Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2024 15:48 

Hardtraxxer

Ook een geweldig feest gehad! Ik wou om 16:00 al even buiten gaan roken. Uiteindelijk werd het pas 2 uur later omdat er te goed gedraaid werd xd. Moest helaas om 20:00 al naar huis aangezien mijn dochter ziek was en nogal dramatisch was met slapen. Blijkt uiteindelijk RS virus te zijn. Zelf nu ook goed verkouden. Erg balen dat ik weg moest, want had graag tot het einde gebleven

Kluisjes, barren, geluid en warmte goed geregeld! Enige minpuntje vond ik echt wel de drukte vooraan op de vloer. Ik kan me best goed door mensen heen wurmen maar er was geen beginnen aan vond ik. Durf zelfs te zeggen dat ik het nog nooit zo erg heb meegemaakt ergens (gedurende de gehele dag). Achteraan en op t balkon was daarentegen wel alle ruimte, maar vond het toch jammer dat ik niet ff naar voren kon
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2024 15:50 

Hardtraxx Veteran

Wat heerlijk om zulke goede ervaringen te zien. Deze kwam voor mijn smaak een beetje te dicht op die van Frequencerz, maar ik hoop dat deze over een paar jaar nog een keer langs komt, zou heel nice zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2024 12:37 

Hardtraxx Veteran

Druk begin van de week gehad dus nog geen tijd gehad voor een review. Wat een fucking dik feest was dit!

Eerste uur vond ik ook wat minder, ik had ook heel erg gehaast om op tijd te zijn voor Dragan & Main, maar het was alleen Main, en dan de hitjes die je overal hoort, ik had gehoopt op de oude DJS records tracks (My Style, Shock, Stereo). Bij Jones had ik ook wel een keer op Your Life (Jones & B-Front Remix) gehoopt, maar het was in plaats daarvan veel hard drop. Luna - Single Sound was wel leuk :P

Galactixx was wel aardig, wel jammer dat hij Lost In Paradise draaide, die in het uur daarvoor ook al gedraaid was, had liever de mid-intro van You Don't Know daarvoor in de plaats gehoord.

Zodra B-Front begon was de sfeer meteen geweldig, fantastisch was het, ook minder bekende melodieën hoorde je om je heen meegezongen worden, wat mij erg goed stemde. :)

De intro's met de persoonlijke video's van de artiesten waren ook heel leuk.

Vanaf B-Front & Ran-D naar rechtsvoor verhuisd, ver genoeg naar voren was er voldoende plek, en het geluid was er goed.

Ik ging er al van uit dat lang niet alles voorbij ging komen, kun je ook al snel uitrekenen als je ziet dat B-Front maar een half uur b2b staat met artiesten waar meer dan een uur aan collabs mee te vullen is, dus daar was ik op ingesteld, en alles wat wel gedraaid werd was mooi meegenomen. Deze instelling had ik de week ervoor bij Frequencerz: The Last Run ook.

Het laatste uur was met name helemaal geweldig, het wat duisterdere werk zoals EVP en Eternal Voice :loving: Ik dacht ook dat het B-Front & Kronos ging worden ipv & Friends, dus ik baalde al een beetje dat Chemical niet gedraaid was, maar hoppa: B-Front & Friends, en Chemical werd er meteen op gegooid!
Lunatick als 1 na laatste plaat, mooi bedankwoordje, gevolgd door het Qlimax anthem als afsluiter, geweldig.

Feest van het jaar.

Bedankt voor de mooie muziek, de (altijd) vette sets, en de geweldige dag, B-Front, en op naar de volgende :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten