happen.

Dit was echt één van de beste feesten in tijden :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2024 22:32 

Hardtraxx Veteran

Ben benieuwd welke nummers B-Front niet heeft gedraaid. Sowieso Universe haha. Dit is de plaat die hij er altijd vergat bij te pakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2024 22:49 

Hardtraxxer

Als Bob hem niet omhoog krijgt, kan hij altijd dit toppa ff openen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2024 22:53 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Ben benieuwd welke nummers B-Front niet heeft gedraaid. Sowieso Universe haha. Dit is de plaat die hij er altijd vergat bij te pakken

Ik had gehoopt dat I Come Correct remix, Gates To Kingdom, Blackout Remix, en Movement nog gedraaid zouden worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2024 22:56 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:

Universe is wel gedraaid (al was ik toen wel al onderweg naar de trein helaas)
Zijn er wel een aantal niet ten gehore gebracht, maar zal niet veel meer zijn dan enkele tientallen. Bijvoorbeeld een W.A.R., Noctus Noa, MPX1, Tormented en Ghost Town zijn niet gedraaid (heb sowieso meerdere B-Freqz platen niet gehoord, tevens een aantal B-Frontliner en collabs met Phuture Noize niet, maar dat was ook niet te doen in dat tijdsbestek :P). Ga verder niet alles uittypen want dat is ook beetje mierenneuken haha, meneer heeft zijn uiterste best gedaan. Het gros van de toppers hebben we namelijk wél gehoord. :D

@Flevoboys, Blackout Remix heb ik wel gehoord tijdens de b2b met Alpha2. Verder heb je gelijk idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2024 00:16 

Artiest

Jo guys!!

Thanks voor de top reacties!! Heb ontzettend genoten en met lekkere spierpijn hier op de bank nog aan het nagenieten! Haha

Ik had al deze platen wel op het lijstje staan! Alleen ivm de b2b’s moest ik ook keuzes maken wanneer ik wat ging draaien! En ik had van te voren al zitten rekenen (ondanks al het geknip en geplak in sommige platen) dat ik niet alles kon draaien!

Ik liet de andere artiesten ook vrij in wat zij mochten draaien!
Maar idd tormented bij a2 laten liggen. Movement idd niet kunnen draaien bij het laatste blokje omdat we wat uit liepen moest ik daarin ook keuzes maken! Daarom universe gepakt omdat ik die persoonlijk wat vetter vind.
War idd niet gedraaid en natuurlijk is 40 min met frequencerz nooit genoeg om alles te draaien. Zelfde geld met bijv Phuture noize.
Maar wilde gewoon al mijn collega’s uitnodigen om dit samen te vieren!

Tuurlijk daardoor ga je altijd iemand in de zaal hebben die had gehoopt een bepaalde plaat zoals hierboven genoemd te willen horen. Maar wat ik al zei ik kon helaas gewoon niet alles droppen op deze avond. Maar goed wel een heel eind gekomen met het lijstje :D
Je kan niet iedereen helemaal 100% tevreden hebben op zo’n avond. En ik wist van te voren dat er misschien wel een paar platen niet gedraaid konden worden die misschien wel wat mensen hadden willen horen!
Maar zoals ik overal terug lees heeft iedereen een hele leuke dag/avond gehad en dat heb ik ook gehad! Uiteindelijk gaat het daarom natuurlijk. Lekker samen genieten en een mooi jubileum mogen vieren met iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2024 00:32 

Hardtraxx Veteran

Weet niet of het zo over kwam, maar het wordt je (in ieder geval door mij :P) absoluut niet kwalijk genomen dat die platen niet voorbij zijn gekomen. Je hebt er daarnaast gewoon een top feest van gemaakt en heel veel toppers wel gedraaid zoals gezegd haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2024 01:14 

Artiest

SL5961 schreef:
Weet niet of het zo over kwam, maar het wordt je (in ieder geval door mij :P) absoluut niet kwalijk genomen dat die platen niet voorbij zijn gekomen. Je hebt er daarnaast gewoon een top feest van gemaakt en heel veel toppers wel gedraaid zoals gezegd haha.

Nee joh! Helemaal niet!! :thumbup:
Ik reageer alleen hier op het berichtje waarom sommige platen niet voorbij zijn gekomen haha!
Ik heb echt een geweldige dag gehad en enorm genoten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2024 01:28 

Hardtraxx Veteran

Over vijf jaar maar een solo-avond doen dus :P

al mag volgend jaar ook wel hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2024 06:47 

Hardtraxx Veteran

B-Front schreef:
SL5961 schreef:

Nee joh! Helemaal niet!! :thumbup:
Ik reageer alleen hier op het berichtje waarom sommige platen niet voorbij zijn gekomen haha!
Ik heb echt een geweldige dag gehad en enorm genoten!

Oh zo bedoelde ik het ook niet hoor, tis absoluut geen kritiek. Het was zeker een zeer vette avond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2024 09:13 

Artiest

Don’t worry guys! Het was nogmaals echt geweldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2024 09:31 

Hardtraxx Veteran

Wat een prachtig feest was dit. Tijdens de eerste uurtjes nog linksmidden gestaan, maar daarna de goede keuze gemaakt om rechtsvoor te staan. Goed geluid en genoeg ruimte. Had een paar platen genoemd op B-Front z’n Insta post met welke nummers we wilden horen en hij heeft ze allemaal gedraaid, dus ontzettend blij. O.a. Charger had ik genoemd en het hele stukje met Slim Shore was genieten. Het hoogtepunt voor mij was de laatste solo set van een half uur. Dat was zo bizar goed :loving:

Beste feest van het jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2024 10:33 

Hardtraxx Veteran

Ik heb Universe gehoord. Mijn feest was compleet.

Was aanwezig vanaf 2-Sidez en heb echt een pracht avond gehad! Bob, bedankt! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2024 13:45 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:
Het was gaaf om bijna zijn gehele discografie langs horen komen. Hier kun je mijn verslag lezen: https://partyflock.nl/report/13252:20-Years-of-B-Front

Gvd wat een dag :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2024 14:32 

Hardtraxxer

Ik kon helaas er niet bij zijn maar ben toch benieuwd, is er nog een nieuwe B-Front solo plaat gepremiered?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2024 14:43 

Hardtraxx Veteran

YWalen schreef:
Ik kon helaas er niet bij zijn maar ben toch benieuwd, is er nog een nieuwe B-Front solo plaat gepremiered?

Moet je ff goed kijken op het shirt van deze gozer:
https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... 4c/genius/
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten